Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vladimíre, to p.s. se tedy povedlo:-)))

Víte, co mi vadí na věřících? Myslí si, že žijí v souladu s Bohem tím, že se modlí, a chodí do kostela. Ale v běžném životě je to, co do nich v kostele hustí, na hony vzdálené. (Mám takový případ v rodině). A pak to..."vyzpovídám se, dostanu tři otčenáše...a dobrý, jsem očištěný". Může dělat nepravosti dál. Tak takhle ne.

11 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Nikdy neuvěřím v něco, pro co neexistuje jediný materiální důkaz. Tak to mám já.

2 0
možnosti
LM

Nikdy se mi nestala žádná TA událost, dokonce ani nemám žádný pořádný důvod... jen mi to přijde přirozenější než nevěřit, a ten proces trval dlouhá léta a nebyla to rovná přímka.

Ale nevyrůstala jsem ve věřícím prostředí, naprostá většina mých známých jsou ateisté, takže jsem se to ani nikdy pořádně "nenaučila".

Na bohoslužby chodím k faráři, který je neuvěřitelně sympatický, umí skvěle mluvit a v jeho kázáních se mi často podaří objevit nějaký "Aha!" moment, a jsou to pro mě příjemná chvíle, kdy si připomínám, jak moc závažné a světodějné jsou moje vlastní starosti.

Vědomím Boha je svět barevnější; je to, jako by do něj (světa) byl člověk tak jako pořád maličko zamilovaný, i když ho zná už roky a ví, že až do jeho konce bude na čem pracovat.

... tak nevím, to asi nebylo to, na co jste se ptal? :-D

PS: ale aspoň něco načteno mám, takže doporučuji nedávat příklad s Izákem, páč v tom příběhu jde právě o to, že se lidé posunuli ve svém vývoji o kus dál, s velkou spoustou důsledků... :-))

3 0
možnosti
Foto

To je přesně to, na co jsem se ptal, i když jste nezažila TO NĚCO.R^ Díky za Váš názor. Chápu, že u některých lidí asi potřeba víry vzešla z potřeby vnímat vzdělanost a určitou kulturní podstatu sebe samého. Církev, respektive její představitelé, ať už jde o vesnické faráře, nebo pohlaváry ve Vatikánu, jsou jistě vesměs vzdělaní lidé a já naprosto chápu, že slušný a sociálně inteligentní člověk si dokáže z jejich slov vzít mnohé i pro svůj vlastní život. Ale fakt by mě zajímal ten nějaký příklad toho "zázraku", který snad někdo zažil a který ho k Bohu dovedl. I tak Vám ale ještě jednu děkuju za příspěvekR^R^

1 0
možnosti
HH

samozřejmě žádnou konkrétní odpověď nedostanete, jen obecné plky jak je bůh všude kolem a vše je důkazem božím...

6 0
možnosti
Foto

Co byste Vy uznal jako zkušenost s Bohem?

0 0
možnosti
Foto

Souhlas, mám to stejněR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám