Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

K té osobní zkušenosti. Jakou zkušenost musím mít s řízením pod vlivem omamných a psychotropních látek, abych mohl tvrdit, že by se měly opilcům za volantem zlámat hnáty?

7 1
možnosti
SB

Já souhlasím s tímto článkem pana Kroupy.

A k panu Holubovi: Především nechápu, proč bych měl mít za povinnost nejprve se s něčím seznámit a teprve potom to odmítnout.

Copak člověk musí nejprve sníst uzenou makrelu a teprve potom mu vznikne právo říci, že už nikdy žádnou nechce a že už nikdy žádnou nekoupí a nesní? Já jsem se až dodnes domníval, že je svatým právem každého člověka uzenou makrelu odmítat z jakéhokoli důvodu: Z důvodu vegetariánství, z důvodu odmítání ryb, z důvodu odmítání čehokoli uzeného, z důvodu toho, že se člověku zvukově nelíbí slovo "makrela" nebo prostě bez jakéhokoli důvodu, protože i na obyčejnou svéhlavost má člověk právo, pokud jde o jeho život. Takže právo na striktní odmítání uzených makrel má i takový člověk, který v životě neochutnal ani jednu.

Proč bych měl mít za povinnost nejprve muslimy poznat a potom teprve říci, že je ve své zemi nechci? Mohu to přeci říci už proto, že je to moje země a já mám právo hovořit do dění v ní.

21 1
možnosti
JL

Vidite pane Benesi, prekrasna uvaha. Dokonce perfekni objasneni. Stejne jako pan Kroupa. Jen male povzdychnuti. Co tak i na jina thema.

Jardo, snad priste.

0 0
možnosti
KP

Také mám pocit,že vítači a doporučovači byli na reverz propuštěni z Bohnic.Mají čistou,nepopsanou a bohužel i nepopsatelnou duši.Hluboký dojem ve mne zanechalo nedávné vystoupení pana Cempera v české televizi.Po jeho projevu jem nabyl přesvědčení,že ještě těsně před setnutím hlavy by se nadšeně usmíval.

.

14 0
možnosti
Foto

To je nemoc, myslím, že se jmenuje xenofilie.

6 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám