Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Něco se děje. V nadpisu nejsou tři tečky! Tak to si asi Vladimír skutečně ty svoje vytahané dělňasky přiskřípl. ;-D

5 0
možnosti

Tři vykřičníky jsou vám snad málo?! ;-O

3 0
možnosti
FF

...No, Vladimíre, myslím, že u mě se vám to konečně podařilo....pozbyl jsem jakékoliv chuti se u vás alespoň usmát...je to zvláštní přímá úměrnost, čím více plodíte, tím více klesám na mysli, že učení kroupologie má smysl...

Mimochodem, nesmíte si sáček pořád tak natřásat... .-)

4 0
možnosti
Foto

No vidíte. Ale já bych viděl přímou úměru v tom, že čím více vy píšete pod mé články příspěvky, tím více se u nich já usmívám:-)

0 0
možnosti
Foto

To prcek se takhle onehdá pokoušel zapnout do fusaku na mimina a přiskřípl si ho mezi sedm zoubků... Plakala jsem s ním, když jsem se ho z toho snažila vyprostit.

2 0
možnosti
Foto

No vidíte, a pak že kecám...:-)

1 0
možnosti
JK

Tak, a počet povolených příspěvků za den máte vyčerpaný... R^

3 0
možnosti
Foto

Tak to se mi ještě nestalo, čím to, Vláďo? Musím využít tvý dnešní rozvernosti.;-)

1 0
možnosti
Foto

Protože ti dole něco chybí,  a nahoře něco přebejvá...;-D

1 1
možnosti
JM

Nějakej rozvernej, dneska:-/

3 0
možnosti

Spíš nechutnej... a jako vždycky. :-/

4 0
možnosti
ZS

Ne, že bych byla škodolibá, ale zasmála jsem se;-D ... karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Vy se smějete, ale jak ty záhyby kůže dostat ven z těch zoubků...?;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

chápu...;-(R^ lituji vás

0 0
možnosti
Foto

Nemůžete pochopit, ale díky za politování...;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám