Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě by jen zajímalo, kdo Vás, Vladimíre, odkulí od stolu - po takove kalorické bombě? :)))

1 0
možnosti
Foto

To jde samo, padnete na všechny čtyry, a pak se jen překulíte na stranu...:-)

0 0
možnosti
Foto

Z toho množství surovin by se podle mne dala udělat tři lehčí a chutnější jídla.

6 0
možnosti
FF

:-)Tak, Vladimíre, já vám tu vaší baštu rozhodně neopepřím, už jen kvůli tomu, že sám nejsem, žádný kulinářský umělec a pak, znám vaše zatížení na krkovičku, že?

Ale asi bych spíše také volil buďto houbovou a nebo sýrovou omáčku. Worčestr mi také přijde, jako už moc smíchaných chutí. Nejlíp vypadají jen tak orestované hlívy. Ty bych si dal k tomu masu asi nejradši...

Ale jinak skvělý, po nudných dnech strávených ve vojenském štábu u stolu s vojáčkama, jsem konečně trochu pookřál;-)

8 0
možnosti
RB

R18a69d85a51n 41B32í94l50ý

30. 1. 2015 13:34

Koukejte zmlknout, nevděčníci a věční kritici! ;-O Pan Kroupa se s vámi chtěl podělit o svůj recept a udělat  vám radost a vy si ničeho nevážíte a jenom brblete! Tady si hrajete na gurmány a znalce a večer si zajdete do bufetu na smažák s hranolkama, pokrytci! Hlad a polské vši na vás! ;-O

5 0
možnosti
OM

To se mýlíte, pane Bílý. Třeba takový pan Ladislav je vyhlášený gourmet.

6 0
možnosti
Foto

Může to být dobré, ale ne příliš zdravé. Beru z toho jen brambory, trošku cibule, česneku, přidám i jinou zeleninu a k tomu čtvrtku grilovaného kuřete nebo rybí filé.

1 0
možnosti
LN

..víte pane kolego...když budete jíst jen samé zdravé věci...tak umřete hladem....;-)

2 2
možnosti
Foto

No panečku, po takový době zase téměř kompletní porce Kroupy (chybí jen provencál :-)).

A já vám nevim, Vladimíre, přijde mi to zase jako pořádná směsice. Omáčku bych nejspíš dělal buď sýrovou, nebo houbovou, takhle mi to připomíná ten váš hermelín s utopencema. A maso se takhle musí dost vysušit, zvlášť na papíru. Když už, tak před vložením do trouby prudce osmahnout z obou stran, aby se vytvořila kůrka a nepustilo to tolik šťávy. Občas mám pocit, že se v rafinovaném mučení masa vysloveně vyžíváte! Ale brambory se vám povedly R^

8 0
možnosti
OM

Na to pečení masa jsou tu jinačí experti, Václave. Schválně, jestli je poznáte. Jeden je pečicí a druhý horkovzdušný. A chuchá si.

4 0
možnosti
PK

Hezký, škoda že nesmím maso. A tý hlívy mi sem přijde trochu škoda, nestačily by levnější žampiony? Z hlívy jsem nedávno dělal dršťkovku, dobrý a jednoduchý.

1 0
možnosti
MO

pokud nemůžete maso, tak si to udělejte z Robi plátků :) na takhle kořeněná jídla je to ideální náhražka... ne že bych chtěl dělat reklamu.....

0 0
možnosti
MO

Vypadá to super :) a příjemné odlehčení oproti jiným článkům :)

1 0
možnosti
OM

Hlavně proti tomu tvýmu, jak bys vyhladil Jiřetín, že?

0 0
možnosti

Vladimíre, s tím komentářem na toprecepty.cz jste trochu ujel, ne? :-/ Jinak recept jako obvykle - jedna porce splácaná ze surovin na 3 různé recepty, sušené maso a listový salát. Wow!

1 0
možnosti
Foto

Netuším, o jakém komentáři je řeč.8-o

0 0
možnosti

M90a12r26e41k 60Š47k76o48d30a

30. 1. 2015 12:10

Mě tam nesedí brambory, spíš těstoviny nebo rýže. Na druhou stranu zajímavější bude diskuze, neb Vladimír okamžitě reaguje na každý příspěvek který někdo napíše. On se tak těší na komentáře, že za chvilku začne odpovídat sám sobě.

Při pátku děkuji za recept, čekal jsem 2 roky.

2 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno, já si zase nedokážu představit pečenou krkovičku s těstovinami. S rýží jo, ale s těstovinami ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám