Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bože můj, až jsem se z toho zpotil. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Po ránu, při kafíčku, jsem se pobavila...což není vůbec špatný;-D

2 1
možnosti
Foto

;-D;-D;-D No koukám, že vás ta včerejší erotická povídka kolegy bloggera skutečně dostala. I v noci se vám o ní zdálo, báseň z ni vznikla... Tak tomu říkám síla ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale musím Vás poopravit. Inspiraci jsme hledal jinde...;-D

http://dianova.blog.idnes.cz/c/431518/Jsem-tady-tak-sama-opustena.html

7 0
možnosti
Foto

Tleskám!!!

Výborná reakce.... ;-D;-D;-D;-D

A neznalí budou tápat.

6 0
možnosti
JT

To mi neni jasne. Od ceho jsou ty trenky slane ? Jsou to slzy - pisete, ze do nich brecite. Je to pot ? Nebo sperma ? Jak vite, ze je slane ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám