Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Měl jsem před 15 lety krutou virózu, nikdy by mne nenapadlo psát o tom na blog. Měl jsem čtyřicítky horečky, bolesti svalů, kloubů, zvracel jsem, za 14 dní jsem shodil osm kilo (chytil jsem ten moribundus v JV Asii). Sorry, ale tohle je už hysterie.

10 10
možnosti
Foto

Najednou existuje jediná nemoc...a všechny ostatní se zmenšily...uf.

5 1
možnosti
EZ

Ať se z toho covidového svinstva brzy dostanete a Váš zdravotní stav nechť se vrátí do normálu!

1 0
možnosti
Foto

Je mi líto, že vás to potkalo, jako lituji každého, koho to postihne. Ano, u někoho je průběh lehký, téměř neznatelný, u někoho těžký, hnusný až fatální. Už z úcty k těm, kteří s Covid-19 měli problémy jakéhokoliv druhu o něm nikdy nedokážu mluvit jako o chřipečce. Připadá mi navíc, že uživatelé a šiřitelé tohoto označení si vůbec neuvědomují rozdílnost situace, když za normální situace je nějaká úmrtnost na chřipku, na kovid je větší, ale při jakých drastických opatřeních!!!!

Za tento blog vám musím poděkovat, snad někteří lehkomyslní po jeho přečtení alespoň trochu změní názor.

Přeji vám, a to zcela vážně, abyste neměl žádné následné obtíže.R^

34 0
možnosti
OU
MK

Ale covid je chřipečka. Pro většinu. Jenomže to naprosto neznamená, že pro menšinu také. A ta menšina sice není obrovská, ale je rozhodně dost velká na to, aby to byl problém a bylo to nutné řešit. To je celé.

Tyhle názory, jak covid je či není XYZ jsou nesmyslné obecně.

5 2
možnosti
TH

Smutné, váš imunitní systém zjistil, že je napaden a proto zvýšil teplotu a viry se přestanou množit. A vy jste mu pomáhal srážečem teploty. Naše těla, ty organismy jsou tady už tisíce let, bohužel až na to myšlení.

7 0
možnosti
RK

R59a96d74e13k 42K46o16h73u60t

18. 2. 2021 19:50

Jaké máte vzdělání? Jakou praxi s léčbou horečnatých nemocí?

0 3
možnosti
VV

Moje zkusenost, nevim kde jsem tu mrchu chytil, a vlastne ani ze jsem ji mel. Prislo se na to v ramci predoperacniho vysetreni. zadne z uvadenych priznaku ani horecku jsem nemel. Ale nakazil jsem manzelku a u te to bylo zle. sice dychala, takze do nemocnice nemusela, ale videt jak trpi bylo pro mne horsi nez kdyby mne ta cinska nemoc chtela sklatit.

5 0
možnosti
AF

A69l26e81š 52F72r36ý95b54a

18. 2. 2021 18:44

Díky za informace, může se to hodit.

3 0
možnosti
ZU

Pane Vladimíre, právě se dostávám z podobné šlamastiky jako Vy, z téměř totožnými příznaky, jak jste je popsal - velmi věrohodně. Nebylo to vůbec nic příjemného a jen jsem se děsil, aby jsem nepřestával dýchat a žena mě nemusela volat sanitku! Dnes už druhý den něco vypiju, něco malého sním, odezněla teplota, nechce se mi zvracet a odeznívají střevní problémy. Nejhorší je beznaděj, zda Vás to udolá, nebo to tělo přemůže. Snad jsme oba pro tentokrát tu mrchu přemohli. Ať se plně uzdravíme a jsme bez následků!!

22 0
možnosti
RP

Dobře za Vámi napsaný blog, mám před nemocí velký respekt a naprosto se ztotožňuji s posledním odstavcem. Vím, že i přes opatření ho mohu chytit ale alespoň mám snahu se chránit takže ty náhubky jak se tu někteří vyjadřují o rouškách jsou to nejmenší. Přeji aby bylo jen lépe.

11 0
možnosti
JU

J33a90n 69U58r16b70á66n93e45k

18. 2. 2021 18:14

Pane Kroupo, život je trochu loterie, jak už tu pár lidí napsalo. Někdy vylosujete Černého Petra, ale co se dá dělat. Sám jsem vira myslím měl někdy v říjnu, zůstal jsem doma s bolavou hlavou a zimnicí, a za zhruba týden byl v pořádku. Testy neměly smysl, stejně bych s nimi nic neovlivnil, a tak jako tak jsem se držel v isolaci.

Nicméně "vyhrát" nemusíte jen kovida, 4 roky nazpátek jsem si vylosoval meningitidu, což je něco jako zhruba druhé pořadí ve Sportce, v republice to za rok chytí jen pár set lidí. V mé věkové kohortě (=dospělí) je úmrtnost něco kolem třetiny, bez rychlého nasazení antibiotik prakticky 100 %. Kde jsem to chytil, nemám ponětí, pamatuji si však ještě podobně rychlý přechod z normálního vědomí do bolesti hlavy a vědomí už hodně šiblého jak to líčíte Vy, a měl jsem extrémní kliku, že mne doma nalezl otec, a zavolal mi rychlou. Pár dní v bezvědomí a amnézie na zhruba poslední rok, hodně bizarní zážitek. Paměť se mi z větší části vrátila, ale obnovoval jsem ji doslova odkud to šlo (poznámky, maily, atd.). Pár týdnů jsem se učil chodit, trvalé následky křeče a citelné snížení intelektu:-(. V průběhu rekonvalescence mne nejvíc dostal nejčastější trvalý následek, jenž se mi naštěstí vyhl a jímž má být poškození sluchu až hluchota. Což by vzhledem k tomu, že jsem úplně nevidomý, byla opravdu síla.

Ale proč to píšu: od té doby mám k životu smířlivý přístup, nebo jak to nazvat. Prostě vím, že mohu něco chytit, i když se budu chovat co nejzodpovědněji (a nejsem si vědomý čehokoli rizikového, čeho bych se tehdy dopustil). Roušku nyní sice nosím, ale tomu, že mne ochrání, nevěřím ani omylem. Snad jen virová nálož bude menší, tím spíše pak, pokud bude mít roušku i nakažený.

Držím Vám palce, ať máte trvalé následky nakonec minimální!

12 0
možnosti
Foto

J30a32n40a 66M79a49j51o52v67á

18. 2. 2021 18:35

Covid nám zabírá příliš místa v myslích a ztrácíme schopnost být vyrovnaní a aktivní. Mám to postavené podobně jako vy, život je každenní loterie a je potřeba se v ní pohybovat s respektem ke svému životu a k životům svého okolí. A't u se bavíme o infekci nebo o jiných nemocech či zbytečném hazardu.

Měla jsem podobné štěstí jako vy, COVID se u mne jen tak zastavil a moc nezdržel, ale zaznamenala jsem ho a pak si skočila na test protilátek a tak vím, že to "bylo ono". Za tu mírnost jsem (vzhledem k tomu, co mi příroda nadělila) vděčná. Podobně jako Vy mám taky osaháno to, že se život snadno obráti ve vteřině a pak záleží....vlastně ani nevím na čem všem.

Pořád si myslím, že je potřeba každý den prožít. Něco si od něj vzít a něco mu odevzdat tak, abychom jednou nemuseli sčítat příliš mnoho vlastní vinou ztracených dní.

Snažím se držet metafory, podle níž nám každé ráno pod polštářem leží poctivých a spravedlivých 24 hodin. Každou z nich můžeme prožít nebo ztratit. Háček je v tom, že ty ztracené (či uspořené nicneděláním) se nedají zopakovat, nahradit, ani schovat na jindy. Prostě zmizí navždy. Každé ráno je tedy dobré se podívat pod pomyslný polštář a promyslet si, jak se svým časem naložím.

Nevím, jestli s ním nakládám dobře nebo špatně, rozhodně ale považuji za nesmyslné nechat si zaplnit hlavu strachem.

(Aby bylo zřejmé, poslední rok, přesně od začátku pandemie, trávím se seniory v domovech. Vím, co se děje, žijeme s tím. Respirátor se stal běžným průvodcem každým dnem.)

9 0
možnosti