Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

K V.H. jsem měl také výhrady a některé jeho kroky dodnes nechápu , když se ale podívám, co za partu kouká z Hradu dneska, jímá mne pocit nostalgie a bezmoci.[>-]

10 0
možnosti
JH

Jen k tomu Hlasu Ameriky - jako pravidelný posluchač potvrzuju, že alespoň v posledních letech komunismu opravdu, ale opravdu rušen nebyl. Nevymlouvejte se :-)

6 1
možnosti
Foto

Já ho naposledy poslouchal asi tak v roce 1981 -82, s tátou na chatě. Pak, od roku cca 1983, tedy od učńáku, jsem spíše než vysedávání u rádia holdoval holkám a mejdanům. Na vojně jsem byl rád, když jsme s klukama na cimře chytili rádio Luxemburk, kde hrály fajn muziku. A po vojně, jak jsem už psal, jsem rovnýma nohama skočil do trablů manželství. A nemám pocit, že bych se měl ospravedlňovat z toho, že jsem mezi přebalováním dcery a kalením oceli v práci neposlouchal "to pravé" rádio...

0 0
možnosti
Foto

Jak jsem psal pod zmíněným blogem pana Vodvářky- Člověk na Hradě....R^

3 0
možnosti
JK

Precizně zpracovaný výtah z diskuse u blogu pana Vodvářky R^

0 0
možnosti
Foto

Asi mi to nebudete věřit, ale blog pana Vodvářky jsem četl teď, asi tak před třemi minutami poprvé, o diskusi ani nepíšu. Asi nedokážete pochopit, že se najde více lidí, kteří mohou jinou cestou dojít ke stejnému cíli...

6 0
možnosti
PK

Prošel jsem asi stejnou cestou poznání jako autor. Snažil jsem se velmi pochopit jeho hry, nepodařilo se. Ekonomické myšlení mu scházelo, proto ty bitky s Klausem. Nejvíce mi vadilo schválení humanitárního bombardování. Co přetrvalo je úžasný obdiv a úcta k jeho bývalé ženěV

5 1
možnosti
JN

Jak jinak vyřešit humanitární krizi......l

1 0
možnosti
Foto

po dlouhé době s vámi souhlasím a hlavně s tím posledním odstavcem

7 0
možnosti
DV

D97a42v70i26d 66V59l63k

18. 12. 2018 11:39

Napsal jsi to poctivě díky. Já ho měl rád i pro ty jeho slabosti. Cigárka ,ženský alkohol. Byl to živý člověk z masa a kostí. Jedním ale vynikal, byl to opravdový intelektuál.Jeho názory byly slyšet i venku. Havel byl svým mezinárodním přesahem jedním z největších Čechů poslední doby a taky to byl jediný český prezident se kterým bych hrozně rád zašel na pivo a pokecal.

14 3
možnosti
Foto

S tím pivem máš určitě pravdu. S Klausem si to představit nedokážu, moc studenej a byrokratickej čumák. Zeman? Těžko říct, ale asi bychom se po pár pivech taky neshodli.

1 0
možnosti
JN
Foto

Uviděl jsem ho prvně ve čtvrtek 23.11. 89, kdy nad mou hlavou řečnil z balkonu Melantrichu. Překvapilo mne jeho zadrhávání, kterým připomínal Remka. Projevy měl poplatné jeho dramaturgickým ambicím. Přednes však na mne působil nepřesvědčivě, jakoby sám nevěřil tomu, co národu říká. Ačkoliv po prvním zvolení prezidentem prohlásil, že jím bude jen půl roku, brzy bylo znát, jak na funkci lpí. Možná by o chuti moci později napsal i román, nepředběhnout ho L. Mňačko. V porovnání s těmi, kteří ho časem nahradili, byl však jednička s hvězdičkou.

5 6
možnosti
PS

P95e98t60r 12S64k91á21l56a

18. 12. 2018 14:52

V porovnání s tím současným určitě.

1 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám