Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lola-cz

25. 11. 2009 19:31
Hmm..

a je po zábavě - už zase klasické ho v na v česneku Rv 

0 0
možnosti

Bucharovic

24. 11. 2009 19:26
Tak a je po legraci

Došlo k tomu tím, že jsem se snažil v administraci fotky přejmenovat a omylem jsem způsobil, že se nezobrazovaly. Po konzultaci s Patrikem Bangou jsem fotky uložil z domácího počítače znovu. Aby neměly jistá telátka druhé Vánoce z mých zkratek, tak jsem je zárovň přejmenoval. Hezký večer. V.Kroupa

0 0
možnosti

vlasatice

24. 11. 2009 23:04
Re: Tak a je po legraci

Dík...:-)

Říkala jsem si, že v tom bude nějaký šotek...

0 0
možnosti

lola-cz

24. 11. 2009 17:25
Konečně zábava :-)

Jak se ty pykče nezwobrazily, jsou čitelné jejich popisky. Bohužel, do diskuse jsou nevepsatelné, cenzura okamžitě zabrala. Takže z hovězího vemte "hov", pak jako že "na",  "česneku", to vše vcelku ;-D R^ Krása ;-D  

0 0
možnosti

vlasatice

24. 11. 2009 15:00
Obrázky???

Omlouvám se za pozdní reakci, ale u tohoto receptu se mi nezobrazují obrázky... Že by byla chyba na mé straně?

0 0
možnosti

hasmen

24. 11. 2009 15:01
Re: Obrázky???

Kdepak,není - už tu chvilku pláču ,že mě taky nee ;-)

0 0
možnosti

Hanice.929

23. 11. 2009 10:12
Bez papiňáku

příště bych prosila recept bez papiňáku, opravdu si ho nechci kupovat, mám z něj respekt;-D Jinak opravdu chválím recepty, jsou jednoduché a podle fotek je musí pochopit i ten největší antitalent na vaření!!! Super, jen tak dál!!!!R^

0 0
možnosti

Bucharovic

23. 11. 2009 10:25
Re: Bez papiňáku

To je jednoduchá rada, pokud nemáte papiňák, tak prostě vařte maso déle - dokud nebude měkké. Podlévejte jen málo a postupně a vařte na mírném stupni. Záleží, jak stará byla tak kravka, ze které máte ten kus masa. Když je maso měkké, postupujte dál tak, jako byste ho právě vytáhla z papiňáku.;-) Hezký den V.Kroupa

0 0
možnosti

janik.konik

22. 11. 2009 21:59
ježíš

Mno .. tak jestli vrcholem kulinářského umění je knedlík z pytlíku a mraženej špenát, tak to je naprosté peklo .... a " autor " - míněno jak ve smyslu kuchaře, tak zároveń " spisovatele " by to měl pro příště pořádně promyslet ...... Rv

0 0
možnosti

Bucharovic

23. 11. 2009 6:08
Re: ježíš

Milý ,,janiku.koniku", on tady někdo mluví, nebo píše o nějakém ,,vrcholu kulinářského umění"? Já píšu o jídle, které se dá jíst a já osobně ho mám rád. Jestli si myslíte, že se dnes ještě někdo dělá s bramborovýma knedlíkama z pravých brambor, tak možná tak nějaká důchodkyně, která ještě nezjistila, že už se za ta leta ty potraviny  v ,,pytlících" dost zlepšily a už to nejsou ty blafy, co nám kdysi předkládala Vitana. Myslíte, že v restauraci (v normální restauraci) dostanete k hovězímu jiný špenát než ten z ,,kostky" a knedlíky jiné než z prášku? Vás asi štve něco jiného, ale to je váš problém;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Wendolene

22. 11. 2009 18:52
Porad nevim, kde je ten chlap,ktery vari

Tohle ma byt presentace dobreho jidla? CO ty levne pribory, ktere vypadaji jako ze skolni jidelny 80.let? Co ten barevny ubrus s jeste barevnejsim prostiranim? Smaltovane hrnce, mrazeny spenat? Clovece, oproti vam je i Ikea znamenim luxusu;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 11. 2009 19:26
Re: Porad nevim, kde je ten chlap,ktery vari

Jsem rád madam, že jste konečně zavítala na mé recepty a vězte, že proti Vám i kráva vypadá jako dáma. Hezký večer. V.Kroupa

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

22. 11. 2009 17:07
Ty lumpe, nedělej mi chutě!

Vláďo, tak to by mohlo být hodně dobré! Nemusím číst, mně jakožto kuchtíkovi amatérovi stačí tvé nádherné fotky. R^

Aniž bych chtěl cokoliv na Tvém receptu měnit, myslím, že čerstvý listový špenát místo mraženého by nemusel být na škodu.

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 11. 2009 18:20
Re: Ty lumpe, nedělej mi chutě!

Ahoj Georgisi, ano, máš pravdu, ale já se snažím vařit tak nějak jednoduše a popravdě listový salát jsem vlastně ještě nikdy nevařil. Já rád klasiku;-) Ahoj V.

0 0
možnosti

archel

22. 11. 2009 7:40
www.markiza.sk

Bez servítky. Denná reality show o varení, v ktorej každý týždeň

súťaži päť hostiteľov.Víťaz získava titul najlepšieho hostiteľa a 1000€. Ak radi varíte a konzumujete, tak je táto šou aj pre vás.

0 0
možnosti

Istvan Vinnetou

20. 11. 2009 19:16
Když vaří chlap... dobře ale s tím vy nemáte nic společného

:-)

0 0
možnosti

Sir Humprey original

21. 11. 2009 21:18
Re: Když vaří chlap... dobře ale s tím vy nemáte nic společného

a jak jste na tom vy, slečno?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám