Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Protože jsem tam nebyl, nic o tom nevím, než ten šot televizní, tak nesoudim.

2 0
možnosti
TH

Závory dole,světla červeně blikají.A tři husy se rozhodnou přejít.

4 0
možnosti
MS

Jestliže jim někdo dával pokyn k přechodu, tak se určitě nebude bát sankcí od svého zaměstnavatele a klidně veřejně vystoupí na obhajobu učitelek. Drážní předpisy jasně stanovují, kdo smí řídit provoz u přejezdu a zaměstnanec dopravce Českých drah není zaměstnanec správy železniční a dopravní cesty. Je to podobné jako když zaměstnanec ČEZ prodej s. r. o. nemá pravomoc zaměstnance ČEZ

distribuce a. s.

1 0
možnosti
JS

No kdybyste byl soudce , tak bych se Vám nechtěl dostat do spárů. Proč tak tvrdě soudíte , když jste tam nebyl a neznáte případné nuance tohoto činu?

6 4
možnosti
AT

Protože kázeň musí být. Tak je to správné.

1 0
možnosti
JU

Já Vám nevím. Když se tak oháníte tím, že i záchranář převážející smrtelně ohroženého člověka musí čekat, tak já bych byl spíše pro to, aby s mým dítětem ty šraňky klidně raději zvedl, a dojel včas. A pokud na jednu stranu vlak odjel, a na opačnou čeká v zastávce, a fíra mi signalizuje, že mohu jet či jít, neřešil bych to ani kdyby na životě nikdo ohrožený nebyl. Přijde mi, že v ČR je spousta zastánců regulace všeho možného, všechno hezky podle zákona, a přitom se u nás rozhodně nekrade, nezpronevěřuje, nepodvádí atd. o nic méně než na západ od nás. Napadá mne k tomu i taková poznámka, že například v Itálii mají dopravní pravidla spíš jen jako určitá doporučení, a přesto tam nejsou miliony mrtvých ročně. Tím neříkám, že je mi takový přístup sympatický, není, ale domnívám se, že to, proč u nás dochází k nehodám, opravdu není kvůli tomu, jestli někdo přejde nebo nepřejde na červenou, když je zcela bezproblémově vidět, nota bene když trať je na obě strany blokovaná.

Sám bych to bral opačně - že je naopak dobré se vždy rozhlédnout, a to i když mám zelenou na křižovatce, nebo když jsou šraňky nahoře. Protože ač jsou takové případy vzácné, mohu mít smůlu, že jsem si Černého Petra vytáhl zrovna já. A na křižovatce to konec konců nemusí být jen o nefunkční signalizaci, někdo prostě z kolmého směru může vyrazit, ať již červené světlo přehlédl, selhaly mu brzdy, nebo je například opilý. Pozornost je v tomto ohledu mnohem důležitější než úpěnlivé lpění na liteře zákona. Stalo se mi již několikrát, že kdybych jen spoléhal na předpisy a nedával pozor, a okamžitě nereagoval, už tu nejsem.

P.S. V principu mi ta situace přijde lehce problematická jen z výchovného hlediska. Ale opravdu jen trochu, protože tomu, aby děti viděly nějakou ne úplně následováníhodnou situaci, nelze zabránit. A pokud děti pochopí, že přejít mohou, když se pořádně rozhlédnou, je to spíše plus než mínus. Vychovávat z nich ovce, které budou jen tupě dodržovat pravidla, aniž by posuzovaly dopady svého jednání,

5 1
možnosti
Foto

Pravděpodobně ti řidiči kamionů, které smetl vlak na přejezdu, byli v mládí převáděny nezvedenou učitelkou přes stažené závory. ;-D

Uvádět případy, kdy tupé lpění na předpisech zavinilo nehodu je snad zbytečné. Jen mám dojem, že komunikace na dráze mezi jednotlivými pracovníky nějak vázne, viz Arriva a pod. A přes veškerou "techniku" (z dob R-U) lze klidně pustit proti sobě dva vlaky.

Souhlas! R^

2 0
možnosti
PK

S kolegou, bývalým výpravčím, jsem včera probíral to, co se stalo v Řeporyjích. Kolega mi tvrdil, že dopravní předpis D1 pamatuje na situaci, kdy dojde k tomu, že zaměstnanec železnice může umožnit uživatelům silnice přejet přes přejezd, který z důvodů poruchy indikuje, že jede vlak. A teď doufám, že to nepopletu. Ten zaměstnanec musí být buď v uniformě, nebo ve výstražné vestě a musí být označen SŽDC a jízdu aut má řídit praporkem (červeným? - vážně nevím) a v noci lampou. Otázkou ale je, zda to není zneužitelné... Pravidelně totiž potkávám bezdomovce, kteří chodí oblečení do uniforem vyřazených z popelnice. A k tomu, že průvodčí či strojvedoucí ukazoval, že můžou přejít, tak ten nesmí přes uzavřený přejezd dovolit někomu přecházet či předjíždět. Nejsou totiž zaměstnanci SŽDC, ale dopravce (např ČD) a nejsou informováni o situaci na železnici.

Tak a teď doufám, že jsem to moc nepopletl.

4 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste to neopletl. Navíc je důležitá ta věc, že na tom přejezdu nebyla žádná porucha signalizace a přejezd fungoval v normálním režimu.R^

3 0
možnosti
MV

Nestačily k tomu dva odstavce? Ano, chovaly se nezodpovědne. Tečka

0 0
možnosti
Foto

Z mého pohledu nestačily. Víte, Marku, to, že jsou v naší společnosti tak rozšířené názory některých lidí, že se vlastně tak moc nestalo, je důvodem, proč to v naší zemi vypadá tak, jak to vypadá. I v politické a společenské kultuře. Lidé kašlou na zákony, na nařízení, na pravidla psaná i nepsaná, což je přesně důvod, proč se stále nemáme, a ještě dlouho mít nebudeme, jako se mají lidé v některých jiných vyspělých zemích. A lepší to hned tak nebude...

3 0
možnosti
VF

Dobrý den. Dříve nebo později se definitivně ukáže, jak to vlastně celé bylo. Ženské dostanou flastr peněžní, nebo půjdou sedět za obecné ohrožení (až na 8 let - to je sranda co ?), nebo se ukáže nějaké jiné dostatečné vysvětlení, navzdory všem předpisům a pohoršeným křiklounům. Pak se také ukáže, jak marné a zbytečné je grafomanické hysterické žvanění o účtech bez hostinského.

0 0
možnosti
Foto

Jak to bylo? Tak, že ignorovaly výstražná znamení. Na tom přejezdu nebyl žádný mimořádný stav, který by někoho opravňoval k řízení provozu na něm ve smyslu ignorování světel, zvuku a závor. Ten přejezd fungoval v normálním režimu, kdy jsou všichni povinni respektovat všechnu jeho signalizaci. Tečka, ani milimetr prostoru pro debaty...

3 0
možnosti
PN

P74e98t62r 17N35ě63m91e41c

7. 2. 2020 16:08

je třeba říci, že pokud je pravdou, ze jim dával pokin nekdo z drah, tak nebezpeci bylo nulové

2 1
možnosti
Foto

Jak to můžete vědět? Tyto informace policie vůbec nepotvrdila, jde čistě o záležitost na sociálních sítích.

2 0
možnosti
KP

Video vypadá příšerné a chování dozoru dětí jsem hodnotil naprosto stejně jako Vy.

Dnes se ale objevila zpráva, že vše bylo jinak. Údajně vlak na děti čekal a průvodčí vyzyval k přechodu kolejiště.

0 0
možnosti
Foto

Průvodčí z toho vlaku měl pověření řídit na tom přejezdu provoz? To asi ne, že ne...

2 0
možnosti
PN

P77e92t15r 93N98ě45m96e59c

7. 2. 2020 15:57

Kdyz opravujou napr. výstrazna svetla na prejezdu a klikaji cervene, tak tam "panacek" normalne auta pousti. Urcite zastavis a budes od nej chtit videt papir, ze na to ma opravneni ??? Nebo pojedes jeko 99% ostatnich.

0 1
možnosti
Foto

Jo, já budu chtít vidět ten papír.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám