Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

erben3

30. 10. 2009 12:19
.

To vypadá dobře. R^ Opravdu byste měl vydat kuchařku pro chlapy, jak už jsem Vám kdysi psal. Recepty jsou pěkně napsané, s ilustracemi, takových kuchařek na trhu fakt moc není.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

30. 10. 2009 13:32
Re: .

Zdravím, platí stejná odpověď, jako jsem dal o něco níže...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
OP

Bětka

30. 10. 2009 11:43
Hlad

To mi děláte schválně, posílat recepty do světa zrovna před obědem! :-)Díky vám se můj hlad zvětšil trojnásobně.:-) Recept vypadá velmi lákavě, u nás se hovězí vaří docela často,i když většinou jako svíčková, znojemská, steaky nebo tatarák. Já si kvůli vám snad i ten papiňák pořídím.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

30. 10. 2009 13:30
Re: Hlad

Papiňák je základ v kuchyni. Ušetří Vám strašnou spoustu času. Normálně v hrnci se musí třeba zrovna hovězí vařit (aby se to dalo jíst) i 2 hodiny. Za 20 - 25 minut v papiňáku jste tam, kde právě v obyč. hrnci za 2h... Věřte mi. V.Kroupa

0 0
možnosti
P

pěnice

30. 10. 2009 11:33
Musím Vám přiznat,

že už jen při samotném čtení receptu slintám.Umíte to popsat opravdu dobře,už jsem podle Vás vařila,naposledy svíčkovou z klížky a to zase slintal manžel,který jinak hovězí nemusí,ale kližku moc rád.Jste fakt dobrý.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

30. 10. 2009 13:27
Re: Musím Vám přiznat,

Díky moc;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
L

liludallas

30. 10. 2009 11:21
uz ale vazne

Vlado! Vydejte tu kucharku! :-)

0 0
možnosti
DK

Danny_Kay

30. 10. 2009 11:16
Doufam chlape...

...ze ti ta energie psat recepty dlouho vydrzi...Ja jsem totiz nejhorsi kuchar, ktereho znam a neumim udelat skoro nic a tady aspon vzdycky najdu nejakou inspiraci ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám