Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Prece byste se nehrdlil pro par levnych diamantku, nebo maly, zlaty nahrdelnicek zakoupeny se slevou, pro milovanu bytost zenskeho pohlavi?

2 0
možnosti
Foto

Pan Kroupa má pravdu. Tento svátek u nás nemá žádnou tradici.Jen obchodníci se nám snaží vnutit (reklamami a ano masírkou)že je tento svátek nutno slavit(nejlépe tím, že u nich něco koupíme)Ale nejde o žádnou lásku, ale jen o zisk.Takže, za mě palec nahoru... cítím to stejně..R^

3 0
možnosti
KN

Každá tradice někdy začíná. Možná si před mnoha staletími taky lidé říkali, proč slavit Vánoce, když to nemá vůbec žádnou tradici ;-).

Valentýn se tady začal slavit po roce 1990, tedy už je to to 30 let. Kolik let se musí slavit, aby to už byla tradice ?

0 0
možnosti
KS

My zůstáváme u prvního máje.

3 0
možnosti
Foto

Pane autore, on Vám někdo něco masíruje? ;-D

1 1
možnosti
DV

D96a18v10i75d 28V98l66k

11. 2. 2020 18:17

To sme si zas chlapácky mi staří správní Češi v nátělníkách a hlavně mužní Heteráci pobrblali!! Krása. Aj feministky a genderové aktivisty jsme u toho smázli. Sakra to naše údolíčko si novotama rozvracet nenecháme!!!! Kolik ti je Vláďo ? Osmdesát?

4 6
možnosti
Foto

Závidíš mi ten nátělník, viď? To už si na sebe nesehnal myslím tak patnáct let, růžovej plyšáčku:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 1
možnosti
Foto

S MDŽ jste hodně zaspal.

1 1
možnosti
TZ

Zcela jasné a zřetelné popsán dnešní stav společnosti... Ženská nemusí téměř nic, ale chlap má zastat i její roli...

1 0
možnosti
KN

Víte co, zkuste si někdy dělat to "vůbec nic", co podle vás dělá ženská.

Já mám dojem naprosto opačný, a sice ten, že ženská zhusta musí zastat i mužskou roli.

0 0
možnosti
Foto

Nejste na to důchodcovský remcání moc mladej.Jako bych slyšel svou skoro osmdesáti letou mamku....to nestačí jen ignorovat reklamní bláznění?

2 0
možnosti
Foto

Asi jste v článku našel něco, co jste chtěl a co jsem tam já nedal...

3 0
možnosti
Foto

Ta masírka už probíhá cca 25 let, Tebe to ještě vzrušuje, že to stálo za blog? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já jsem strašně rychle vzrušivej... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám