Diskuse

Pohoda v ZOO...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konečně jste začal (nevím jestli úmyslně) využívat možností zrcadlovky a pracovat i s hloubkou ostrosti. Dneska se i já přidám k pochvale. R^

1 0
možnosti
Foto

No, já mám pocit, že se mi povedlo najít něco jako ,,optimální" přiclonění pro můj objektiv. Spolu s časem pro dané světlo.

0 0
možnosti
Foto

Jo...na pandu červenou mám také vždy smůlu a při tom je to naší rodinou oblíbené zvíře :)

0 0
možnosti
Foto

Mám pocit, že na tom místě, kde jsem ji konečně viděli, se bude zdržovat často. Je to ve větvích v horní třetině výběhu na výšku a přesně uprostřed na šířku. Mají tam něco jako ,,hnízdo".

1 0
možnosti
Foto

co si myslí o návštěvnících zcela jasně demonstruje hned na začátku hroch.:-)

0 0
možnosti
Foto

A to jsem ještě měl ty dva slony zezadu. Taky hezký...

0 0
možnosti
Foto

Hezké R^ Sice jsem nejdřív myslel, že jsem si spletl blog, když jsem hned na prvním obrázku spatřil autorku knihy "30% pro život", ale rychle jsem se zorientoval. Jak se jmenuje ten tvor na obr. ZOO7? Toho jsme si nějak nedokázal zařadit...

9 0
možnosti
Foto

To je nějaký druh pralesního psa. Na přesné jméno si taky nepamatuju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám