Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HN

handour

23. 10. 2009 16:43
Když chlap vaří rád

je to znát:-)R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 10. 2009 20:56
Re: Když chlap vaří rád

Ahoj, máš deset bodů;-D;-)VR^ V.

0 0
možnosti
T

Tausret

23. 10. 2009 11:59
Zdravím,

vypadá to dobře a tu vůni cítím až sem.... Určitě vyzkouším, snad znáte ty nedělní večery, kdy člověk roupama neví, co dobrého by si dal :-)) U nás doma je vždy slyšet jenom bouchání dvířek od lednice, mrazáku, špajzu...R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 10. 2009 12:09
Re: Zdravím,

Určitě vyzkoušejte,myslím, že nebudete zklamaná. Na večer je to dobrý jídlo, sice plný bříško, ale člověk je po těch špagetách tak krásně utahanej...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
PB

P.Banga

23. 10. 2009 11:36
Vláďo.....

Ty mi to snad děláš schválně... bez toho vína bych se obešel, bo víš jak to mám s pitím.. ale jinak super, jenom to zbouchat :-) hehe. I když... dneska mám k obědu bramborovej knedlíček, špenát a uzený... tak že moje slepá závist bude trvat jen několik minutR^ Sláva Kroupovi a mojí ženě, ať žije žrádlo!!

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 10. 2009 11:46
Re: Vláďo.....

Ahoj Pate,

No jo, je to fakt dobrota, koukej ženušku zpracovat, ať Ti to uvaří! Ten špenát, maso a spol. Ti závidím, já mám dnes jen kus špeku s cibulí a chleba - ale víš, já to moc rád (fakt!!!);-) Čau a pozdravuj domaR^ V.

0 0
možnosti
S

stip

23. 10. 2009 11:35
Jo, TOHLE bude dobrý

akorát bych dal dobrou drahou pancettu nebo brutálně levný gothaj, obojí udělá lepší službu.

0 0
možnosti
DO

oId fashioned Vince III..

23. 10. 2009 11:05
až na ten brčál z Čejkovic dobrý

:-)R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

23. 10. 2009 11:24
Re: až na ten brčál z Čejkovic dobrý

Ale proč? Já ten jejich ,,brčál" někdy i můžu. Některý vína od nich mně chutnají - nejsem someliér;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám