Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Hezký podvečer.

Samozřejmě pan Dvořák má pravdu. Zvyk je železná košile zvlášť u starších blogerů.

Ovšem jednu věc zde nemůžu najít a to abych po kliknutí na blogera otevřel stránku všech jeho blogů. Je to velmi zajímavé tak monitorovat různý názorový kotrmelce. :-)))

2 0
možnosti
Foto

Díky :-). 

ad všechny blogy - já seznam všech blogů blogera vidím. Klik na fotku blogera jako dříve. Nebo myslíte něco jiného?

0 0
možnosti
Foto

Zdravím všechny. Těžko obhajovat evidentní chyby ( a není jich málo), takže to ani neudělám. Kritika, kterou nás od noci zásobujete, je u chyb oprávněná a nám nezbývá nic jiného, než ji uznat a co nejdřív opravit. Snad jen na vysvětlenou, testovací provoz většinu chyb vůbec nevykazoval, proto jsme byli přesvědčeni, že ani přechod na ostrý režim nebude jiný. 

Jiná věc je, jestli je systém lepší, než ten starý. Já jsem přesvědčen o tom, že ano, jen je potřeba si na něj zvyknout. Co se týče designu, nikdy se nebude líbit všem, každou změnu lidé nesou špatně. 

Zachovejte nám přízeň i přes tyhle karamboly.

1 0
možnosti
BM

To umístění diskusí je skutečně nešťastné. Proč je až úplně dole, mnohý to totiž přehlídne. I ty fotky k článkům se mi zdají zbytečné, zabírají místo a je to tudíž nepřehledné. Vždyť stačí u vlastního blogu. Dále mi ta grafika při psaní vlastního blogu rovněž připadá zmatečná.

Prostě se to nějak nedaří a předtím to bylo daleko lepší. To není žádná otázka zvyku..

2 0
možnosti
Foto

Tak, teď zmizela i možnost z diskuse jedné přesunout se na seznam všech diskusí8-o Teď jste tomu tedy dali korunu...Rv

3 0
možnosti

Komu ta nová verze vlastně prospěla? Snad by nám to někdo mohl vysvětlit.

8 0
možnosti
Foto

Starý systém byl dlouhodobě neudržovaný a nebylo v něm možné pokračovat. Dříve nebo později by se dostal do havarijního stavu Partneři ze SME nám nabídli svůj nový systém, který se přizpůsoboval a ještě se upravovat bude.

1 2
možnosti
MJ

Je to opravdu děs. 8-o

Nové blogy – staré bolesti…

1 0
možnosti
Foto

Je. Ale tyhle věci se dějí zásadně až při přechodu na ostro verzi. Murphy, osobně.

1 0
možnosti
Foto

Vážení kolegové: Vy všichni, a tím nemyslím (jenom) diskutující, ale hlavně autory, kteří vznesli kritické připomínky k novým blogům (ať už byly redakcí smazány či nikoliv), máte vlastně obrovské štěstí. Proč? Protože mně se ještě nepodařilo, od 18/2 cca 7 hodin SEČ, do  blogu vůbec přihlásit - myslím do administrace, abych mohl napsat článek, uložit fotky atd. (Proto píšu alespoň takto do diskuse pana kolegy.)  A to navzdory tomu, že jsem si s administrátory blogu vyměnil na tucet emailů, v nichž se mi snažili pomoci. Vše marno. Vám všem, kdo jste umístili své příspěvky na blog tímto gratuluji. A protože za pár minut odjíždím, nebudu moci reagovat na případné kondolence. Pokračovat ve snaze dostat se do administrace svého blogu budu po návratu z pracovní cesty. Děkuji za pozornost.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, já jsem zjistil, že na přihlášení do administrace blogu musíte zadat nyní email a heslo takové, jaké jste dříve dával pro přihlášení do diskusí. Protože jste jak vidím do diskusí už přihlášen, měl byste být přihlášen i pro vstup do administrace blogů. Mrkněte se nahoru na modrou lištu, úplně vpravo...

0 0
možnosti
MN

Z pohledu čtenáře a diskutujího:

- časový přehled blogů - bylo zrušeno nejkratší období 24 hod - proč??

- přehled blogů je teď naprosto zmatený. Blogy lze uspořádat jen podle "čítatelnosti" (budeme teď hovorit po slovensky?) a ta "čitatelnosť " je u starších blogů zcela zprasená (pan prezident Zeman by řekl zk..vená), takže nelze najít vůbec nic.

- proč už nelze uspořádat blogy podle karmy????

- proč je vstup do diskuze tak pitomě umístěný, aby byl co nejhůře dohledatelný?

- proč je datum, čas uvedení, karma a čtenost blogu pod blogem napsáno malinkým šedivým písmem, aby to bylo opět téměř neviditelné?

Celkově: fuj, diletantská práce.

6 0
možnosti
Foto

I ta čtenost se počítá podivně. Kouknul jsem do blogu páně Hermánka a on měl po 12 minutách už 680 přečtení a co je právě u něj zajímavé, žádnou diskuzi. Kdysi, když jsem po vedoucím odbytu, který šel do penze, nastoupil na jeho místo, tak jsem s oblibou tvrdil, že každá změna je jen k horšímu. Teď jsem si na to vzpomněl.

2 0
možnosti
MJ

Pokud diskuse jsou neplodné, jak bývají většinou pod články pana Hermánka , nejsou vůbec k věci, jen se tam ukazujete jací jste bojoníci tak , logicky , server ty kecálisty nepustí.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre střízlivě napsaný...nebo za střízliva?:-)...mám ale jedno nepodložené tušení...tento systém už znám ze Sme...je stejný...kromě diskuzí...ty tam jsou úplně jinak...takže mi to připadá, že naroubování diskuzí v podobě Sme nevyšlo a narychlo se vrací ke staré podobě na Idnesu...proto ty překlepy.Toť můj laický názor, který vůbec nelze brát za bernou minci.:-)

0 0
možnosti
Foto

Roubování diskusí na smečko v plánu rozhodně nebylo. Diskuse měly zůstat a zůstanou naše. Jak píše Pavel Kočička jinde - v testovacím režimu vše fungovalo, byla to dnes rána mezi oči.

0 0
možnosti
Foto

R^, konečně fungují diskuze...

1 0
možnosti
Foto

Zdá se, že ne všem - tedy mně aspoň ne ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám