Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

No třeba to Vladimíre nerozmlouvají Vám. Vy už se cítíte starý? Nevypadáte ;-)

0 0
možnosti

"Sovětští vědci zjistili..." - už jsem tolik doufal, že jsme se toho zbavili!

2 0
možnosti
Foto

No, jo Sovětští vědci z Michigan State University...

0 1
možnosti
JK

"trtkají"... to jsem v životě neslyšel :-)

3 0
možnosti
PV

P29a71v38e35l 18V59é34b25r

9. 9. 2016 11:42

A tím chcete naznačit co? Že jste dodnes žil v uzavřené krabici, bez styku s okolím?

2 1
možnosti
SN

:-).......Také jsem to četl ! JSou to buĎ hlupáci, nebo impotenti. Jak funguje testosteron, je to zlaté! Bohužel...s dosti vysokým věkem a to je můj případ už se mi nehrne čelem ven. Ale občas......... dodávám jsem dlouholetý vdovec, mám pořád čtyři koně a jezdím. KDyž se mě ptají, nač máš ty koně? S gustem jim odpovídám. "Už jste viděli důchodkyni jezdit na koni? " .........R^R^R^

2 1
možnosti
Foto

Jízda na pánském sedle důchodkyně, a nejen ty, velmi vzrušuje. Proto také byla dámská sedla, protože bylo nepřípustné, aby to na jezdkyni, uprostřed honu na lišku, přišlo.

1 0
možnosti
PK

Já to znám jinak: když do pekla, tak na mladém koni. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Obojí je správně. Špatně pouze je, nic nedělat.

1 0
možnosti
JJ

Něco tak pravdivého jsem už dlouho nečetl.Pane Kroupo,karma jako bejk! Je mi,pravda,už přes šedesát,ale ,oproti několika letům nazpět jsem se našel.Sice nemám tu nabíječku o mnoho mladší,ale sex nás baví,ať si o dědečcích a babičkách kecá kdo chce co chce.Já s Vámi souhlasím (nejen v tomto příspěvku) a nenechme si nějakýma pseudovědátorama kazit radost ze života.A nejkrásnější smrt?Oba to víme,jen je škoda,že už nám to pak bude jedno.Inu,takový je život i smrt.Díky za krásný článek!R^R^R^V

6 0
možnosti
Foto

Mně už letos bylo 68 a ta moje mi stárne. Za tři roky ji bude padesát.

1 1
možnosti
FD

Já si spíš myslím,že se konečně přišlo na to,proč se ženy dožívají vyššího věku než muži.Prostě je v posteli utrápí.

4 0
možnosti
MJ

Já musím připustit, že američtí odborníci mají pravdu, že mně jako staršímu muži sex škodí, protože, když nemyslím na nic jiného než na sex , tak dělám jednu pitomost za druhou, - tak ,že asi opravdu škodí.

5 0
možnosti
Foto

A viete, na čo myslí Slovák u Niagarských vodopádov?

0 0
možnosti
Foto

no to jsem ráda že jsem ženská a mám vědecky potvrzeno to co vím už dávno-sex jednoznačně prospívá;-)

4 0
možnosti
Foto

To je genderově nespravedlivé...;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám