Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Vera Mydlitatova

1. 10. 2012 11:06
Už to zase začíná ...

Chocholoušek nebyl žádný profesor, ale docent, Kroupo! ;-D

3 0
možnosti
IB

isabell

1. 10. 2012 11:11
Re: Už to zase začíná ...

Však ani ten major nebyl "TEREZKY" ;-D

3 0
možnosti
AKZJ

Absolutní křupan z Jarova

30. 9. 2012 20:03
Tak kdypak nám

tu náš expert ze všech expertů nejexpertovatější předhodí z temnoty skladu své stanovisko k "atentátu" na prezidenta (uvedené samozřejmě tak nějak jako "už dávno jsem tušil, že prezidentská ochranka za moc nestojí")?

1 0
možnosti
KV

_-1-_

30. 9. 2012 20:14
Re: Tak kdypak nám

Já bych to viděl tak, že ochranka propila neprůstřelné vesty na včerejším nočním divokém mejdanu po pražských bárech ............. a proto nenastavila svá vysportovaná těla nebezpečně vyhlížející pistoli ............. konsternace z toho, že prezident tu sérii výstřelů přežil, je ovšem neomlouvá. Měli mu olovo nasypat do zad, když odcházel dát exkluzivní interview nejmenované televizi. ........... Šlendrián, který by v Afgá neměl naději na přežití.

1 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

26. 9. 2012 11:40
HA!

Bude se natáčet nová Angelika a je sháňka po komparzistech. Mistře, co vy na TO? ;-)

2 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

26. 9. 2012 11:49
Re: HA!

Ale preferují chlapy s vlasama;-( A přitom by to byl tak krásný blog - Jak jsem podal Pejrakovi hůlku, sleduj červenou šipku...;-(

1 0
možnosti
F

fleec

24. 9. 2012 13:48
Tak jsme to nedal....

..dál než k prvnímu odstavci, ale opravdu jsme se snažil, a pak ještě úplný závěr, naštěstí mám ale pocit, že mi nic podstatného neuniklo....to se fakt nedá číst, respektive já to neumím číst, jelikož bych nejdřív potřeboval zjistit závitové očko, kterým bylo psáno.....ale ta na závěr mě docela trkla, pamatuju, že nám podobnou větu říkával náš učitel, když jsme něco zvorali, ale ne ve znění, že jsem vůl, jak lev...ale že jsem vůl, jak anděl!:-)

3 0
možnosti
KV

_-1-_

24. 9. 2012 14:43
Re: Tak jsme to nedal....

Nápodobně ...... já v každém odstavci projel pár slov, jestli napínavý děj graduje a celou dobu jsem čekal na to, zda je to autobiografie, či smyšlenka ;-)

.... a taky se u nás neříká daleko do kapsy, ale hluboko do kapsy

2 0
možnosti

skodaabzeichen

23. 9. 2012 14:18
Co to vlastně pil????

Co pil ten na baru.... konzistence řidšího medu???? Sice máme prohibici, ale docela by mě to zajímalo.

3 0
možnosti
VM

Vera Mydlitatova

23. 9. 2012 14:54
Re: Co to vlastně pil????

Zapomenutou Lálovo naloženinu.

2 0
možnosti
VM

Vera Mydlitatova

21. 9. 2012 9:22
Očekávám, že Vladimír zaujme stanovisko

ke kauze Myslivci vs swingers party! ;-D

1 0
možnosti
VS

Astaroth

21. 9. 2012 9:33
Re: Očekávám, že Vladimír zaujme stanovisko

Mohl by se zasnit, jak by nalozil se swingerity tvrdy CHLAP Putin, v jehoz pasaliku, jak znamo, zadne ouchyly netrpi ;-D

2 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

20. 9. 2012 21:18
Jdi tam, nevim kam, dones to, nevim co AAAAAAAAAAAA

dlouhej plášť snad z velbloudí srsti, jeptiška do bordelu, tvrdší než křemen, stoupání ve vrchní patra bahna, dlouhý prstíky, na kterých nebylo vůbec nic zžeštilýho, daleko od barů s kočkama, chromem a sklem, Člověk je vůl, i kdyby ho kojila bílá velryba, bradavice na prdeli naší země, Prostě jsem byl vůl jak lev, Velbloudí kabát se smál jako jelito

2 0
možnosti
G:

Gwendolyn :)

20. 9. 2012 21:19
Re: Jdi tam, nevim kam, dones to, nevim co AAAAAAAAAAAA

"Ten „plukovník“ byl kdysi mým přímým nadřízeným, dalo by se říct, že to

byl on, komu jsem nosil to, co jsem kdysi, když jsem pod ním ve státních

službách sloužil, při podobných záležitostech, jako byla ta s budovou

ztracenou v lese, obstarával." PLUS KROUPOVETY.. to je ale nadilka a to jeste neni patek, patek, patek!!

2 0
možnosti
OFK

old fashioned Kokodák...

20. 9. 2012 16:53
ajéje, Kroupisko "dělá" do stylu Rudla Havlík...

mně vomejou, ty řídkej mede;-D;-DR^

2 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

20. 9. 2012 10:21
To je ale blbost!

Nicméně mi ten snažil z dnešní Mistrovy pvídky kohosi připomíná. Sám sebe má za kapacitu v získávání tajných informací, dělá co může,pinoží se do roztrhání těla, luští tajné kódy a šifry, tahá se s taškou sem a tam... A výsledek? Naprosto nijaký, skutek utek, prachy žádné...;-)

3 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

20. 9. 2012 9:08
A jéje,

Kroupa má "daleko do kapsy". Tak to k svátku v sobotu nový ovce nebudou...:-P

2 0
možnosti
IB

isabell

20. 9. 2012 9:11
Re: A jéje,

;-D něco vyfotí, zarámovat si to nechá obdarovaná a bude zasejc v paneláčku dobře ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám