Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF
Foto

U nás je něco živočichů Karel. Už před cca 10 lety tak 2čata pojmenovala pavouka sekáče, který jim lozil v pokojíku u stropu. Já jsem arachnofobička, takže i pavouka sekáče dokážu toliko zašlápnout - rozhodně ho neshazuji odnikud, odkud by na mne mohl padnout...

Já jsem Karel začala říkat kosovi, který se před domem uhnízdil o pár let později a pravidelně vyvádí mladého. Od té doby už tu mám Karla pátého.

Za cáklou se začnu považovat poté, co pojmenuji každého vrabčáka z 10hlavého hejna, případně každou sýkorku z 8hlavého hejna - které se mi s Karlem a dvěma páry strak a párem hrdliček prohánějí před barákem...:-);-)

1 0
možnosti
Foto

:-) No tak o živých objektech jsem raději ani nepsal, protože mám rybičky a tam by to asi bylo na dýl...

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám