Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

je fajn, ze jste tu mrchu zdolal a date o "sarade" s ni vedet timto zpusobem.

hodne zdravi a chuti preju

1 0
možnosti
ND

Přeju vám, aby bylo jen lépe a lépe.

1 0
možnosti
Foto

Díky, je to každý den trochu lepší, ale opravdu jen po maličkých kouskách.

0 0
možnosti
Foto

Štěstí v neštěstí. I já Vás vítám zpět a děkuji za toto veledůležité svědectví. Ne každý takto dopadl (viz můj článek nad Vaším). Váš příběh je skvělá zpráva tohoto dne. Držte se.

1 0
možnosti
PK

A jak jste na tom s protilátkami..?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, to nevím, na test na ně jsem nešel. Nějak se mi teď do nemocnice zbytečně nechce.

0 0
možnosti
Foto

R^ A jak pravil i dr. Plzák: ,,Zkušenosti jsou nepřenosné, hubu si holt musí nabít každý sám." OSOBNĚ OBDOBNÉ ZKUŠENOSTI MÁM již z podzimu 2019(!). A TO VČETNĚ DUŠENÍ SE VE SPÁNKU! Bál jsem se i usnout. Horečky vysoké, atd. Tehdy se tomu ovšem ještě kovid neříkalo. A jak to chodí ve špitále, to mám nedávnou zkušenost. I s kovidem, nikoli však u sebe. Pro nedostatek lůžek RZS nepovolili mně převést do jednoho špitálu, v dalším, kam jsem byl odvezen, bylo volné lůžko pouze na ,,gyndě"!

1 0
možnosti
Foto

Také jsem něco podobného prožila v listopadu 2019. Lékař ale tvradil, že to byl zánět průdušek.. Horečka kolem 39 st. .C, kašel i v noci, nedovolil mi spát. Myslila jsem, že je to černý kašel. Z 3 týdny sem zhubla o 5 kilo. Na průdušky jsem přitom nikdy předtím netrpěla. .

0 0
možnosti
Foto

J96o65s42e13f 44B91á51r19t41a

18. 2. 2021 11:49

Vítejte zpátky.

2 0
možnosti
JH

Není nad osobní zážitek. Mnohým se, bohužel, nedostává a tak žvaní, žvaní a žvaní:-(

21 0
možnosti
PK

Díky za naprosto vyčerpávající popis nemoci. Měl by pomoci těm, které to teprve čeká i těm, které to možná nepostihne. I v naší rodině se vyskytují "chřipečkáři", a těm se to chystám přeposlat. Díky a přeji postupné úplné uzdravení. Vaše blogy nám chyběly.

5 0
možnosti
Foto

K33a71r78e19l 71C92a37c25h

18. 2. 2021 11:24

Děkuji za popis osobního prožitku průběhu této nemoci. Minulý týden na tuto nemoc zemřel jeden známý. Byl doma sám. Nechápal jsem, jak bylo možné, že si nedokázal zavolat pomoc. Z vašeho popisu jsem to pochopil.

0 0
možnosti
Foto

Díky, mému švagrovi zemřel na covid v minulých dnech 34 - letý kolega. Je to potvora...

1 0
možnosti
KT

Začátkem loňského roku jsem prodělala něco podobného, asi trochu mírnějšího, ale bylo mi hodně zle, trvalo to neobvykle dlouho a byla jsem nějaký čas poté dosti nemožná. To se o covidu ještě nemluvilo. Na podzim jsem přesně jak popisujete z minuty na minutu dostala šílenou zimnici, trvalo to několik hodin, pak jsem usnula a ráno to bylo pryč. Chuť a čich se mi pomalu vrací až nyní, to je skoro rok.

Napadlo mě, že mě to třeba taky postihlo a podzimní nákaza už nepropukla.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Tak čich a chuť kupodivu stále mám a měl jsem i během nemoci. Jen jsem neměl na jídlo pomyšlení a chuť byla trochu "pokřivená". Moje žena také, touhle cestou se u nás covid naštěstí nevydal. Ale slyšel jsem, nevím zda je možné, že prý někomu odešel čich s chutí dokonce až několik týdnů po uzdravení.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám