Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40i92l35a71n 56N49a95v17r10á90t91i90l 8577261186141

Ano, článek je 100% pravdivý.

Myslím že bychom se zde na Západě měli vzpamatovat a dělat skutečně evropskou politiku.

Nakonec i relativně dlouhý pobyt v NDR , znalost němčiny, přispěl k jeho světovému názoru.

Stačí si vzpomenout na jeho vystoupení před 5 ti lety na výročním plese v drážďanské opeře, kde s vyznal z lásky k Německu v projevu, který na parketě trval 45 minut

Až mně z toho bylo špatně.

Hodně by se mělo nyní obrátit. Zamysleme se nad touto situací.

+1/0
21.3.2018 10:39

J47a30r52o46s28l17a35v 48M47a93š79e28k 5249820444453

Takže podtrženo - sečteno, říkáte co?

Sám nám říkáte, že Rusko představuje značné bezpečnostní riziko. Že jeho reakce je špatně předvídatelná. A že pokud v něm nevládne tvrdá ruka, může snadno vyvolat válečný konflikt se svými sousedy. Ovšem i tato tvrdá ruka se někdy může dostat do situace, kdy bude muset sama přejít k silovému řešení menšího rozsahu, jen aby udržela svoji moc a zabránila tak ještě většímu konfliktu.

Tak proč se někdo diví nedůvěře evropských států vůči Rusku?

+1/−1
21.3.2018 10:33

J47u92l69i58u46s 38C92h86a50l45o67u37p85k87a 4762619560931

Souhlasím, vždy když chce někdo vystrnadit nějakého politika (u nás třeba Babiše, nebo Zemana) si říkám: Kdo na jeho místo? To má vládu sestavit neumětel Fiala, nebo dokonce Okamura?

+3/0
21.3.2018 9:50

J81a54n 59S78o25u33č66e86k 2341626698779

Pane Kroupo, naprosto s Vámi souhlasím a obdivuji Vaši odvahu dnes něco takového napsat. Dovedu si představit ty nálepky putinovce, rusofila, komunisty a nevím koho dál ještě. Domnívám se, že kdyby mělo Rusko prezidenta typu opilce Jelcina, tak je z něj dnes rozvrácený stát typu Ukrajiny, ovšem 100x nebezpečnější. A ať je Putin jaký chce, dokázal Rusko konsolidovat, dokázal jej vrátit jako důležitého hráče na mezinárodním scénu, dokázal udržet na uzdě oligarchy a dokázal jeho obyvatelům vrátit hrdost na svoji vlast. To je prostě fakt, který nemohou popřít ani ti nejfanatičtější rusobijci.

+10/0
21.3.2018 9:23

P91e27t55r 55L52a63n55g58e67r 6195375650952

Taky si myslím, že Rusko je vždy potenciální nebezpečí. Ne nadarmo se říká, že Rusko hraničí s kým chce. Nicméně, dokud je u moci Putin, nejsou členské státy NATO ohroženy. Jinak už je na tom Ukrajina a možná další, které v přímém ohroženi jsou.

+4/−1
21.3.2018 9:11

J82i48ř96í 61Ř58e26z28n70í29k 4102892843685

Ale také se říká od 60. let 19. století, že v Česku nebude dobře, dokud se kozácký kůň nenapije z Vltavy.

0/0
21.3.2018 9:20
Foto

D77a46l90i58b13o40r 27B71a52r50t80o39š 5444230157969

hm politici se moc nemění..ale co se mění jsou finty, které na sebe každodenně vymýšlí a praktikují........a tak je politik donucen pod tlakem jiného politika něco udělat......Krym byla pro PUTINA "lose-lose" situace........a tak si vybral bezpečnost Ruska, tedy nedovolit americkému vojenskému námořnictvu zaparkovat své lodě na Krymu v přístavech vybudovaných Ruskem.....protože kdyby Krym zůstal Ukrajině, Ukrajina by se stala členem NATO.......a USA by měla vojenskou základnu u Putina v kuchyni.,,a to skutečně Putin nemohl dopustit...........A protože se tento tah USA a CIA nepovedl tak se USA nechala pozvat přes NATO do pobaltí.....také řešení a tak provokuje USA Rusko i nadále..Nějak nevidím podobné provokace Ruska proti USA...Rusko není na Kubě ani v Mexiku a ani v Kanadě, odkud by se nalepilo na hranici USA......tak jako se USA lepí na hranici Ruska.......a to nemluvím o vzdušných a satelitních provokací USA proti Rusku.............a jak každý ví, Rusko je na tom ekonomicky mnohem hůře než USA a tak se jen zuby nehte brání této americké vlně nekonečných provokací......namísto toho aby se mohlo starat o sebe.....nemůže, protože se musí bránit těmto americkým nekonečným provokacím a již po celé desítky let..možná i více než sto let......a možná i více než 200 let........

Je to jen boj dvou velikánů a momentálně USA vyhrávají a to celkem na celé čáře..i u obyčejných lidí, protože obyčejný člověk nevidí co se děje v politickém zákulisí.......jde mu jen o jeho malý jepičí život...

Dnes se USA ovšem nebojí jen Ruska ale i Číny a i EU....stačí porovnat základní ekonomické parametry je vše jasné......svět přestal být bipolární a má sestavu jako oligopol, 4 mocnosti, z nichž jedna je absolutně nejslabší....s ta nejslabší mocnost je EU, protože NEMÁ SVOU VLASTNÍ MOCNOU ARMÁDU, zatímco ostatní tři mocnosti MAJÍ SVOU VLASTNÍ MOCNOU ARMÁDU..... a tak je EU nejsnadnější kořistí pro USA....a nikdo to nevidí a spousty politiků evropských zemí ještě pořád USA posluhují

+8/0
21.3.2018 7:45

J36i72r27k93a 81K42o83p68a34c74e45k 4518163716263

Jo, celých 40 let to přesně takto tady tvrdili i naši komunisti. A dokonce až tak,

že jestli padne v ČSSR (nebo v Polsku či Maďarsku) komunistické zřízení,

že jestli tyhle východoevropské státy upustí od spojenectví s Ruskem

(tehdy SSSR) a přejdou ke spojenectví s imperialistickými štváči z USA,

tak že to bude všechno hodně zlé, že bude třetí světová válka

a že svět upadne v agónii.

No, po pravdě, byla to všechno velká lež.. Byla smůla, že to spojenectví se zkostnatělým totalitním Ruskem trvalo až tak dlouho a že jsme se tak dlouho izolovali od západního vyspělého světa. Až tak dlouho, že se to tady až mnoha lidem zažralo pod kůži.

Faktem je, že ten boj co uvádíte, to není boj dvou velikánů, že je to naprosto zbytečný boj osamělého Ruska proti vyspělým západním zemím (od USA, přes Kanadu, Austrálii, Japonsko až po téměř celou Evropu). Ten Ruský agresivní a vymezující se postoj co vytyčil po prohrané studené válce Putin je naprosto zbytečný a hlavně pro Rusko kontraproduktivní. A pozor, samozřejmě tím neříkám, že zrovna Jelcin to dělal dobře. Ale Putin zbytečně bojuje s celým vyspělým světem, místo co by s ním spolupracoval.

+1/−3
21.3.2018 9:17
Foto

D65a70l83i85b19o67r 18B15a95r48t33o39š 5974260327239

problém je následující...i když komunisté udělali spoustu velmi špatných věcí, občas řekli či udělali něco dobře...například české komunistické školství bylo v dané době jedno nejlepších, která jsem viděl...dnešní americké školství pro obyčejné lidi je tak mizerné, že by spíše Američané měli jezdit k nám se něco přiučit...ještě i dnes...kdy se k nám již naimportoval americký systém školství...tedy mizerné školství...

Skutečnost je taková že Rusko se nevymezuje oproti Austrálii a Kanadě, jen se brání a je hloupostí ostatních států, že se přilepily k USA...

Rusko je mnohem méně agresivní než USA...stačí když si přečtete co všechno USA za posledních 200 let udělaly....tedy kolik států jejich tajné služby totálně zničily.......a jak je USA využívají a zneužívají.....jen to umí lépe než to kdysi dělal SSSR...to byl velmi primitivní způsob, který byl velmi lehce k prokouknutí.....zatímco americký systéme je rafinovaný a založený na psychologii a dlouhodobém zneužívání ostatních států, včetně nás.........pokud vím Putin nevyvolal embargo proti USA..ale USA SE NEUSTÁLE SVOU velmi promyšlenou psychologickou prací tajných služeb daří být velmi agresivní vůči Rusku viz ekonomické embargo USA a EU proti Rusku, kdy EU toto embargo provokuje ale USA zvýšily svůj obchod s Ruskem..tedy se jedná o oslabení EU..ze strany USA....je to složitější než si lidé jen dokáží představit...

Geopolitika je složitá záležitost a kdokoliv nějak poškodí EU pomůže jak USA tak i Rusku..protože ani USA a ani Rusko nechce dalšího konkurenta na světovém geopolitickém kolbišti....ale když jde o boj mezi nimi, nemá ani jeden z nich s tím druhým slitování...

Ostatně jediný kdo za posledních asi 30 let bombardoval Evropu a zabíjel EVROPANY BYLY USA....a ne Rusko...a český prezident toto bombardování nazval humanitárním bombardováním....což je skutečně zrůdnost..ale asi mu to nařídili z USA...ti také mají název kolaterální škody....když se vraždí civilisté....

Je to všechno jen psychologie

+4/0
21.3.2018 9:34

J13i22r72k91a 36K71o90p85a44c62e31k 4348373936743

Máte šílené názory, velice blízké komunistickým.Už to by vás snad mohlo trknout že jste s tím vašim antizápadním a proruským myšlením mimo. Prakticky píšete jen účelovou demagogii. Už jen ta pasáž o školství, kde vynecháte podstatný fakt, tj. že z hlediska vysokého školství jsou na tom USA podstatně lépe, než Rusko. (A naše dobré školství nebylo zásluhou příklonu k Rusku, takže ani nechápu, proč to ve sporu o úroveň západu a Ruska zmiňujete).

Dále jak schválně vynecháte to, co bylo a je pro nás (jako stredoevropany) podstatné, tj. úroveň hospodářství a úroveň politických svobod v našem evropském regionu .. jak zde dopadly země pod vlivem Američanů a jak zde dopadly země pod vlivem Ruska (SSSR).

Moc dobře víte, jaký byl rozdíl v hospodářství a politických svobod u států osvobozených Američany (Francii, Holandsko, západní Německo atd) a států "osvobozených" Ruskem (ČSSR, Polsko, Maďarsko atd).

Moc dobře víte, že kam vstoupila bota ruského vojáka, tam pšenka nekvetla. Určitě víte, jaký byl rozdíl ve vývoji mezi Američany ovládaným západním Německem a Ruskem ovládaným východním NDR nebo jaký byl rozdíl ve vývoji mezi Rakouskem a srovnatelným (ale bohužel proruským) Československem. Po válce jsem na tom byli hospodářsky a politicky lépe než poražené Rakousko. Ale Rakousko se radši (vašimi slovy) "hloupě přilepilo" k západu, než k Rusku (a udělalo setsakramentsky dobře)!

My jsme se (ze začátku dobrovolně, pak už povinně pod tíhou pásů ruských tanků) "hloupě přilepili" k Rusku. A za 40 let pod ruskou nadvládou jsme za západoevropany propadli až na dno.. jak hospodářsky, tak z hlediska politických svobod.

.. No a k tomu "humanitárního bombardování" Taky pěkný blábol. Tu dle vás "zrůdnost" (tj. rozumné bombardování, jenž ukončilo válku Srbska proti Kosovu) za náš stát neodsouhlasoval prezident Havel, ale předseda vlády M. Zeman. A že mu to "nařídili" z USA a že on musel poslechnout? .. to je směšné. Tak to chodívalo právě v područí toho vašeho milovaného Ruska. ;)

+1/−3
21.3.2018 18:50
Foto

D65a79l33i25b68o60r 36B95a39r28t67o30š 5544580127849

1) školství nikde jsem nepsal že naše školství bylo dobré díky Rusku..to jste si vybájil...co se týká amerických univerzit..ano mají jich několik vynikajících..ale spoustu velmi špatných....dokonce i takové, které učí, že stáří zeměkoule je jen 6000 let...ale to vy prostš jen nevíte..a nadáváte..asi z nevědomosti jak je u nás zvykem.....ovšem americké základní a střední školství za moc nestojí..to vám řekne každý, kdo tam byl na deset měsíců ve škole...ale ani tohle vy nevíte...přesto nadáváte...asi jste prostě jen člověk , který musí nadávat, protože za nadávky schovává svou neznalost..........

2) naše svobody jsou důležité a nikde jsem netvrdil opak.opět mi vkládáte něco do úst, co jsem nikde neřekl a vy se to jen domníváte...nebo jen prostě nemluvíte úmyslně pravdu....anebo to jen nevíte...

3) ekonomika státu sice částečně souvisí se zřízením..ale jen velmi nepatrně....spíše souvisí s IQ, se školstvím a s ochotou jít pracovat..tedy nechat si nasadit ekonomické okovy....je veliké množství států, kde značná část lidí tyto schopnosti a hodnoty nedokáže žít.....ale ani to nemá nic společného a podstatného s geopolitickými akcemi , které vy nevidíte nechápete a nejste o nich informován, protože naše ČT a ani naše ostatní mainstreamová média o nich nemluví a tak vy tyto informace prostě jen nemáte....tedy usuzujete ze souboru omezených informací....a to není to nejlepší...

4) nikdy žádné bombardování není humanitární.to je zrůdnost sama o sobě.....protože bombardování zabíjí civilisty a děti...rád bych viděl vás jak byste se klaněl takovému humanitárnímu bombardování, které by zabilo vaši ženu a vaše děti...určitě byste tleskal a byl strašně rád a potěšen.....alespoň to tak ukazujete..

5) válka Srbů byla velmi takticky vyprovokována jak USA tak i Německem..Kissinger a Genscher se na tom velmi podepsali....tedy jak americká tak i německá diplomacie tohle zařídila...

6)když tohle očividně všechno nevíte..proč se vůbec k dané věci vyjadřujete.........??

+1/0
21.3.2018 20:07

J52i12r61k41a 38K42o78p89a92c78e96k 4508563466833

1.) Nevybájil jsem si vaše tvrzení o tom, že naše školství je dobré díky Rusku. Lžete. Já sám tvrdil, že naše dobré školství není zásluhou Ruska! Naučte se rozumět textu.. A dále:..vynikajících amerických univerzit není jen několik (jak tvrdíte), ale jsou jich stovky. Nadáváte na americké školství, ale že je ruské na tom stejně špatně, to nevíte. Např. že tisíce ruských škol není napojeno ani na kanalizaci. Že nemají peníze na učitele, natož aby měli peníze na počítače či vybavení, atd. Vašimi slovy: ani tohle nevíte...nadáváte...asi jste prostě člověk, který musí nadávat a za nadávky schováváte svou naprostou neznalost... ;o)

2.) Nelžete, že jsem o vás tvrdil, že pro vás svoboda není důležitá. Tvrdil jsem něco jiného, tj. že tento problém účelově vynecháváte. Což platí.

3.) Že (jak tvrdíte) ekonomika státu souvisí se zřízením jen velmi nepatrně je vaše neznalost. Souvisí totiž se zřízením naprosto zásadně. To byste si mohl vydedukovat na příkladu KLDR (pod ruským a čínským vlivem) x Jižní Koreou (vliv USA). Nebo NDR x NSR. Jak kdo a proč dopadl je jasné i školákovi, jen Vám asi ne... Vy to nevidíte, nechápete a nejste informován. Alternativní média o tom nemluví a tak informace nemáte..usuzujete z omezených informací a to není to nejlepší.. ;o)

4.) Ironicky tvrdíte, že bych tleskal, pokud by mi bombardovali moji rodinu. To je blábol na stejné úrovni, jako bych já ironicky tvrdil, že byste určitě tleskal, pokud by vám armáda cíleně zabíjela příbuzné a žádný stát by nechtěl danou armádu vybombardovat, z důvodu, že bombardování není humanitární. Prostě blábol. A propo, humanitární bombardování za ČR odsouhlasil Zeman. To jste nevěděl.

5.) válka v Jugoslávii byla vyprovokována Srby, kteří neunesli, že se jim bortí umělý domeček pod rukama. Napadli prakticky všechny zúčastněné. Slovince, Chorvaty, Bosňáky. Netvrdím, že ostatní byli svatouškové. Tvrdím, že ta agrese pocházela v začátku především od Srbů samých. Když tohle nevíte, proč se k věci vyjadřujete? :D

+1/0
21.3.2018 22:18
Foto

D76a11l72i67b58o74r 10B62a62r75t26o43š 5734680517459

5) j vidět, že se nevyznáte....Kdyby Kissinger a Genscher neprohlásili, že neuznávají samostatnost Slovinska a Chorvátska, tak by nastoupilo nezinároní právo a Miloševoč by si nic nedovolil, protože to ale řekli, byl to pro Miloševiče signál, že se jedná o domácí záležitost a tak nastartoval armádu aby "umravnil" Slovince a Chorváty...to byla finta USA proti Miloševičovi, protože USA potřebovaly válku v Evropě............až budete někdy vědět takováto fakta, přijďte ..rád se s vámi budu bavit..do té doby vám přeji dobrou noc...........

Vše ostatní jsou jen vaše výroky založené jen a jen na neznalosti.........ponechávám bez komentář..to by bylo na několika hodinovou přednášku..........a na to nemám čas........a ani chuť...předpokládám, že byste stejně nepochopil.......

+1/0
21.3.2018 22:30

J37i42r76k77a 31K75o62p46a32c11e43k 4318883626853

Naivně jako nezkušený a trochu prostší Lojza podléháte naprosto jednoduchým a veskrze účelovým konspiračním spekulacím.

Že prý Srbové poslouchali právě Kissingera a Genschera, kteří je ale naschvál vyprovokovali,.. aby pak mohli sami zakročit.. fakt sranda tyhle účelově vypocené spekulace.. :o)) .. To jste musel číst na Sputniku či jiném proruském (tzv alternativním) webu.

Sranda je, že obdobně byste tvrdil to samé (o provokaci a záměrném vyvolání konfliktu), kdyby tihle dva pánové řekli pravý opak, tj. kdyby podpořili samostatnost. Jistá logika pro odsouzení z vyvolání konfliktu by se v tom případě našla ještě spíše. Byli by dle vás na vině opět oni, Američané.. a ne Srbové,.. o tom nepochybuji. :o)

Sranda je, že na jedné straně jste jasně proti zabíjení (když zabíjí Američané)... ale když zabíjejí Srbové (a zde jasně začali zabíjet Srbové), tak jsou dle vás opět na vině opět Američané (Srbové jsou nevinní, nechali se jen vyprovokovat).. to už je fakt jak padlé na hlavu.

A propo.. proč že Srbové nenaslouchali spíše Rusko, na to přeci dali vždy daleko daleko více.. A Rusko se přeci ústy Gorbačova tehdy jasně vyjádřilo, že samostatnost neuznávají, .. Ale to asi nevíte (či vědět nechcete, protože to je sice také konspirace, ale nesprávným směrem?) ..

No nic.. (opět jen vašim trapným nekultivovaným způsobem):

.. až budete někdy vědět fakta a ne Rusákama účelově šířené spekulace, pak teprve přijďte .. a pobavíme se. Ale obávám se, že vy na to nemáte.

+1/0
21.3.2018 23:15
Foto

D49a92l44i89b28o81r 89B52a20r51t48o98š 5654220987159

práce tajných služeb a diplomacie je vždy konspirační...... Lojzo

0/0
22.3.2018 8:09

J30i51r42k69a 17K78o67p61a11c48e36k 4458573406783

Věděl jsem, že vy prostší to nebudete schopni pochopit. ;o)

0/0
22.3.2018 18:48

V72l98a89d75i50m38í78r 32M63o46r88a65v36e81c 3768950333323

Dnes mi nezbývá :-) než s Vámi souhlasit.

+2/0
21.3.2018 9:29
Foto

D94a22l79i56b91o77r 69B34a82r88t79o55š 5544940787729

Díky ale tohle je podstata geopolitiky a o tom píšu již docela dost dlouho a pořád to samé........

0/0
21.3.2018 9:38

J75a98r75o45s58l75a51v 28M78a33š28e23k 5419780334513

Autor sám píše o tom, že Rusko představuje bezpečnostní riziko. Stačí se podívat na odstavec o armádě. Proč se tedy divíte, že s ohledem na ruský jaderný arzenál mají USA starost o bezpečnost svojí a svých spojenců?

A pokud jde o strach USA z EU. Prostým součtem ekonomik států EU jistě dojdete k srovnatelné síle. Jenže v reálu to jaksi není vidět. 320 milionů američanů se na fungování NATO podílí (finančně i silami) víc než 500 milionů evropanů. Navíc pozice EU je ve značné míře dlouhodobě srážena neschopností politiků přijímat rozhodnutí. Stačí se podívat na průběh migrační krize. V Bruselu i jednotlivých státech to byla stále jen opožděná reakce na vzniklou situaci. Politici jsou stále jen ve vleku událostí. To je i důvod, proč není dpobrým nápadem vytváření nějaké společné armády.

0/0
21.3.2018 11:01
Foto

D12a22l61i28b97o26r 17B21a16r25t55o89š 5524180907929

asi jste nečetl dost dobře co jsme napsal...........tedy znovu...........nejslabší mocností je EU PROTOŽE NEMÁ SVOU VLASTNÍ MOCNOU ARMÁDU...........VŠECHNY TŘI OSTATNÍ MOCNOSTI MAJÍ SVOU VLASTNÍ ARMÁDU................

čísla? EU dává na zbrojení cca 200 miliard, USA cca 600 miliard a Rusko cca 60 miliard..je vidět jak je Rusko agresivní v utrácení za zbrojení............:-)

kdyby již byla společná armádu EU a jeden velitele prostě by vůbec k žádné vlně migrantů nedošlo...........armáda by je nikam nepustila...........tak jako USA měli kdysi svůj Elis Island...........kde museli žadatelé o přistěhování si počkat na výrok nějaké komise, která je pustila do USA nebo také nepustila.............

0/0
21.3.2018 11:07

J85a62r16o76s30l86a73v 29M70a60š76e67k 5599550924133

Ale nebojte se, četl jsem dobře.

Jak si představujete tu společnou armádu? Dokážete si představit, že by němci souhlasili s tím, že jim bude velete francouz či naopak? Nebo nedej bože nějaký "podřadný" východoevropan? To radši rozupustí EU.

I kdyby snad byl jeden velitel, nebude mít k tomu co popisujte pravomoc. V devadesátých letech vyslaly jednotlivé členské státy své kontingenty do Jugoslávie. Jejich vojáci ale museli trpně přihlížet prováděným etnickým čistkám. Protože se v jejich státech nenašel jediný politik "s koulema". který by řekl zakročte. A teď si představte co by nastalo, kdyby o tom rozhodovala celá EU.

Ostaně k použití armády při řešení migrační krize nebylo nutné vytvářet nějakou společnou armádu. Stačilo využít stávajících struktur NATO. Nebo mohl každý stát úkolovat svoji vlastní armádu. Někde to šlo, viz Maďarsko a další. Dokonce i italové dokázali zastavit příchod uprchlíků. Bohužel jen v době, kdy se unich konalo sétkání vrcholných politiků ....

A pokud jde o náklady. Jednak Rusku prostě chybějí finance. Proto nemá některé nákladné technologie jako například letadlové lodě. Dále ruské technice chybí některé vymoženosti Západu. USA řeší pohodlí posádek tanků, ruský voják musí vydržet. Ruské stealt letouny řeší jen zachycení při příletu k cíli. US letadla to řeší i ve fázi odletu (tepelná stopa motoru). No a nakonec je nutno přiznat i předražování západní techniky. Hliníkový žebřík v délce srovnatelné s tím, který je namontován v B1, u nás koupíte za pár tisíc korun. US daňové poplatníky ale stojí 30 000 USD.

0/0
21.3.2018 13:13
Foto

D64a37l52i42b42o60r 73B58a91r63t39o43š 5294610757709

a proč ne.....ve spoustě německých firem je šéfem Američan , Angličan nebo Francouz..........

ale víte vy nechápete podstatu armády..........armáda má svou obrovskou a nezaměnitelnou funkci i když neválčí.....jen ve své prosté velikosti a schopnosti válčit........je to jako s boxerem těžké váhy, když ho potkáte ani se vám nechce si to sním rozdat...........

ona poslední položka je jen jedna z mnoha jiných jako toaletní prkénko pro NASA za 20 000 dolarů, jedno prkénko.....to jsou jen ukázky toho jak se krade v USA......

a pokud vás zajímají jiné americké způsoby krádeží...najděte si Wells Fargo a jak podváděli a jakými triky..

https://www.youtube.com/watch?v=xJhkX74D10M&t=342s

jen tak pro info...........

no a když bude jeden velitel, bude k tomu mít tu pravomoc........jinak by nebyl jeden velitel ale horda velitelů

právě proto musí být jeden velitel na horda dvecetiosmi kmenových jazykových náčelníků,......armáda USA také nečeká až se na něčem shodne všech 50 států..........jeden velitel znamená jedno vedení,,,,,,,,,,a EU potřebuje jednoho velitele, jako USA, jako Rusko...právě abychom se vyhnuli nekonečnému stupidnímu žvanění ve žvanírně EU a ve žvanírnách všech jednotlivých státečků.........jeden velitel velí..ostatní jen vykonávají příkazy............tam se musíme dostat a neříkjte mi že to nejde....umělo to spousta států před námi....i my Evropané to snad časem pochopíme a dokážeme...........možná.....ale bylo by to pro nás dobře..jinak budeme vždy jen poslouchat toho nejsilnějšího..jako to děláme dnes.........

A pokud rád posloucháte toho nejsilnějšího namísto abyste sám patřil do té nejsilnější skupiny..no vaše volba....tak poslouchejte

0/0
21.3.2018 13:34

O42n34d36ř77e72j 55Š30r25u47b42a57ř 1475491485606

Taky si myslim, ze je lepsi mit na domlouvani jednoho nez 150 milionu

+1/0
21.3.2018 7:04

I59v31a52n 35M25i65n57á60ř 7352884577841

Zkusme si připustit, že na tomto světě jsou i státy - jako Rusko, které o demokracii v pravém slova smyslu nestojí. Putin je pro naprostou většinu ruské společnosti více než přijatelný .. jinak by nemohl být volen takto opakovaně.

+3/0
20.3.2018 22:19

J66a56n 40P98a19v84e16l 8343342298256

Zkusme si připustit, že lidé dost často nemají volbu.

+2/−2
20.3.2018 23:39

O40n18d16ř36e93j 10Š13r36u19b52a12ř 1795211765356

to je pravda,nakonec toho Zemana stejne musi zvolit, protoze at se jim v mnohem protivi, tak nic lepsiho neni. :-)

+1/0
21.3.2018 7:02
Foto

M60a15r84c73e11l 88B24u70r63k67e17r42t 5474623425230

a hlavne demokraticky...

a napriek tomu, že všetky relevantné médiá v Rusku nemá pod palcom Putin, ale jeho opozícia, že?

0/0
24.3.2018 18:16

J36i40r16k22a 26K19o38p62a59c31e62k 4478413636763

Pane Kroupo, na základě milého upozornění pana Petříka jsem si přečetl váš zajímavý již starší blog "Jak si pan Putin močil do úst..."..

( viz zde: https://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=438198 )

Ohledně Putinova postoje k obsazení Krymu jste v něm psal: "Musím se smát snaze prezidenta Putina ohromit svět. Věren obrazu hrdého geroje, vystoupil před národem a světem, aby ze sebe před prvním udělal ještě o něco většího borce, a před druhým o mnoho většího pitomce..." atd. Ten svůj blog jste zakončil otázkou, cituji: "Otázka zní – lhal Putin v momentě, kdy se na Krymu buněčným dělením namnožili záhadní zelenáčci? Nebo lže nyní? A nebo lže pořád...?

No a musím uznat, že (a s odstupem času o to více) se jeví, že lže pořád.. tj. že jste už tehdy měl naprostou pravdu. Ano, Putin, který takto lhal a močil si do úst už před třemi lety.. pak lhal a močil si do úst pravidelně. Od snahy odtrhnout další a další území Ukrajiny, přes pěstování si mafiánského prostředí, tj. odměňování loajálních oligarchů a trestání neloajálních oligarchů, přes organizování státního dopingu až po či výstražné zabíjení nepohodlných novinářů či politických oponentů doma, či agentů v cizině.

Myslím si, že bychom udělali strašnou chybu, kdybychom takové ztělesnění zla omlouvali.. s trapnou výmluvou, že v Rusku přeci známe ještě větší zlo (které ale Putin toleruje a nechává žít, např. Žirinovskij nebo Grudinin (proč asi?)

a vlastně že můžeme být všichni rádi, že toho Putina máme!

No.. být rádi za takové zlo opravdu nemůžeme.

Chudáci Rusové. Mají na víc.

+3/−2
20.3.2018 21:13
Foto

V28l32a82d34i11m49í60r 27K35r25o47u51p67a 8867668641722

Rozumím Vám, jen si ale myslím, že v tuhle chvíli musíme počítat jen s tím materiálem, který v současnosti máme k dispozici. A v tuhle chvíli je lepší Putin v Kremlu, než chaos v celém Rusku. To máte jako s mezinárodními smlouvami. Nějaká se uzavře mezi zeměmi A a B, s ohledem na chování země C. Jenže doba pokročí, stane se několik událostí, změní se poměr sil i personální obsazení vedení všech třech zemí a najednou abraka dabra - najedenou uzavřou novou smlouvu země A a země C s ohledem na aktuální stav země B. To je politika a to je pragmatický přístup vzhledem k měnící se situaci. V mezinárodní politice neexistuje takový luxus, jako je zásadové trvání na dříve řečeném. Stejně přistupuju já v případě pohledu na některé politiky, nebo na to, co zosobňují. Zásadovost a lpění na jediném přístupu je výsadou snílků, v reálu je to pošetilé.

+4/−1
20.3.2018 21:28

J75i39r75k48a 15K64o19p50a75c31e24k 4788363756383

Tvrdit o 150 milionovém Rusku že mají jenom jednoho vhodného kandidáta na post prezidenta.. to ani být pravdou nemůže. To urážíte celý ruská národ.

A je chybou právě Putina, že své konkurenty k moci nepustí, ale zničí je fyzicky nebo psychicky rovnou v zárodku.

Kgbák zlikviduje své konkurenty a je šílené, že vy jste s likvidátorem spokojen

protože nyní je tam prý on nejlepší. To je fakt absurdní.

A k tomu závěru: pokud považujete zásadovost a lpění na morálce jako jediném přístupu za výsadu snílků a pošetilost... a radši propagujete bezzásadovost a bezpáteřnost... tak je to hodně smutné. Ale uznávám,

že u některých politiků je to i u nás realita (náš Zeman je hezkým příkladem)... a podle toho taky ta politika vypadá. Je ale špatné se s tímto přístupem spokojit a dokonce se mu přizpůsobit.

+2/−2
21.3.2018 0:01

J10i89ř87í 20Ř64e38z41n72í74k 4222792953785

No ale co my s tím, když Rusové evidentně nechtějí dát svůj protestní hlas některému ze zbývajících prezidentských kandidátů.

0/0
21.3.2018 9:22

J66i69r75k91a 66K88o71p12a86c38e23k 4678733826343

Pane Kroupo, sice Vás chápu, ale nesouhlasím. Jste ohledně možností (schopností) Ruska zbytečný pesimista. A nemáte pravdu. Rusko má neoddiskutovatelné na víc, než na současné zakonzervování mafiánsko-oligarchistických vztahů a na současné zbytečné zhoršení mezinárodních vztahů jak se sousedy, tak prakticky s celým vyspělým (západním) světem. Je to vše naprosto zbytečné.

Ruské hospodářství je sice mezinárodně málo konkurenceschopné, ale není v situaci rozpadajícího se bolševického centrálně řízeného hospodářského absurdistánu, jenž by mohl (v kombinaci s pádem ceny ropy na třetinovou hodnotu) dostat zemi znovu do stavu hospodářského chaosu (jak se to stalo v době rozpadu SSSR).

Rusko se už zbavilo (díky rozpadu SSSR) nejvíce nesoudržných celků a Putin dělá naopak chybu, že si něco z toho chce vzít zase zpátky (prý dle "historického práva").

V Rusku jakž takž funguje podnikání, trh atd. .. a lidé tam nejsou žádní zaslepení náboženští fanatici (jako v arabských muslimských zemích).

V daných souvislostech je nynější "sázka na totalitní jistotu", tj. sázka na agresivního Putina jedoucího ve starých totalitních (kgbáckých) časech.. naprosto zbytečná cesta nikam.

Putin možná byl ze začátku dobrou volbou pro tvrdou stabilizaci země. Ale co si budeme nalhávat, víc než Putin se o stabilizaci Ruska zasloužilo opětovné zvednutí cen ropy na normální úroveň.. A překonání šoku z transformace socialismu na kapitalismus je vyzkoušená záležitost (záležitost která každému státu trvá pár let a musí si tím projít každý stát, kterému zkolabuje komunistický netržní systém).

Putin je nyní už naprosto zbytečné mafiánsko-oligarchistické zlo.. a čím déle bude to zlo působit, tím hůř se budou následky odstraňovat.

Takže západ nemůže být rád, že Putin se drží moci zuby nehty. Západ může spíše plakat nad tím, že takovému ohromnému množství šikovných Rusů nebylo umožněno se účastnit výběrového řízení na post nejvyšší. A bylo v rukou Putina takovou soutěž zorganizovat. Neudělal to. Škoda.

+4/−4
20.3.2018 20:25

J28i46r48i 98P48r18a50j76z 1983563107444

Klidně ať si Rusko volí Putina. Jestli si zvykli na ten JEJICH způsob života, jejich boj. Mě je to jedno. Ale proč nám tu někteří(teď nemyslím Vás) tlačí jako vzor Rusko nechápu.

+2/−1
20.3.2018 20:21

P44a65v11e36l 34V67a39l83e15n55t31a 7221471147353

Tak to jsou prostě hlupáci, Rusko rozohdně není vzor. Stejně tak ale není satan a krystalické zlo, které může za všechny západní problémy jak se nám snaží předhodit zase jinačí fanatici. Obě tyto skupiny jsou si dosti podobné svým černobílým viděním a zaslepeností.

+9/0
20.3.2018 21:12

J23a61r73o52s90l55a16v 54R38e73z80n56i70k 4252913759450

Přesně. Co je Erdogan v Turecku? Je to turecký Putin až na to, že pozavíral a vyhgodil ze zaměstnání daleko více lidí než Putin. Dále Napdl sousední Sýrii, kde likviduje Kurdy a zdá se že zabere kus Sýrie. Jenže Turecko je člen NATO, náš spojenec, velký kamarád USA a západu. Tak o tom se moc nemluví.

+7/0
20.3.2018 18:57

M65i54c36h46a85l 12T87e98s43a97ř 4298712240361

Erdogan v Turecku je vhodný příklad toho, proč sice souhlasím s pragmatickým přístupem kolegy Kroupy, ale nesouhlasím s tím že bychom za to měli být rádi.

Erdogan připomíná, že stabilita takového systému je ve skutečnosti balancování na jednokolce. Je krátkozraké si to pochvalovat. Už ta pochvala textu od pana Standy Nováka je alarmující;-)

+5/0
20.3.2018 20:00

J60a44n 81P37a25v34e14l 8193872378206

Putin veškerou konkurenci pozabíjel či poslal do vězení. Teď nemá žádnou konkurenci, takže ani nemá nástupce.

Stejně to udělal Saddám. Zlikvidoval všechny schopné a když natáhnul bačkory, vše se rozpadlo.

Jeden ze základních stylů managementu je autoritativní. Nějak funguje, dokud toho autoritativního managera nesní tygr v Africe a nebo ho neskolí infarkt. Pak se najednou vše rozpadne do chaosu.

Putin konzervuje zahnívající stav. Čím déle bude hnít, tím větší smrad přijde, až se vřed rozřízne.

+14/−10
20.3.2018 18:49

A71d62a53m 20B68í67l23e78k 4856554921767

které konkurenty pozabíjel nebo pozavíral?

+6/0
20.3.2018 19:07

J88i36r59k85a 52K56o56p86a81c23e47k 4298223876863

Vemte to z druhé strany. Které konkurenty nechal na pokoji tak,

aby mu mohli konkurovat. No, moc jich není. Nechává konkurovat

jen pár bizarním absolutně ho neohrožujícím podivínům, bláznům a komikům.

+7/0
20.3.2018 19:18

M76i51c40h56a65l 98T35e23s48a44ř 4878742400151

On tu svojí opozici vpodstatě chová jak křečky.

+9/0
20.3.2018 19:33

J92i38r79k67a 66K91o11p64a48c61e61k 4418503376573

Tak tady jste to tak trefil, že i pan Standa Novák to musel uznat! ;-D

+1/0
20.3.2018 20:31

M25i33c97h79a79l 45T36e54s97a36ř 4778622220201

Asi tak... On si teda v pravý čas nějakého nástupce vychová.

Rusku ta jeho doktrína o ochraně před zbytkem světa za cenu žraní chleba a zelí sice funguje už nějaké to století, ale celé je to dost vachrlaté a závislé na tom kolik se prodá ropy. Taky ty informační technologie to dost kazí. Bojovat s tím pomocí "alternativních informací" mi přijde trochu bezradný, i když to zatím nějak funguje.

Otázka je, jaké možnosti by měl (nejen on, ale jeho libovolná náhrada), i kdyby s tím zahníváním nakrásně něco chtěl udělat. Je chyba představovat si ho jako samovládce, jeho moc reálně stojí na pyramidě dalších lidí, kteří taky chtějí nahoru, jejich loajalita má svoje meze a demokratizace rozhodně není stav, kterým by si polepšili. A i Putinovi se může přihodit tragédie v letadle.

+1/0
20.3.2018 19:28

J50a63n 80P26a80v88e84l 8663602548946

Pokud bude mít čas a možnost, tak asi ano. Jde o to jakého.

Co s tím dělat je vždy těžká otázka. Současný režim zcela viditelně dusí jakékoliv možnosti rozumného rozvoje Ruska, ale co s tím, nikdo moc neví. Proto svět vypadá jak vypadá ...

0/0
20.3.2018 20:25
Foto

V85l21a13d78i93m33í57r 97K65r33o21u89p94a 8597698651832

Máte v jistém smyslu pravdu, pane Pavel. Ano, průšvih bude, až se vše v Rusku rozpadne v chaos. A právě k tomu by myslím došlo kdyby V TUTO CHVÍLI, vyhrál některý ZE SOUČASNÝCH protikandidátů. Proto tvrdím, že by měl být Západ rád, že se tak nestalo, získali jsme trochu času, je jen otázka, zda to k něčemu bude, nebo jestli se vše jen oddálilo. Ale co je důvodem, že se tak zatím nestalo? Podle mého názoru vítězství Putina. A jsme zase na začátku...

+3/−1
20.3.2018 21:19

J80a40n 87P39a87v53e96l 8963802258686

On je problém, že se jen zakonzervoval současný stav. A současný stav je o tom, že Rusko je schopno a ochotno napadnout vojensky jiné státy. A to je hodně špatný stav. Hodně špatný stav je, že Putin a jeho klika aktivně vytváří ze Západu nepřítele, čímž zadělává na problémy do budoucna. Korupce a nerozvíjení se potenciálu Ruska je problém, ale problém co mě neohrožuje.

+3/0
20.3.2018 23:04

R48a72d57e71k 52C83o92u33f33a74l 1133138297642

Každý je nahraditelný a těch nenahraditelných jsou plné hřbitovy, jak se říká. Zbytečně se v tom motáte "jak větr v bedně". Rusové u nás skupují kdeco, v tom vidím problém a to zřejmě Puťka ani jeho případný nástupce nevyřeší. Zatím můžeme být rádi, že aspoň kupují a neberou si zadarmo. Místní "strašilka" Šichtařka by napsala, že k té krizi stejně jednou dojde a že to říkala.

+1/0
21.3.2018 8:52

A56r85n39o73l85d 65L21i33č10k84a 7306665654970

Bezva článek, vysoká karma a čtenost.

Také jednu karmu připojuji.

R^

+7/−2
20.3.2018 18:38

M66i15l81a23n 18V88a59l91á75š48e46k 5203662451410

R^ ,bezvadné hodnocení Putina i Ruska.

Měl by si to přečíst" komentátor" palata a Votápek;-D

+9/−3
20.3.2018 17:56

V18l76a37s67t73i40m67i66l 33K94r58a57u24s 3713724514853

Jistě, pro některé země i jejich okolí je nejlepší, když tam vládne diktátor. Všechny pokusy o zavedení demokracie tam totiž končí rozvratem a chaosem, který ohrožuje celý region. Příkladem mohou být arabské země a zřejmě to platí i pro Rusko.

+11/−2
20.3.2018 13:53
Foto

M27a94r66c27e92l 89B93u40r15k64e20r90t 5364743985740

sláva vznešeným diktátorom!...

Žiaľ účel nesvätí prostriedky.

0/0
24.3.2018 19:02







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz