Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Co se do ní pořád montujete ? Starejte se o sebe. :-/

0 0
možnosti
Foto

Blogy jsou odjakživa "montovna", jestli jste si nevšiml. A nemusíte ty moje číst, když Vám evidentně nedělají dobře...:-)

3 0
možnosti
Foto

A ještě jednou, ať je to do třetice. Neumím si vysvětlit, jaké prkotiny dokážou pana autora uvést do varu. Snad nějaká nadměrná přecitlivělost.

Co na tom je divného? Někdo napíše knihu, jiný ji znectí, další se jí zastane - běžné osudy. Nicméně Gábina si takovou dehonestaci nezaslouží.

Ono kdyby vyšlo najevo vše, co se přihodilo např. panu autorovi, no nevím. Blesk by si jistě smlsnul.

Blog ošklivý!

3 3
možnosti
Foto

No vidíte a to je právě ten rozdíl mezi mnou a paní Koukalovou, já na titulku v Blesku neaspiruju, určitě ne z vlastní vůle. A jak jsem vám napsal jinde o mých knihách, tak si tu druhou kupte a tu první, co už je vyprodaná, si třeba půjčte, ta je i v některých knihovnách, a budete hned vědět, co se mi třeba v životě přihodilo a pak o tom můžete napsat tip redakci Blesku, třeba se vám splní váš sen a Blesk si na mě smlsne. Snad budete pak spokojený...;-D

0 0
možnosti
RK

R80a45d54i39m 10K48a41l29a75s

18. 4. 2018 10:03

Zdá se mi, že G. Soukalová - Koukalová měla tu smůlu, že se narodila s talentem, patrně po matce bývalé vrcholové lyžařce. V důsledku této nešťastné události se dnes odvrací od sportu, ve kterém byla tak úspěšná, a který jí (údajná šikana trenérů) přinesl i tolik strastí a ústrků (nepřející kolektiv).

Každý samozřejmě může naložit se svým životem, jak uzná za vhodné, ale přiznám se, že mi u G. Koukalové chybí trochu více pokory k onomu neštěstí, kterého se jí dostalo. Spousta neúspěšných bez talentu by se ráda dostala na vrchol a nemohou - vlohy jim chybí. Jenže každá cesta vzhůru s talentem i bez je trnitá. To je bohužel stará pravda, která patrně nikdy nebude překonána. Tak to chodí a to je život... A v tomto kontextu je nutné všechny ústrky vnímat. V jejím dalším životě to nebude jiné, i kdyby chtěla jen prodávat zmrzlinu na Václaváku:-).

2 0
možnosti
AW

Mě by jen zajímalo, jestli jste ty knížky četl? Nebo jen přežvykujete články do kterých někdo vytrhl "to nejzajímavější"?

Komentáře u Koukalovy knihy na knižní databázi hodně pochvalné.

https://www.databazeknih.cz/knihy/petr-koukal-jsem-313355

7 0
možnosti
ZQ

Kroupa pouze přežvykuje, a to už hodně dlouho .... :-/

3 0
možnosti
Foto

Koukalová ve své knize napsala,že je pouze člověk,s mnoha problémy jako mají i jiní lidé ve svých životech.To je fakt takový problém...?

5 1
možnosti
Foto

Můj ne, její ano. A není svatá, může se o ní psát stejně, jako se může psát o jiných.

1 0
možnosti

M70i29r65e52k 58Ř89í47h19a

18. 4. 2018 7:39

No to je početníčko. Zajimalo by mě jestli autor a všichni hejteři u dalšího módního tématu dělali někdy nějaký sport aspoň na republikové úrovni. Já ano. A proto se dokážu do mnoha slov co Gábina napsala vcítit. Trener co jí řekl že je tlustá by potřeboval přes hubu. Vrcholový sport dostává mladého člověka pod tlak. Někdo ho ustojí bez problému, někdo s problémem a někdo vůbec. Osoba trenéra se pro Vás jako sportovce stává nejdůležitějším na světe po velkou část vašeho času. A řada trenérů ví hodně o sportu ale mnoho z nich nic "o duši". Já se věnoval do 16 sportovní střelbě, viděl jsem i tréningy biatlonistů Děda mi v žertu říkal že se musím naučit pořádně na běžkách a pak jim to natřu. Ani omylem. A ty řeči že se manžel veze na její slávě, že ji skazil, že jí chce jen ždímat (to by ji spíš udržel u biatlonu ne?). Fakt hnus. Evidentně ji sport na duši nechal dost šrámů. A tže píše nepopulární věci? Představa že se všichni lidi v týmu maj rádi, že tam vládne idylka a podobně. Nic nemůže být vzdálenější pravdě. Znám to sám dost dobře.

9 0
možnosti
Foto

Tak já jsem třeba byla v reprezentaci. A co se hejtů týče - největším hejtrem v této kauze je sama Koukalová, která jak se zdá nevycházela skoro s nikým....

Přečtěte si někde vyjádření toho trenéra , popřípadě si pusťte posledních 168 hodin na ČT ať znáte názor i druhé strany a víte o čem mluvíte.

7 3
možnosti
Foto

Asi jste si slova p. Koukala vyložil jinak, než já, on tvrdí že jí bude chránit jako národní klenot (poklad), ne že je p.Koukalová národní klenot (poklad) a bude jí chránit.... já v tom cítím naprosto zásadní rozdíl

7 1
možnosti
Foto

Já v tom vidím nešťastnou volbu slov.

2 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
JK

J63o84s26e47f 10K89l88a61t

17. 4. 2018 21:40

Marketink funguje, Koukalovi potřebují dostavět barák

9 2
možnosti
PS

Já si nemyslím, že je to od Gábiny nějaká promyšlená reklama. Je nutné si uvědomit, že ona je veřejná osoba. Zatímco každý z nás ve stejné situaci se vymluvil ze svých pocitů ke svým známým, případně psychologovi, Gábina cítila potřebu vysvětlit svou situaci těm všem fanouškům co ji sledovali. Ano, také si myslím, že její slova nebudou vůbec pochopena tak jak doufala a tedy že ve výsledku její kniha jí spíše ublíží. Stejně jak jsme my také zjistili, že ani když nenapíšeme knihu, ale s druhými si promluvíme osobně, tak také nakonec vše nevysvětlíme. Lidské pocity jsou nepřenositelné. Člověk se s tím musí smířit. Také se člověk musí smířit, že druzí mohou věci vidět úplně jinak. Důležité je mít dobrý pocit z toho co dělám před sebou samým, neboli chcete li před bohem. Chtít více pochopení od světa není samozřejmé.

Největší problém u Gábiny vidím ve výchově jejich rodičů. Nedokázali jí dát bezpodmínečnou lásku, takže se ani ona nenaučila mít ráda sebe. Dokud se to nenaučí, mír v duši nenajde.

13 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám