Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Potěšil jste mne svým nadhledem ... konečně R^ .-))

1 0
možnosti
Foto

Já už mám nadhled nějakou chvíli, ale zatím si tady toho málokdo všiml...:-)

0 0
možnosti
Foto

Že jo? Jen fotky Hasištejna moc nevyšly, ale ještě se asi na ně mrknu, jestli by s tím šlo něco dělat:-)

0 0
možnosti
MT

Kifli! Rohlík! Nebo jak to bylo..

Ale vidíte, konečně jste narazil na tu pandu, co vám v Praze uniká.

A dneska chválím celkem fotky, Kadaň pěkná, a ty z Božáku super - tam jsem to mívala moc ráda, prochozené skrznaskrz, ale hrozně dlouho už jsem tam nebyla, takže notně pod vlivem nostalgie - R^.

3 0
možnosti
Foto

R^ Za pandu červenou :)

1 0
možnosti
DA

A to já za všechno. Zejména za ten nadhled. Pětiletá práce kroupologů konečně přinesla ovoce. :-)

1 0
možnosti
Foto

Po dlouhé době mě něco udělalo radost. Přestavěná kasárn - to je veselý pohled. Aspoň to má nějaký smysl. Jinak hezké fotky......:-)

Tohle mi snad nesmáznou, jinak mi mažou už úplně všechno.....:-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jste někomu šlápl na kuří oko;-). Nešel někdy poslední dobou okolo Vás takový podivný mužíček, co si pod vousy brebentil, že jde snad někam na ministerstvo, a nepodíval jste se na něj jako na něco, co právě vylezlo z pod kamene? To by totiž mnohé vysvětlovalo...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám