Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Draggo

6. 6. 2011 12:21
Teda to jsem nevedel,

ze tu mame na blogu holywuudskou hvezdu! :-P

0 0
možnosti

Bucharovic

6. 6. 2011 12:25
Re: Teda to jsem nevedel,

Tak teď už to víte...;-D

0 0
možnosti

Zdeněk Burian ml.

18. 1. 2011 7:43
Howg!

;-D

0 0
možnosti

Zdeněk Burian ml.

18. 1. 2011 8:04
Re: Howg!

Mňo! ;-D

0 0
možnosti

Zdeněk Burian ml.

17. 1. 2011 5:10
Ivánek

"Tehdy jsem byl ve slušné kondici, vysoký, ostříhaný nakrátko (to jsem měl ještě víc vlasů), zkrátka „fešák"." 8-o

- Když se dívám na sebe, tak se musím pochválit- nevypadám já věru zle- zkrátka chlapec, jak má být! ;-D

- Což já se chvástám? Abys věděla, já všechno dokážu- za pluhem zdatný jsem a v boji obstojím, znám tančit i pracovat, ryby i zvěř lovím rád... ;-D

0 0
možnosti

Gwendolyn I.

17. 1. 2011 5:41
Re: Ivánek

;-D;-D;-D za rudlem zdatny jsem a v boji obstojim, znam SOG i skladu velet, smazky i bezdaky lovim rad

0 0
možnosti

Jiri Kram

3. 1. 2010 1:31
Nadhera

Vynikajici story, diky, ze jsi se o nej podelil. Hartovu valku jsem videl pred lety, ale asi se to mrknu znovu. Vse nej do novyho roku!

Jirka

0 0
možnosti

Bucharovic

3. 1. 2010 12:20
Re: Nadhera

Ahoj Jirko. Dík a i Tobě vše nej nej do Nového roku. Čus Vláďa

0 0
možnosti

Vasco75

2. 1. 2010 22:47
tak nevím...

Nemůžu se zbavit dojmu, že pan Kroupa je takovým novodobým Járou Cimrmanem. Všude byl, všechno zažil, všechno vyřešil, každému poradil, vždy se zachoval jako pravý chlap.... nikdy nezapomene vyzdvihnout svůj "přínos". Jen jestli nám opět nevěší bulíky na nos, jako tenkrát s tou svou vojenskou misí v Afghánistánu...R^

0 0
možnosti

Bucharovic

3. 1. 2010 12:19
Re: tak nevím...

Nevěším. Hezký Nový rok;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

V.Bill

25. 12. 2009 22:01
Já setkání s Brucem závidím

0 0
možnosti

V.Bill

25. 12. 2009 22:02
Re: Já setkání s Brucem závidím

Jednou jsem potkal pana Somra. Taky příjemný člověk. Skvěle jsme si popovídali...:-)

0 0
možnosti

Princess Marky Lynd of Windsor

24. 12. 2009 23:16
To je nádherný příběh, plný lidskosti a je vidět,

že máte takovou tu pravou joie de vivre...já vám celkem i závidím. Když byl Bruce Willis v Praze, chodila jsem do různých klubů a doufala, že ho někde potkám. Je tak fantastický herec a myslím, že je to moc příjemný chlap. Asi jako vy, z vašich článků dýchá pohoda, asi si koupím vaši knihu.V:-)

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 12. 2009 9:31
Re: To je nádherný příběh, plný lidskosti a je vidět,

Díky za komplimenty. Willis, jak už jsem někde doleji napsal byl ,,v pohodě". Choval se naprosto ,,normálně" a žádné ,,hvězdné" manýry jsem na něm nepozoroval. Tedy, jasně, nebyl jsem s ním kdoví jak v kontaktu, vycházím z toho, jak přistupoval třeba k lidem ze štábu a mladším hercům - profíkům. Hezký den a mojí  knihu si kupte, třeba se Vám bude líbit;-)R^ V.Kroupa

0 0
možnosti

Istvan Vinnetou

23. 12. 2009 21:23
Kroupo, jestli vás to potěší, můžete mi taky zasalutovat

...já v tom salutování zase nic tak extra nevidím, ale když si u toho tak užijete, tak spánembohem :-)

0 0
možnosti

makovec123

23. 12. 2009 18:41
skvely cteni

skveli cteni a teda z my strany zavist velika!

pripomnel ste mi vypraveni meho taty, ktery kdysi byl v komparsu pri nataceni filmu "na zapadni fronte klid" a v nem se plazil v rakouskouhersky uniforme tunama blata uprostred terezinsky pevnosti.

0 0
možnosti

lola-cz

23. 12. 2009 18:47
Re: skvely cteni

;-D  Vladimíre, tohle snad nemáte zapotřebí... Rv 

0 0
možnosti

lola-cz

23. 12. 2009 18:21
Nula

potkala "hvězdu" ;-D -   A dodnes z toho žije a když už nemá o čem sopliít, vytěží pár odstavců z jejího stínu...  Strašně smutné... Rv 

0 0
možnosti

udor

24. 12. 2009 4:55
Re: Nula...jejda, to je špatné...

Vaše přiznání je fakt dojemné, paní loIo, vždyť už se na Vladimíra tolik nefixujte a najdete si novou "hvězdu":-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám