Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I44v80a47n23a 62L27a31n65c61e

24. 4. 2019 12:33

To jste nezažil moji snachu. Jakmile v baráku nenajdete papírek, tak víte, že tam není. Všechno uspořádané, potmě by to našla. Na dovolenou balí už měsíc předem, aby se na nic nezapomnělo. Je panna. I já jsem panna a doháním ji k šílenství, neumím si věci zorganizovat...

1 0
možnosti
Foto

Asi mám ségru, ani o tom nevím;-D

1 0
možnosti
DP

Pořádek je pro blbce. Inteligent ovládá chaos. Albert Einstein :-P

3 0
možnosti
Foto

Nemám nic proti chaosu, pokud je v něm kapka systému...;-D

1 0
možnosti
MS

Pane Kroupo, karma. Mám to stejné jako vy a navíc jsem ve znamení panny což pořádkumilovnost ještě zvyšuje. Nemyslím si, jak jsem již také slyšel, že pořádek je pro blbce a inteligent se vyzná i v chaosu, nebo že nepořádek který vidím, je prý systém uložení věcí který prý nemůžu pochopit!R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem štír a jednu pannu (tedy znamením...) jsem také měl a řeknu Vám - furt stejný...;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Kroupo, není to tak. Znám i systematické ženské - a muže - pravý opak. Ale právě, že Vy jste "chodící systematičnost," vybíráte si ženy impulsivní, chaotické, nesystematické... Znám to, tak je to i u nás doma. A ještě jste nevzpomněl dodržování času - když se s mužem domluvíme na půl desáté - musí to být, když se zdržím, zlobí se:-(. Ale zjistila jsem, že kdykoli manžel podnikal něco se ženou stejného založení jako je on (samozřejmě pracovně), je nervozní, nesnese se s ní... Podle mne - dva lidé se mají spolu doplňovat, jsou-li stejní, nudí se. :-/

12 0
možnosti
JR

tak bud byl muj deda german jak poleno,nebo jsem spravnej chlap:-):-)system, barevne fixy a seznam na papirku jsou zakladem klidu a pohody))))

1 0
možnosti
VF

To je sice hezké, také mám seznam na papírku, jen občas ten papírek nemohu najít.:-/;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám