Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Džon, Edgááár, King, Elizabeth, Julie, Sofie a kdo si vlastně hořkou číši poznání zde vypije? Věděla jsem, že toto dílo přelouskat, nějaký mne bude čas stát. Drahý čas, milý pane drahý, leč odhalily jsme vrahy. Tj. já a Julie, lazebnice ne ze Sevily, lazebnice, co se se Sofií myly. Voda ve studni zbarvila se krví, číst Mistra toť mléko a strdí...V

5 0
možnosti
OM

Já tu číši tedy vypil, Pavlo milá. Však na podesáté až, než ta zápletka mi jasná byla.

Toď dílo vskutku mistrovské, tak připijme - pozvedám číše královské. Na blogera roku i cestopisce. Též i blogerku a objev, nejvýš na rysce. R^

5 0
možnosti
Foto

To je hra jak stvořená pro dřevěného Kašpárka Matěje Kopeckého. Živýho herce byste k tomu nepřemluvil.

4 0
možnosti
PP

Ovšem i sám Mistr má už dost nahráno, takže řekněme toho Luciána by jistě vystřihnul s grácií sobě vlastní. A navíc - leckterou z hvězd zná doslova i osobně, s obsazením bych si tedy starost nedělal.

5 0
možnosti
OM

Drahý - dráhy, to je dost hustý. Dál jsem se zatím nedostal, jen jsem vám chtěl napsat, Vláďo.... stejně jako Robert... že nás teda zásobujete. :-) To nám děláte schválně, že jo?

Ale večer to poctivě dočtu, tedy doufám, že mě to nepoloží, to vaše veršů mocné zboží.

1 0
možnosti
RJH

Co pro květ den,

co krok to prd,

co pro zub vrt,

to vlku chrt.

 

Jój, Šejkspíroviny jsou zpátky! :-)R^ Jaká škoda, že se toho nedožil Vaska Trubačev, jejich největší znalec a milovník. Opět poctivá porce dadaismu, opět nekonečné kvazivětné šroubovice bez nejmenšího smyslu. Už se těším, až k tomu později odpoledne zasednu, teď jsem dal jenom tři odstavce a stejně si připadám jak na tripu. Vy nás teda zásobujete, Mistře! :-)

6 0
možnosti
Foto

Já věděl, že Vás vytáhnu z křoví!;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak být, či nebýt. Jak ploský, prázdný, nicotný....

Tím nesmrtelným byvší...Když Willdovi jsem radil to, tak dělal, že neslyší:-/

A dnes?Ejhle mejdlo, strejdo.8-o;-)

A což dívadlo také absurdné, až ku stolici vrcholné. Též ador ac ce možná. Teda možná...;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám