Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iruka666

7. 7. 2010 23:27
...

Tentokrát musím souhlasit spíše s Vladimírem než s oponujícími diskutujícími, a to mě prosím pořád hlásí na výmaz Patrikovi :-P

0 0
možnosti

//rossi.blog.idnes.cz/

7. 7. 2010 23:32
Re: ...

neuvěřitelné. kdy se ke mně vrátíš, můj 12. pane?

0 0
možnosti

littlemisssunshine

7. 7. 2010 22:11
Na kterem programu to bylo

? Da se na to mrknout na internetu? Celkem se na to chci podivat! ;) FR

0 0
možnosti

O. Bušek

7. 7. 2010 19:00
Vladimíre

Tohle je hrůza, vy si to vaření ve velkém představujete jak Hurvínek válku.Rv

0 0
možnosti

Haidy

7. 7. 2010 18:33
Hellou, Kroupovic!

Zdravím. Zase po delší době jsem zabrousila do zdejších vod a vidím, že jsi zůstal u starého, dobrého koně - vaření. Tak se ho drž.

Jak jsem tak jedním očkem zahlídla,  zdejší ohaři neztrácí nic na své ostrosti.

0 0
možnosti

Bucharovic

7. 7. 2010 19:42
Re: Hellou, Kroupovic!

Ahoj Haidy! Neboj, vzteklina je smrtelná... ;-);-D V.Kroupa

0 0
možnosti

Martin V

7. 7. 2010 17:01
Skvělá nabídka!

Dobrý den, reaguji na tento příspěvěk z vaší diskuze:

Tak za 100 Kč máte kilo masa a za druhou stovku to ostatní. Jídla vám z toho množství navařím na celý týden... V.Kroupa

----------------------------------------------------------------------------------------

Napište mi číslo účtu a já Vám na něj pošlu 500Kč, budu za ty peníze chtít navařit na příštích 7 dní a jen pro sebe. Přeji hezký den a zde je můj email pro odpověd: xmartv@seznam.cz

Pro jídlo si budu jezdit, s tím nebudete mít žádné náklady.

0 0
možnosti

Wendolene+

7. 7. 2010 17:29
Re: Skvělá nabídka!

Hodne stesti, Martine. ;-D

0 0
možnosti

marka40

7. 7. 2010 16:37
pro "sjetého kocoura"

kde to konkrétně na tom Vranově bylo? Máme to tam coby "Kamenem dohodil", tak abychom nemúselic tápat...............

0 0
možnosti

Haidy

7. 7. 2010 18:04
Re: pro "sjetého kocoura"

Marko, já v tomhle rajónu narazila na hospodu, ve které bych v první chvíli kuchyni rozhodně nechtěla vidět ani omylem. Taky se její majitelé  moudře necpou do televize. Ovšem vůně z té kuchyně lákala víc než hvězdička miláčka národa kuchaře Zdeňka. Hlad a spokojeně vyhlížející turisté opouštějící lokál, rozhodli. Ceny byly v původní relaci oné včera zostuzené restaurace ....hospody. Zjištění, že i kvalita jídla odpovídala vůni, mě velmi mile překvapilo. Já si původně objednala raději jen minerálku v doufání, že na tu kuchař nešahal. Po zjištění, že moji soukmenovci proti krmni nic nenamítají a potom, co mi dali ( proti veškeré  etiketě)  koštnout, jsem to riskla. Uznávám, že nejsem tak světová gurmánka , jak se mnozí lidé dnes tváří, ale byla bych ráda, kdyby některé lidové hospody mistra Pohlereicha raději nezvaly.  Některé. .Ale jinak mě ten hrubozrnný chlapík baví. Proč se nepřiznat.

0 0
možnosti

Wendolene+

7. 7. 2010 16:24
Zalezi na umisteni restaurace a klientele,

podle toho se muzou pohybovat ceny. Chapu ale, ze jste na rozpacich. Kdyz varite jako Babica, nemuzete uznavat autoritu jako je Pohlreich.

0 0
možnosti

stedrik

7. 7. 2010 15:05
nic ve zlým, ale pojal jste to dost špatně

Já říkám, že každý zboží má svýho kupce, tak o co go. Pokud tam ten tlusťoch chce dál prodávat lahvový braník z mrazáku a k tomu chalupáře s buštíkem (jak s oblibou říkávaj maminy), tak ať si ho tam prodává a nezve si Z.Poh a nestrapňuje se před celým národem. Když už se přihlásil, tak Poh. je především od toho, aby ukázal na místě, kde se to dá ještě ošulit a kde přidat, aby ta hospoda v daném místě byla konkurenceschopná a jídlo se dalo jíst. Lidi mají opravdu peněz jako těch...., jenom je utrácej za hovadiny. Takže těch stodvacet není přehnaných a že sem těch hospod po montážích sjezdil. Candáta za pěťo přece nikdo nechtěl, aby tam měl každý den, ale jako jídlo na obj. na druhý den, proč ne. Spoustu lidí si chce dovolenou užít a dát si něco, co ještě třebas nejedl. Má to venku, stačí udírna a čerství kapří podkovy sundaný s háku, ač ryby nejím, tak bych si dal i k obědu. Z dílu jsem viděl jen konec, ale pokud je majitel přesvědčen o svý pravdě, tak se nic od Pohlreita nenaučil. 

0 0
možnosti

Bucharovic

7. 7. 2010 15:08
Re: nic ve zlým, ale pojal jste to dost špatně

S tou udírnou mě to taky napadlo, jen by asi musela všechno schválit hygiena a myslím, že pan majitel nemá ,,rád" trable... Jinak se také divím ,,odvaze", se kterou pan majitel do pořadu šel... V.Kroupa

0 0
možnosti

Lanai

7. 7. 2010 14:57
Rožumberk

 Vraceli jsme se z dovolené v Rakousku  v Rožumberku jsme jen tak přibrzdili před mostem u hospody že si něco dáme  lehkého k jídlu . Všude plno vodáků nádherná atmosfera ale když jsem v te hospodě viděla smažený sýr za 130 KčRv tak už z principu jsme do ní nešli.  Tak jsem si říkala  kolik vodáků si ho tam tak asi dá.. Jsem z velkého města a u nás takové ceny v hospodách jako je tato na smážáku nejsou.

0 0
možnosti

SantaKlaun3

7. 7. 2010 15:07
Re: Rožumberk

V té hospodě v RoŽMberku jsem byl před lety taky, ale to byla ještě klasika. Tláča s cibulej za lidovku a Budvárek, takže spokojenost.

0 0
možnosti

johnpeters

7. 7. 2010 14:27
Ale pane Kroupo,

co byste od pana Pohlreicha čekal,vždyť je to jen kuchař,takže velké filozofování se tu čekat nedá.P.S.Furt lepší smažák,než kydy o langustách v majonéze v české lidovce!

0 0
možnosti

vipeeer2

7. 7. 2010 14:36
Re: Ale pane Kroupo,

jo jo, hlavně si nacpat bachor za 70 Kč co? Co to je a jak to chutná je přece jedno.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám