Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pafffka

2. 11. 2009 15:03
.

.

0 0
možnosti

iruka

2. 11. 2009 13:32
Vlade

Konečně něco pikantního....

0 0
možnosti

iruka

2. 11. 2009 13:33
Re: Vlade

Teda samozřejmě jsem myslel tu mileneckou hádku o vlákno níž ;-D

0 0
možnosti

handour

30. 10. 2009 22:18
To jíte

jen z jednoho talířku? Jak romantickéR^V:-)

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 22:48
Re: To jíte

Ty jsi ale šťoura;-D specialně kvůli Tobě v příštím receptu budou fotky talířků tří... V.

0 0
možnosti

Tausret

30. 10. 2009 17:16
Zdravím,

opět skvělý recept, je to jedno z mých oblíbených jídel. Já ale narozdíl od vás dělám roštěnou ( a neje tu) v tzv. americkém hrnci. Nejdříve masíčko s cibulí opeču na pánvi, pak přendám do hrnce a dusím 4 až 8 hodin, podle toho, kolik mám času, klidně i přes noc. Americký hrnec má tu výhodu, že se můžete věnovat jiné práci a jídlo se nepřipálí, navís se šťáva skoro vůbec neodpařuje a jídlo má skvělou chuť a vůni. Až vydáte kuchařku, počítejte se mnou, budu určitě jednou z prvních kupujících.;-)

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

30. 10. 2009 16:53
zdar Buch(arovic)...

:-) s rýží občas fajn, já ovšem ani knedlíkem neopovrhnu...BTW, dělám to podobně, jenom ještě v úvodu při "nakládání" dávám trošičku horčice:-)Zlom vazR^

0 0
možnosti

K-D

30. 10. 2009 14:54
Vláďo

tentokrát mě nenachytáš. Papiňák je nebezpečná zbraň v rukou teroristů a podle mé zkušenosti i v rukou ženských. Osobně jsem viděl následky použití papiňáku v laborce při vaření kuřete.

I když jsi mě navnadil, tentokrát odolám. Malovat nechci.

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 15:44
Re: Vláďo

Prozradím Ti jedno tajemství Karle. Po každém vaření v papiňáku je třeba rozebrat jeho bezpečnostní ventil, opláchnout ho pořádně vodou a nechat vyschnout. Musí se volně pohybovat, jinak si fakt koleduješ o výbuch;-). No a potom je důležitý nedávat do papiňáku víc náplně, než nám ukazuje horní ryska uvnitř. Śpíš raději vždy!!! míň!!!

Ahoj V.

0 0
možnosti

wolfhead

30. 10. 2009 14:52
..

tož dobré dobré, vzpomenul jsem si na svojí matku, kterak ji dělávávála.  I s těma houbama. Jen k tomu salátu: podravka a worčestr ? ..brr.. ale neberte mne vážně.:-)R^

0 0
možnosti

s(h)arka

30. 10. 2009 13:53
mňam, roštěnky...

ale našla jsem někoho, kdo ti konkuruje:-)

http://kmeto.blog.idnes.cz/c/108389/Romska-kuchyna.html

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 14:14
Re: mňam, roštěnky...

Ahoj Šárko, konkureci vítám, ale promiň, když někdo píše recept o hovězím zadním, ale dá k tomu fotku vepřové pečeně bez kosti, pokrájené na plátky, tak to já tak nějak nepovažuju za konkurenci... ;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

ivi2

30. 10. 2009 13:14
mňáááááááám

Vaše články o vaření jsou úžasné, čtu vás už dlouho a tleskám, umíte krásně psát a určitě ještě líp vařit:o)))

jen malá rada: salát nebude hořký, když ho budete trhat a ne krájet nožem. opravdu to dělá ten nůž, mám to vyzkoušeno :o)))

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 13:37
Re: mňáááááááám

Zkusím;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

J B

30. 10. 2009 12:43
otazecka

Proc to vsechno porad prendavate sem a tam, kdyz se to muze rovnou zacit delat v papinaku a jen sundavat/nandavat dekl?

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 13:37
Re: otazecka

To je jednoduché - když ,,obděláváte" maso rovnou v papiňáku, tak nevím proč, ale jak se ten papiňák ohřeje, tak už na něm nedrží poklička a nejde mi natlakovat. Tak to řeším tak, že si právě maso obdělám ,,vedle" a potom ho šoupnu do papiňáku. Po změknutí masa ho vracím zpět do normálního hrnce a tam dodělávám. Nevím čím to je, mám Solingen, což si myslím není zlá značka papiňáku, ale prostě tam asi hraje roli ta teplota. ;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám