Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J64a57n59a 98M53a47j13o22v72á

24. 4. 2019 18:23

Jéééé, hned je mi lépe. Mám doma naprostého salámistu a občas z něho šílím. A Vám bych nejpozději před třetí dovolenou (odjezdem) pomalovala ledničkový seznam :-)

0 0
možnosti
LH

S mytím nádobí a přípravou na odchod kamkoli jste to vystihl u většiny dam docela přesně. V šatně mají asi větší pořádek, ale pokud kuňkají, že nemaj co do divadla, tak je to nejspíš tím, že toho mají mnoho My zase lépe víme, která je levá...

2 0
možnosti
SR

Pobavilo. I když u nás to bylo naopak, obvykle. 

0 0
možnosti
Foto

J37a63n34a 77M14a42j91o96v45á

24. 4. 2019 18:23

I u nás. Vždycky.

0 0
možnosti

Mám jakýž takýž systém jen v práci. Doma, absolutní bordel. Je to život, ne vojna.

0 0
možnosti
PJ

To není vojna, ten systém značně usnadňuje práce, vlastně je to produkt lenosti. :)

2 0
možnosti
DT

Někde se stala chyba. Můj 100% Prušák je váš opak. :-) Už vím, tchyně za to může, tak!

4 0
možnosti
DT

... :-) a hezký blog, díky!

0 0
možnosti
VF

Ženský nemají systém? Tak proč si mužský stěžují, že je ženský systematicky ničí.8-o

5 0
možnosti
Foto

Chlapi někdy i lžou...:-)

1 0
možnosti
AN

Asi nemáte doma sekretářku ve výslužbě. Já nejsem bordelář, ale paní je kontrolor :-) všeho, pro jistotu.

0 0
možnosti
Foto

No, ale zase mám doma účetní z auditorské nadnárodní společnosti, která patří ve světě účtařiny a auditů do "velké čtyřky"...;-D

0 0
možnosti
JK

J23a83n 80K62o49z80á29k

24. 4. 2019 13:22

Karma. Zůstanu pouze u ponožek(ostatní by bylo také výživné). Když mi žena řekne, že je jí zima na nohy, tak se jenom zeptám, jestli chce kotníkové nebo klasické. Vlevo jsou kotníkové, vpravo normální a vzadu teplé. Když do šuplíku vnikne sama, tak mám práci navíc. Zajímavé ještě je, že si na doma vybírá ty nejnovější a nejhezčí. Máme skříň se šanonama a papíry, což je její doména. Když jsem se jí do toho podíval, tak jsem zjistil, že tam má záruční listy a návody na spotřebiče, které už dvacet nemáme a spoustu jiných i starších dokladů. Do nářadí už neleze, protože vždy přišla na to, že to co tam nemám, tam mám.

4 0
možnosti
Foto

Tak co se záručáků a účtenek týká, tak na ty byl expert děda mojí ženy: když jsme po něm po jeho smrti vyklízeli byt, našel jsem skříňku s podobnými "doklady", kde jsem našel např. účtenku na asi šest korun za pár ponožek. Ta účtenka byla z roku 1948...

1 0
možnosti
Foto

R^ Pobavil jste mě. A vzpomněla jsem si na Plzákovo "rovnat si ve skříni věci přesně geometricky je stejně slabomyslné, jako je tam volně naházet".

3 0
možnosti
Foto

I naházet lze systematicky. Nejprve ty větší věci, navrch ty menší a úplně navrch ty jedny trenky a jedny ponožky, co se točí furt dokola...:-)

4 0
možnosti
BK

Vážený pane Kroupo,

Vaše blogy čtu s potěšením. Dnes jste se ale v mém případě netrefil.

Vyrostla jsem v rodině zdánlivě patriarchální - táta, dědeček a sedm bratrů.

Maminka nás všechny vychovala sama- babičku jsme bohužel neměli ( jednu zabila bomba na konci války a druhá zemřela 2 roky po válce).

Díky složení rodiny, nebo přírodě u nás to fungovalo přesně naopak. Jenom dědeček a pouze jeden z mých bratrů byli systematičtí.

Zato maminka a posléze to naučila i mne jsme prosazovaly systém - speciálně v oblečení.

A co se týká nářadí- dědeček neustále hledal a pátral ať už potřeboval cokoli.

V současné době jsme doma už sami, takže jak jinak, můj muž vaří. Přesně naopak jak popisujete Vy. ;-DJsou i takové dny, kdy uklízím v kuchyni déle, než můj muž vařil. Ale pozor - nestěžuji si. Vaří skutečně výtečně a nakonec potřebuje se i v důchodovém věku realizovat.

Takže - jak kde -.

I tak karma, neb jsem na tom jako Vy ( včetně toho balení na cesty ).

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám