Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle by mělo bejt trestný, zveřejňovat to před obědem......;-D A karma, samozřejmě

0 0
možnosti
Foto

To je účel. Kdysi, když jsem uváděl své recepty každý pátek, jsem si řekl - "...kdy mám největší hlad?" A odpověděl jsem si - "v 11 hod" a tak jsem tohoto mrzkého nízkého pudu využil ve svůj prospěch u čtenářů, říkal jsem si, že hladoví budou více shovívaví a bude větší karma...:-)

0 0
možnosti
Foto

to vypadá dobře, už si tisknu Váš recept;-D

0 0
možnosti
Foto

Ono to dokonce chutná ještě lépe, než to vypadá...;-) Díky

0 0
možnosti
PBR

Nejsem sice Kroupolog ;-) , ale jídlo vypadá náramně chutně. Za sebe bych jen zvolil namísto olivového oleje sádlo ;-D. Jinak si myslím, že si dnes pane Kroupo doma pošmáknete. Strašně rád dávám velikou karmu.

1 0
možnosti
Foto

Už se stalo, vařil jsem o minulém víkendu.  A díky za karmu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám