Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J29a55n 12J57í35l78e66k

5. 12. 2018 22:18

Přečetl jsem si celou dosavadní diskusi a vidím, že desátník Kroupa má ve skladu málo práce. Asi by ho měli poslat do Afganistánu, tam třeba hrdinně padne a my zde napíšeme nekrolog. Jak nás tu bavil svými blogy, politickými, společenskými a budeme plakat za desátníkem, co udělal kariéru v českoamerickém skladu se sušenými švěstkami. :-) A po té kariéře, sel zachránit civilizaci do daleké země. ;-D

4 9
možnosti
KS

Sice tu popisujete, proč to lidi zajímá, ale já to stejně nedokážu pochopit. Denně musím řešit tolik věcí, že u Vondráčkové mě akorát zajímá, jestli nazpívala něco, co se dá poslouchat, a u Plekance, kde teď bude hrát hokej. Kde lidi berou energii zajímat se ještě o životy někoho jiného? Pak se nemohou divit, že ty jejich vypadají, jak vypadají.

4 0
možnosti
OJ

Nevím jestli poslání novinářů k šípku něco vyřeší. Oni klidně řeknou: "Když nám nedáte rozhovor, něco si sami vymyslíme". A je to. :-/

1 0
možnosti
Foto

Když tak - a je to - u soudu... a budou solit, protože průkazná lež se dnes už i v bulváru běžně odsuzuje.

2 1
možnosti
Foto

Jestli je ve slově havloid zakleto...on patří jen mně a správňákům...nebo to já Kielbergerová někde tvrdím, pak ovšem lezu do pýža, uskutečňuji zalézací manévr a již v spánku rezignovaně mlčím.:))

0 0
možnosti
Foto

:)))Patřilo dálekooo někam pod paní Vlkovou, omlouvám se.;-D

0 0
možnosti
Foto

H21a70n15a 63V82l25k39o96v44á

5. 12. 2018 21:14

Víte, Vladimíre, četla jsem včera paní Fay a předtím občas bombardérský bulvár...

Sem jsem přišla přes diskuse a je to tady jako za starých časů - nic moc k tématu, ale řešení soukromých válek....;-)

Tak já bych tedy něco k tématu - bylo by to pikantně bulvární a oboustranné kdyby pan Plekanec o svém již několik měsíců mileneckém vztahu neinformoval bulvár dříve než matku svých dětí....

a v následné mediální válce nevytáhla jeho matka jako trumf proti matce svých vnoučat výlety za cenu, která se rovná poměrně tomu jako by řidič od PPL poslal manželku s dětmi na dovolenou za 10,- Kč....

2 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
Foto

Můžu se zařadit mezi ty,kterým je to naprosto ukradený?:-)

Že se ti chce na tohle vynakládat energii a čas;-D

1 0
možnosti
Foto

Měl jsem chvilku a zrovna jsem o nich slyšel v rádiu. Jen drobný zamyšlení, člověk se jejich jménům dnes neubrání, hrne se to odevšad, tak proč si neutříbit myšlenky skrze klávesnici...?;-)

0 1
možnosti
DK

"Pokud ale někdo má potřebu tyto soukromé záležitosti ventilovat skrze média, pak musí jít o to, že si to užívá, že je jeho přáním, aby to tak celé bylo a pak se nedá hovořit o mediálním honu, anébrž jde o využití médií ve prospěch svých přání."

Lépe to nelze říci.

6 0
možnosti
Foto

... to byl fofr ;-D ovšem na holé pravdě to nemůže nic změnitR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

:-) ... tajenku této "křížovky" naleznete ve vzpomínce na film "Marečku, podejte mi pero", resp. na jedné lavici.;-D

1 0
možnosti
KT

Ještě, že se nerozvádí Jarda Jágr!

Když to kdysi začínalo, říkal jsem si, že z toho nic nebude, protože Plekanec není Jágr, a Vondráčkova nedostane 20 mil. eur jako Katarína Saganová.

A takové je to až do teď, o ničem.

5 0
možnosti
Foto

Promiňte všichni. Jsem v pozici začátečníka. Text jsem si přečetl až po zhlédnutí diskuze. To je vážně diskuze nad textem, v němž došlo k objevu Ameriky?

6 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám