Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

D75a40d19a51k 23P67e37t32r

24. 3. 2015 14:10

A věříte, že to vaše AMI GO HOME bylo často aktuální? Jen mám obavy,  že to nebudou soudružky a soudruzi co se budou snažit ulehnout pod kola vojenských vozidel, ale mládežníci protestující proti všemu.  za vilu Miladu a podobně. Ale, to se nějak neřeší, není to to pravé ořechové.

3 0
možnosti
Foto

co říci? Snad jen R^ a :-) a karma

10 1
možnosti
PM

P66e23t92r 88M76i45n59k48a

24. 3. 2015 14:05

Blbé až k tomu Krylovi. Pak už jen a trapné. Rv

4 10
možnosti
Foto

Nu vot, maladěc. CharašoR^;-D

6 1
možnosti
FS

Pane Kroupa a co takhle něco vás. Hrdina kolaborantského vítání?!

3 15
možnosti
JV

Nemusí, mě stačí něco o Vás.

5 0
možnosti
Foto

Zdravím.  Docela mě to pobavilo.  Je to humorné, s nadsázkou, nenásilné a proto máte ode mne karmu.  R^

5 1
možnosti
BM

Pane kolego, to Vám "dámy" Beata s Milenou určitě nezapomenou!!! Paní Milena opět napíše udavačský blog jak jsou na ní ostatní ošklivý (doufám, že tam bude i moje maličkost-v tom minulém na mne zapomněla) a paní Beáta zde bude užívat slova o Vaší snížené inteligenci...

Ode mne karma, neboť takhle by to nevymyslel ani geniální Jára Cimrman.R^

11 2
možnosti
JK

To by mě zajímalo co hulí p.Kroupa za svinstvo, to by nevypotila ani Zuzana Bubílková takový cant.Rv

5 13
možnosti
Foto

Já zásadně inhaluji heřmánkový odvar, který smíchám s odérem čtrnáct dní nepraných ponožek, V případě zájmu - heřmánek si sežeňte sám, ponožky dodám zdarma.

4 0
možnosti
Foto

To nemělo chybu, doporučuji udělat z toho divadelní hru, to nepřebije ani Hrdý Budžes.

5 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám