Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P64e57t98r 65B10u25r15i22a41n

15. 11. 2019 16:26

Souhlas, karma. A jak tak koukám na diskuzi, mnozí přispěvovatelé by se do kabátu bulvárních novinářů taky vešli. :-)

6 0
možnosti
Foto

Přesně a hlavně jsou to ti, co nepřekvapili...R^

2 0
možnosti
JH

To je fakt legrační vzrušovat se nad bulvárním článkem ohledně nějaké nevěry:-)

3 0
možnosti
JH

Pardon, dodatečně jsem se dočetl, že jde o princip. :-)

0 0
možnosti
PL

P71e85t73r 34L53a73n13g15e76r

15. 11. 2019 15:40

Hele, Gabču mám rád. A jestli si švihla se svým tanečníkem a líbilo se jí to, tak ji to jen přeji.

Jo a dík za zprávu, nevěděl jsem to, bulvár nečtu, ale blogery ano a tato vaše bulvární zpráva mne zaujala. R^

5 1
možnosti
ND

Paní Koukalová sklízí co si zasela a zasívá, jako to děláme my všichni.

Praktiky bulváru jsou bulvární. Já články když jsou prémiové nečtu, nemám je placené. Vy asi ano, takže bulvár podporujete a ještě mu touto prezentací děláte reklamu.

Hmmm a vy tomu říkáte slušný člověk...

6 6
možnosti
Foto

Jak jste přišla na prémiové články? 8-o Rozklikla jste vůbec ono ZDE? Žádné prémium zaplacené nemám a nikdy mít nebudu..

3 0
možnosti
JR

J84a90n 50R81á78ž

15. 11. 2019 15:14

To máte z toho, že čtete bulvár. Bulvár nečtu, Koukalová je mi, po tom, co napsala v té knížce, naprosto ukradená a tak mám klidné spaní.

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 2
možnosti
Foto

... přijde mi fakt trochu "zvláštní" (mám-li to říci velmi kulantně), když někdo kdo si zde na podobných tématech honí ego a karmu, tedy třeba články o Koukalové, Vondráčkové etc. pak napíše něco podobného - jak by se to dalo asi nazvat?:-/

4 1
možnosti
Foto

Já někdy na někoho práskal, že zanáší? Kde a kdy, prosím tě?!

0 0
možnosti
KP

Poté co p. Koukalova předvedla po odchodu z reprezentace si dovedu predstavit, že tip pro bulvár mohl vyjít od ní nebo jejího manzela

. Na Vašem místa bych se příliš nevzrusoval.

7 2
možnosti
Foto

Napadlo mě to samé :-)

0 3
možnosti
Foto

Taky by to mohl zveřejnit chachar, který by se nedal. Publikoval to bulvár a pozastavovat se nad tím, je stejné, jako se divit, že pes štěká a kočka mňouká. Bulvár se podobnými a horšími zprávani živí a ten redaktor jen dělal, za co je placen a mohlo mu to být i žinantní. Koukalová musí vědět, co je bulvár a pokud už někam chtěla vyrazit, měla to udělat tak, aby na to nikdo nepřišel. Takhle to dělá dojem, že se zachovala jako mnoho jiných "slavných", kteří pro zvýšení popularity úmyslně bulvár podobnými příhodami zahlcují.

5 0
možnosti
JK

Kroupa nesnáší bulvár a tak ho rozpitvává na veřejnosti. V tom bude zakopaná nějaká skrytá demokracie... :-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám