Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

Pokud vím součástí demokracie je svobodně se vyjadřovat. I ten největší hlupák má právo na názor a pokud mu ho upíráte, pak nežijeme ve svobodné společnosti.

0 3
možnosti
Foto

Když nesmím veřejně hlásat (ne že bych o to stál...) myšlenky nacismu, neměl bych stejně mít právo šířit myšlenky komunismu. To není o právu na vyjádření, to je o ochraně společnosti před zločineckou organizací.

10 0
možnosti
LN

..reagoval jsem celkem mírně...napsal jsem jen..... že je rudý smrad....a byl jsem smazán....ale prý jen proto že můj příspěvek je mimo téma....zajímavé

13 2
možnosti
Foto

Mně přesně stejně u něj smazali příspěvek, kde jsem ho považoval za rudou ostudu národa, a podivil jsem se nad tím, že mluví za celý národ. Také prý příspěvek "mimo téma". Inu, je vidět, že rudoši mají v adminech zastání.

9 1
možnosti
MZ

M73i52r29e38k 42Z79i44k72a

11. 3. 2015 11:39

Karma.

Nicméně já si myslím, že Cvalín většinu těch článků ani sám nepíše. To jsou jen nějaká provolání jeho buňky, kterou on zaštiťuje jak tady na blogu, tak na sociálních sítích.

Nicméně to nijak neomlouvá, že je to neschopný (-100 íček), který se se svojí hloupostí zhlédl v nesmyslné ideologii a ta mu umožňuje bezpracný, pohodlný život.

5 1
možnosti
MD

At tak ci tak, ma pravo na svuj nazor. Stejne jako vy. Treba ho dokazete, a nejen vy, presvedcit, ze se myli.

3 1
možnosti
LN

...těžko....napadá mne jen úsloví o hrachu a zdi...případně....o lese a dříví zpět nošeném....anebo..možná nejpřípadnější...o perlách a sviních....:-/

5 1
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám