Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

lola-cz

6. 10. 2009 6:53
Tak

to je masakr. Jak na talíři, tak kolem něj. Hirošima hadr ;-D ;-D

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

5. 10. 2009 9:25
Vláďo, přihlas se do pořadu k Babicovi...

sice toho chlapa nesnáším, ale ta představa, že mu vaří v jeho pořadu někdo s láskou a líp..nehňápe se v tom jako on a nenechá si do svého vaření zasahovat....ta mě dostává.....

PS: já to peču na plechu bez té náplně, ale strouhanej zapečenej balkán, to je výzva....R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

5. 10. 2009 9:43
Re: Vláďo, přihlas se do pořadu k Babicovi...

Ahoj Šárko,

já mám jiné plány. Já si počkám, až budu moci jednou já pozvat Babicu do SVÉHO pořadu...;-) Pak to bude teprve to pravé, ořechové...;-D;-) Ahoj V.

0 0
možnosti
LM

Aaron71

4. 10. 2009 11:50
Díky ta inspiraci

Udělal jsem variaci na ten Tvůj recept Vláďo. Místo kuřecího masa jsem dal uzenou rolku a kvůli barvě jsem dal i žlutou kápii. Použil jsem i Balkánský sýr, ale až to budu dělat příště, tak dám rozhodně víc česneku a místo balkánu dám eidam.

Jinak fajn a chutnalo;-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

4. 10. 2009 16:15
Re: Díky ta inspiraci

Ahoj Láďo,

Díky za pochvalu a zkus třeba příště Nivu...;-) V.K.

0 0
možnosti
F

flandero

4. 10. 2009 11:47
Já jsem skončil nakonec jen u toho píva

Ale snaha byla ;-DR^

0 0
možnosti
S

sn63

3. 10. 2009 16:21
vysvětlení

jak je možné že tu restovanou zeleninu nejíte při přípravě já vynechala samozřejmě rajčata ta jsou nejlepší syrova vařená je nesním a balkán dle rady nahradila nivou a je to mňamka . Předpokládám že si to smím  zkopírovat a uložit. DěkujiR^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 10. 2009 19:00
Re: vysvětlení

Ujídám, ale málo, aby něco zbylo. :-) Uložit si to smíte;-) V.K.

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

3. 10. 2009 11:22
dnes bych docela ochutnala

;-), mňamky

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 10. 2009 19:01
Re: dnes bych docela ochutnala

Ahoj Jani. A kdo ti brání, abys to ochutnala? Je to snadné jídlo;-). Pa V.

0 0
možnosti
M

MipeX

3. 10. 2009 3:16
Bramboráková párty

Zrovna se z toho vzpamatovávám. Vyhlásil jsem na dnes bramborákovou párty (klasické bramboráky (cmunda), profláknutý katův šleh, (tzv. katák), litry plzně. Ó jak já miluji nezdravé jídla. Jednou za čas se to prostě musí vyrovnat se zdravou :-) kuchyní. Všichni měli vyklenutá bříška, spokojení a přiopilí odcházeli. Miluji takové strávníky.

0 0
možnosti
L

liludallas

2. 10. 2009 16:06
tohle ano

do toho proste jdu :-) miluju bramboraky, ale namam rada to jak je to smazene v oleji. Tohle je vyborny napad na lepsi alternativu.. super!

blondatejsvet.cz

0 0
možnosti
H

Haidy

2. 10. 2009 15:35
.Nový receptík :-)

Kroupovic, dnes mám všechno v ledničce.  Až na maličkosti, které v pohodě stihnu "utrhnout" cestou domů. Tak a jdu navečer  do zástěrky! :-) Chutě při čtení nastartovaly. 

Jenom jestli to nepřeženeme s porcemi....;-( Počítám, že z polovičního množství, by se nemusel náš apetit nepohodnout s trávením. Máme pak ještě nějaký předvíkendový  program. :-) 

0 0
možnosti
EB

corydoras

2. 10. 2009 14:04
Ale prdlajs...

P.S.2 Díky službě Top list.cz vím, kdo a odkud mně píše v diskuzi...

0 0
možnosti
B

Bucharovic

2. 10. 2009 14:09
Re: Ale prdlajs...

Ani nemusím Top list aktivovat, abych věděl, že mně právě píše někdo, kdo pěstuje akvarijní rybičky a to krunýřovce. To mi stačí...;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám