Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nechápu, proč by slovo "Kašukologie" měl mít jakékoli nemravné implikace.

Podle Googlu hledat je po polski poszukiwanie, což bych ale spíše přeložil jako szukat.

A szukat kobiety? Prostě hledat ženy, že?

V psané polštině nejsem doma, tak se za drobné nepřesnosti omlouvám.

1 0
možnosti
Foto

Mějte strpení, Hermánkologie, podle vzoru pussykologie, přijde na řadu příště...

9 2
možnosti
JN

J35o12s66e15f 36N31i64k61l

17. 4. 2015 9:53

...něco jako KAN 235 to asi nebude?;-D;-D;-D

0 1
možnosti
Foto

Já myslím, že studium jednoho exota bohatě stačí a že si v tom katedra kroupologie vede celkem dobře.

2 0
možnosti
Foto

Díky za projevenou důvěru, ale se skromností sobě vlastní musím uznat, že na pana Kašuku v exoticismu prostě nemám.

5 0
možnosti
RE

A věřte, že kdyby to o sprosťárně trochu bylo, to by bylo členů!!! A dostal byste se i do rádia!!:-)

Jako kdysi já s kamarádem kvůli našim stránkám http://www.soulodime.cz ale když se dozvěděli o čem to opravdu je, byl z toho jen dvacetiminutový vstup:-);-D

0 0
možnosti
JN
Foto

Ne, na rozdíl od pana Kašuky ne:-)

0 0
možnosti
AL

Rád se zasměju, ale v tomto případě to moc nejde. Věřím, že kdyby toto téma zpracoval někdo jiný, tak ...

2 0
možnosti
ZJ

.... No jo - ale to jste mě postavil před dilema :-/!Když  se stanu členem klubu,budu nucen znova číst,přemýšlet, disputovat a HLAVNĚ kroutit stále hlavou nad ,,geniálními" výplody ,,vizionáře",který mě dávno přesvědčil o tom,že lidská hloupost je SKUTEČNĚ NEKONEČNÁRv!A já vážně nevím,jestli mi to za to stojí:-/Rv

5 0
možnosti
Foto

Stojí -nestojí, už teď to dlužíte budoucím generacím.:-)

0 1
možnosti
JH

Vladimíre, že by kyselé hrozny? Ale víc mi vadí to plagiátorství. Opravdu Vám už  vůbec nic neříká katedra kroupologie?

2 2
možnosti
Foto

Máte to popletené. Jak by mi nic nemohla říkat, když jsem byl a stále jsem jejím zdrojem? Spíše vidím kyselé hrozny na Vaší straně. Tolik se snažíte, denně poctivé dva články... a Havránkologie furt nikde...:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Nemáme vždy stejné názory, ale to nevadí pro to, abych se stala horlivým členem pošuk - oprava - Kašukologie, jelikož již od dětsví se mi nedostávalo správných světových názorů. A to vlivem mého otce, který mi jednu ubalil po prohlášení: Lenin byl velký člověk a měl rád děti. Na to otec tváří vzteky brunátnou povídá: Lenin byl největší vrah a umřel na syfilis. Nevím, kde můj otec chodil na tak zvrácené informace, protože tato dezinformace se prolátla, až po roce 89. Tady vidíte, jaké mám mezery a to horší, že člověk vyroste v takové rodině.   R^R^R^R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Já jsem někdy v první - ve druhé třídě přišel domu, kam k nám před vánoci  přijela babička, matka mého táty a já jsem mezi  dveřmi hlásil, že jsem se učili, že první dělnický prezident byl K. Gottwald. Na to babička zamžourala očima, suše  sdělila, také jste se učili, že byl ožrala a  měl syfla.... dál se nedostala, protože táta zařvala mami a mě vykázal do dětského pokoje. Při odchodu do pokoje stačila babička ještě ucedit, vždyť vy komunisté máte rádi pravdu anebo ne? To, že syfla měl skutečně j a byl notorik, jsem se také dozvěděl, až po roce 89 z historický knih o té době.

5 0
možnosti
PP

Legrace vám, milej zlatej, nejde.

4 2
možnosti
Foto

To bude tím, že se ji pokouším učit od vás...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám