Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Kroupa, jsem rád, že jste se z toho dostal a děkuji za vylíčení nemoci. Muselo to být hrozné.

0 0
možnosti

Je mi to líto, ale dovoluji se sem napsat, že kritické myšlení si může dovolit zpochybnit jeden z údajů o Vaší nemoci. Syn nedávno četl průběh různých nemocí, na Vaši se trochu podobala malárie - střídavý průběh vysoké teploty a nižší (malárie měla snad bez zvýšené teploty).

Ano, v naší vlasti řádí náročná choroba, možná choroby. Problém, který jsem zde chtěl vyjádřit je v jejich určení či přičtení pod hlavičku covid19.

Existují jiné choroby s náročnými vysokými teplotami, nechutenstvím, s těžkými zápaly plic či dočasnou nebo trvalou ztrátlou čichu, chuti? Prosím lidi, nelobujte ze mediálně slavný sars-cov-2 a chtějme ověřené informace, naše media nás často krmí až o do číselné slávy naší země.

Nikoliv, v ČR nezemřelo na covid skoro 20000 (19537) lidí, ale tolik bylo zveřejněno podle falešné metodiky. V naší zemi není aktuálně 131 tis nakažených, ale tolik lidí má jen pozitivní test, proti jehož provádění má výhrady světová zdravotnická organizace WHO.

1 0
možnosti
Foto

A nač tyedy zemřelo těch přibližně 17000 lidí, kteří zemřeli v posledním čtvrtletí loňského roku navíc proti průměru minulé dekády za stejná čtvrtletí? (v posledních 13 týdnech let 2011-2019 umíralo mezi 26,2 a 28,1 tisíci lidí, v roce 2020 to bylo 44,2)

0 0
možnosti

No vidíte, a já to měl obráceně. Chřipku jsem schytal dvakrát a v obou případech jsem toho měl plný kecky. Jeden den ráno pocit, že na mě něco leze a další den už jsem si připadal, jak když na mne vysypou paletu cihel. Bolelo snad i jen zamrkání očima. Byl jsem rád, že jsem se domotal na záchod, udělat si čaj a vzít nějaké prášky. Hlavně u té první a to mi tehdy nebylo ještě ani třicet.

Naproti tomu s tím strašným Covidem jsem vcelku v klidu sportoval a kdybych si býval nevšiml, že mi najednou přestaly z už slušně zajetých běžeckých bot smrdět nohy, tak jsem asi ani nevěděl, že nějaký Covid mám. Možná mi to trochu hůř běhalo, ale to není nic neobvyklého, že pokaždé není forma. A to jsem narozený ještě o trochu dříve, než nás sem vpadli "osvobodit" rusáci, takže žádný mladík.

0 0
možnosti
Foto

No a o tom to právě je. Někoho covid jen tak přelízne a někoho doslova sežere. A nikdo předem neví, jak dopadne on.

1 0
možnosti
Foto

Je to strašně smutný čtení, ale je důležitý...dík a karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že jste svůj příběh napsal... ;-) Spousta lidí má ohromné štěstí, že koronavirus prožijí prakticky bez příznaků.. Na druhou stranu, proto často tuto nemoc podceňují na neberou ji vážně.. Pak je tady ale nemalá část pacientů, kteří mají komplikace, a nemoc jim stěžuje život i dlouhé týdny. A opravdu se nejedná jen o seniory či polymorbidní pacienty. Poslední týdny často přijímáme pacienty 30-50 let, kteří končí na intenzivní péči.

6 0
možnosti
Foto

Vláďo ať jsi brzo úplně v cajkuV Díky za blog, také mám z této nemoci velký respekt, nosím respirátor a stýkám se jen s rodinou a s pár lidma v práci, z nichž už to půlka prodělala - naštěstí bez příznaků. Ale jsem pro otevření obchodů, protože když můžou být otevřené supermarkety ...

5 0
možnosti
Foto

Chyběl jste tu a nejenom nám. Držím Vám palce ať je co nejdříve co nejlépe. I manželce.

1 0
možnosti

Štěstí... Co je štěstí? Nevím, jestli muška jenom zlatá, ale přežít covid určitě ne. Statisticky je prokázáno, že z lidí, kteří covid prodělali s příznaky, což rozhodně nejsou všichni, jich zemřelo 1,7%. Ti měli prostě smůlu. Ale hovořit o štěstí, že jsem ho přežila podobně, jako drtivá většina lidí, je poněkud zvláštní. Ale rozhodně je to trendy. Předpokládám, že příští článek bude o tom, jaké štěstí měl autor, když se ráno vzbudil. Jen v naší republice totiž tohle štěstí nemá více než 300 lidí denně. :-)

0 4
možnosti
Foto

V době covidové trochu přidejte. Na přelomu října a listopadu to štěstí nemělo kolem přes 600 lidí denně a i letos v lednu to bylo kolem 500.

Vizme (čísla jsou za týden, takže si je vydělte sedmi)

https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/cs/index.jsf?page=vystup-objekt-vyhledavani&z=G&f=GRAFICKY_OBJEKT&katalog=all&pvo=DEMD007&vyhltext=zem%25C5%2599el%25C3%25AD&bkvt=emVtxZllbMOt&str=v21

2 0
možnosti

Buďte rád, že jste zvládl covid bez návštěvy nemocnice. Příbuzná byla v rámci rehabilitace po operaci kloubu (po úraze) umístěná na rehabilitaci ke kašlající pacientce (které neudělali test), aby po týdnu byla s covidem a ve vážném stavu odeslána na JIP. Rehabilitační primář nás konejšil, že se jedná jen o chřipečku...

4 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám