Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi chvályhodné. Za sebe bych doplnil rodokapsy a bíglesovky. I mě pobuřují zlořády, nečestnosti, prolhanosti, pokrytectví. O zločinech vyššího řádu nemluvě. Jen to mám, na rozdíl od autora, všestranněji pojaté. Dráždí mě každý případ, ve které silnější zneužije svou převahu k napadnutí slabšího, aby pro sebe získal jakousi výhodu či mamon.

5 2
možnosti
HH

A proto jste byl v KSČ...větší pokrytectví snad ani nejde napsat...:D

7 3
možnosti
Foto

R^ -Zločinem není přijet v BMW z Ukrajiny do ČR, zločinem je přijet v tanku z RF na Ukrajinu.

31 0
možnosti
Foto

Lepší bonmot bych nevymyslelR^

7 0
možnosti
PK

Nemohu s vámi nesouhlasit. Jen mě udivuje, proč se vůbec namáháte řešit názory ubožáka, který se bojí i obyčejné diskuze pod svým vlastním blogem.

Takový bloger, mi ani nestojí za to, abych jeho článek otevíral. Dokonce jsem ani neotevřel blog, kde vysvětluje, proč tak činí. Mě jeho výmluvy a důvody, nezajímají. Jestliže exhibuje ve veřejném prostoru, měl by s reakcí počítat.

Vám karma a přeji příjemný den nejen Vám, ale i Vašim čtenářům a diskutujícím.

17 2
možnosti
Foto

No, víte, já si myslím, že s lidskou závistí a omezeností se musí bojovat, jinak bychom právě "stáli stranou". I Vám krásný den R^

3 0
možnosti
Foto

Souhlasná karma.

11 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám