Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Abych řekl pravdu, už mi to je u p....e, kdo bude kladečem věnců

2 1
možnosti
MN

Jelikož Němcová je pro mě naprosto nepřijatelná, tak mě to vychází ještě hůř než vám. Bude to složitější, než když se volil Zeman, to je jistý.

4 0
možnosti
Foto

Proč je pro Vás nepřijatelná. Hledám různé názory, fakt mě každý zajímáR^

0 0
možnosti
LD

Zapomněl jste na brankarskou legendu Dominika Haška.

1 1
možnosti
Foto

Ten ale uvažuje o kandidatuře až v roce 2028 tj 30 let po Naganu

1 0
možnosti
Foto

Jakmile někdo při hodnocení jedince vytáhne jeho otce, či jiného příbuzného, klesá u mne na hnusného kádrováka

2 4
možnosti
Foto

Ten otec byl jen pro vysvětlení souvislosti s panem Vašem, pokud máte na mysli otce pana Rychetského, Pokud máte na mysli pana Klause, tak tam si začal s taháním předků právě on...

2 0
možnosti
OU
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám