Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Tě a blahopřeji k uzdravení.

Tak mě to slušně lízlo v druhé polovině ledna. 3 dny horečky, zimnice a děsně mě bolely nohy. Tak, že se mi nedařilo usnout. Na pár dní jsem ztratila i čich, ten se naštěstí pak vrátil.

Nyní mi "jen" píská a šumí v uších. Tinitus jsem nikdy předtím neměla a děsím se toho, že je to nadlouho.

2 0
možnosti
Foto

Ahoj, díky, já se taky trochu bojím, čím mě ještě třeba následně covid překvapí.

0 0
možnosti

Každý má s průběhem chřipky, nebo covid-19 jinou zkušenost. Někdo prodělal chřipku jako běžné virové onemocnění, jinému "sedla" na srdce s trvalými následky. Podobné je to i s covidem-19. Jeden extrém je zlehčovat ho na "rýmičku" a druhý - strašit jeho fatálním průběhem.

10 6
možnosti
Foto

Já nikoho nestraším, popisuju jen přesně to, co jsem zažil. Pokud to ale někoho vystraší, no, nebudu se tomu divit.

3 0
možnosti
Foto

J72a45n 93Š43i66k

18. 2. 2021 11:16

Rozumím Vám. Měl jsem to podobně v říjnu a s chřipkou se nedá vůbec srovnat, pořád nahoru a dolů, když už si myslíte, že je jste OK, srazí vás další příznak, všechno přichází náhle a rychle. Ty únavové stavy po nemoci taky stojí za to, potýkám se s nimi doteď. Přeji Vám pevné zdraví

1 0
možnosti
Foto

Díky, taky Vám přeji ať už to kompletně odezní R^

0 0
možnosti
RM

děkuji za blog. Je to zajímavé. U nás v práci onemocněly 4 kolegyně z jedné kanceláře. Všechny jsou ve věku 30-40 let. Žádná nemá nadváhu, dvě z nich jsou velké sportovkyně - běžkyně a každá z těch čtyř měla úplně jiný průběh nemoci. Jedna měla vysoké teploty, druhá byla unavená a stále spala. Třetí měla teploty a bolesti celého těla a čtvrté to sedlo na plíce. Ta byla doma nejdéle. Je to už dva měsíce a stále tato kolegyně pokašlává a dodnes říká, že to není OK. I vám přeji, aby jste se cítil co nejdříve lépe.

0 0
možnosti
Foto

Ano, každého to lízne trochu jinak, ale některé asi příznaky asi máme všichni dotčení.

0 0
možnosti
JK

Na kolik dílů to odhadujete, pane Kroupo?

1 12
možnosti
Foto

To nevím, ale vím jistě, že vy budete u každého případného jako bezkonkurenčně první...

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám