Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V36í67t 96C36h74a59l55u39p94a

15. 4. 2019 15:22

Pane Kroupo, to Vaše přirovnání s 11.zářím není úplně trefné. Samozřejmě já si např. taky nepamatuji detaily toho osudného 11.září co jsem dělal před tím než jsem se tu novinu dověděl, ale určité věci i tak z toho dne si pamatuji. Nicméně, ta tragédie se mě (zní to cynicky), nijak zvlášt nedotkla, nebo tedy spíš jsem s ní neměl nic společného. Kdyby ale v daný den někdo zavraždil blízkou osobu, určitě bych byl třeba také vyslýchán, vyšetřován apod. a tyto skutečnosti by mi určitě v paměti měly zůstat i po letech.

4 0
možnosti
Foto

Jste si jistý, že i ty události předchozí?

0 0
možnosti
JZ

Mně se ten seriál líbil, ale respektuji fakt, že každý máme jiný názor. R^:-)

10 2
možnosti
PN

Jen dodám drobnou nelogičnost v chování kapitánky policie, a to jak před koncem přechází za plného provozu dálnici a motá se mezi jedoucími vozidly. To snad může udělat pouze dement a ne policajtka, která má jít chováním v dopravě příkladem, a co reflexní vesta?

5 0
možnosti
Foto

Když kráčela přes tu dálnici, přišla mi jak sjetá...

0 0
možnosti
GC

Tak za mě teda palec nahoru. Skvělá kamera.

4 1
možnosti
Foto

Já ani tak nekritizuju řemeslnou podobu díla, ale jeho dějovou linii a scénář.

1 0
možnosti
ŠM

jsme nepochopila to grilování...Velká sova měla narozeniny nebo se jí vrátilo odněkud její dítě???

4 0
možnosti
Foto

Tereza Voříšková vstala z mrtvých, kam upadla při pátrání po ukradených medvědech v Mrtvých psech. No, je to trochu zamotaný, to jo...;-D

0 0
možnosti
JB

J63i22r79i 18B46o39r

15. 4. 2019 13:56

Vy jste vlastně jednu polovinu neviděl.To se to potom kritizuje.:-)

3 1
možnosti
Foto

Mně ne, spousta nelogičností, na mě až moc.

2 0
možnosti
PU

P40e11t34r 94U25h90e32r

15. 4. 2019 13:55

Když spisovatel, příležitostný herec a veterán z Afghánistánu Vladimír Kroupa řekne o něčem, co skoro neviděl, že je to hámotina, tak to prostě tak je! A to nevím, co to slovo znamená.

Lidi, věřte mu, on to musí vědět přece nejlíp, napsal mnoho knih, které byly zfilmovány, zažil, o čem jsme my, obyčejní lidé, ani nesnili.

7 4
možnosti
Foto

Utřete to po sobě prosím, než odejdete jinam...

1 0
možnosti
Foto

Zase jsem o něco přišla....

0 0
možnosti
Foto

viděl jsem to celé a mám názor opačný.

Docela povedené, neotřelé.

3 1
možnosti
Foto

Víte, já, když jsem psal svou knihu

https://www.databazeknih.cz/knihy/tanec-s-bilou-smrti-69424

tak jsem se vždycky snažil o to, aby logika byla neprůstřelná, aby události na sebe logicky navazovaly, abych měl v ději co nejméně nesmyslů. Mám za to, že to by měla být povinnost každého tvůrce, kdo myslí své dílo vážně. A u Vodníka jsem tohle silně postrádal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám