Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně tak, pane Kroupo, i já. Reklama na Vodníka byla opravdu masivní, nechala jsem se zlákat... Dokoukala jsem se (bez zjevného nadšení) na první díl, (druhý jsem neviděla) - a pak na závěr toho třetího. Souhlasím se vším, co jste o tom televizním "veledíle" napsal - a ještě přidám - úmyslně matný, rozostřený obraz. Novinka - anebo nové směry ve snímání filmového obrazu? Rv:-/

2 1
možnosti
Foto

To byla ta "fajn kamera", pan Valiček by Vám to asi vysvětlil lépe;-)R^

0 0
možnosti
MV

oslava na policii byla pripomenutim jine miniserie

takze pokud se divate na serialy formou "dil vynecham" a pak udelam zaver, tak se nedivim, ze Vam dost veci unika

za me dobrej tv miniserial - dobre obsazenej, skvele zahranej, s fajn kamerou a celkovou naladou v jednotlivych dilech

3 2
možnosti
Foto

Já vím, že Tereza Voříšková měla v minulé sérii úraz, ale netuším, jaký význam mělo její znovuzrození ve Vodníkovi. A prosím pěkně, které věci přesně mně unikly...?

0 0
možnosti
Foto

Nešlo ovšem pouze o detektivku,ale i o psychologický podaný příběh, který byl po filmařské stránce dost dobře udělaný...

9 1
možnosti
Foto

Psychologický příběh, který neměl logiku - bravo, Vás bych chtěl mít za psychologa...:-)

0 1
možnosti
AN

A kdo to tedy byl? Tipuji zahradníka :-) Nějak jsem se nepřemluvil, jenže to mám skoro se všemi takovými pořady. Většinou mi to manželka poví. Tohle neviděla.

0 0
možnosti

J90a84k96u10b 14Š91o49l74c

15. 4. 2019 13:08

Bylo to hodně šílené, navíc jedna z hlavních zásad detektivky je, že vraha odhalí detektiv. Zde detektiv evidentně těkal a vraha odhalili pouze náhodou.

2 0
možnosti
Foto

Náhodou po třiceti letech si korunní svědkyně vzpomněla, že na fotce vidí někoho, koho tehdy vídala každý den a po těch třiceti letech ho poznala. Jo, to byl hodně "silný" okamžik...;-)R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám