Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JCNT

Jsem chytřejší než ty

23. 12. 2009 11:54
Tak ještě štěstí, že jste nehrál ty Němce, protože počítám,

že článek o tom, kterak jste si zahajloval by se sem asi tak lehce nedostal.

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

23. 12. 2009 11:56
Re: Tak ještě štěstí, že jste nehrál ty Němce, protože počítám,

o hereckém projevu komparsu se nedá mluvit. Jejich úkolem je tam být, skákat, jak režisér píská a držet hubu :-)

0 0
možnosti
MD

mikado12

23. 12. 2009 11:18
Můj

kámarád ho v tý době potkal ve Slávii na WC. Navrhnu mu ať napíše ságu Jak jsem čůral s Willisem;-D!

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

23. 12. 2009 11:26
Re: Můj

ale prosím vynechat fázi "otřepávání"... to by nemuselo přítomným dámám udělat dobře :-)

0 0
možnosti
FM

František Matějka

23. 12. 2009 11:08
Bravo

Skvělý článek, krásný příběh ze Života R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 12. 2009 11:09
Re: Bravo

Díky a dodatečně gratuluju k VIP;-)R^ V.Kroupa

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

23. 12. 2009 11:07
Ta fotka na tom plakátě...stejný je to s Járou Cimrmanem

také existuje spousta fografií, bohužel z větší vzdálenosti, takže dodnes neznáme jeho podobu :-)

0 0
možnosti
I

iruka

23. 12. 2009 12:33
Re: Ta fotka na tom plakátě...stejný je to s Járou Cimrmanem

Taky jsem chtěl napsat, že pokud mě paměť neklame, jsem pilotem toho letadla nad Willisovou hlavou :-)

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

23. 12. 2009 10:34
Možný to je... i vylízaný paka ze zeleným mozkem jsou

zapotřebí, jako poskoci v každým válečným filmu. Ovšem ten familerní tón, pane Kroupo. Kroupa a Bruce :-) Ostatně, co jste tím článkem chtěl vlastně národu sdělit? nebo to byl zase jen záchvat velikášství? :-) Každý z nás "někoho" potkal, "někomu salutoval" a co? Já jsem se například nejen potkal, ale i setrval v delším rozhovoru s mnoha velmi známými umělci, jako aktivní muzikant jsem k tomu neměl daleko, ale beru to jen jako zajímavost a nevnucoval bych se s tím "užaslému" publiku :-) 

0 0
možnosti
M

Mufu

23. 12. 2009 10:38
Re: Možný to je... i vylízaný paka ze zeleným mozkem jsou

Tak se nevnucuj skromný Ištváne,ten článek není o tobě.;-D

0 0
možnosti
T

tazmanskycert

23. 12. 2009 9:31
Super :)

Taky bych chtěl mít podobné zážitky, že bych dělal křoví v nějakém americkém blockbusteru :) Jenže na to jsem vůči agenturám příliš nedůveřivý :( No, co... možná se někdy rozhoupu.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 12. 2009 10:19
Re: Super :)

Kdo zaváhá, - ,,nežere"...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
OU

23. 12. 2009 9:07
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 12. 2009 9:14
Re: dobrý!

Tak se nech zaregistrovat u nějaký komparsní agentury a máš to jistý;-) Chce to jen mít čas, kterej už teď bohužel nemám. Svýho času jsem ,,hrál" i v ,,Místě činu" s Peterem Sodannem, alias komisařem Ehrlicherem, s Charlesem Aznavourem a Janou Švandovou ve filmu ,,Angelina", s Bolkem Polívkou (skvělej pohodář) v ,,Cestě do Budína" atd. Byly to krásný časy a hlavně úplně jinej svět.;-) Ahoj V.Kroupa

P.S. Tramvaje mají raději tatranky...;-D

0 0
možnosti
I

iruka

23. 12. 2009 8:28
To je mi novinka...

Vladimíre, kdybyste si dal s přípravou větší práci, našel byste na netu blog Bruce Willise se jménem "V sedmém nebi s Vladimírem Kroupou" ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám