Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Až budete vařit ten knedlík Vladimíre, tak na páře a pro zjemnění bych do něj dal trochu smetany. A kruponky před zaděláním do těsta trochu osmahnout na troše másla. Dosrane to další dimenzi chuti. R^

5 0
možnosti
MK

Dostane. I když v rukou nezkušeného kuchaře nastane i výše zmiňovaná skutečnost;-(

3 0
možnosti
Foto

Teď prý četl v rádiu živě reportér tu mou básničku (žena poslouchá), a že prý mám docela šanci...:-)

2 0
možnosti
JS

Tak s námi ... ts ts ts ... to je snad jasný, už je to doma! ;-D

2 0
možnosti

8-o tak obří a trapný oslí můstek jsem už dlouho nečetl (neslyšel) Rv

0 0
možnosti
FS

Ale no tak, pane Šedivý, přejte to Vladimírovi trochu. Já bych mu tedy tu véču ze srdce přál. Celý den otročí pro WT americké kapitalisty, tak ať si také trochu užije.

3 0
možnosti
JS

6,5 a 4,7% za půl hodinky - vedeme! R^[>-]

4 0
možnosti
FS

R^ Jo. Zrovna jsem to chtěl říct, zatím vedeme.V

2 0
možnosti
JS

Vladimire, zjistěte jak to mají ošetřené - se dá hlasovat jen 1x a to se mi nelíbí, není tam časový limit, nevíme jak to hlídá IP a a anonymizér se mi nechce vytahovat.

2 0
možnosti
Foto

Hlasovat můžet 1x každý den. To znamená, že zítra (pozítří, popozítří atd atd...) můžete hlasovat znovu. Bude to podle mě hlídané podle IP.

2 0
možnosti
MK

R^ Je to tam. Ovšem také mě tam zaujal nadpis "

Martine, pojď na oběd!" od nějaké Jany. Vzhledem k tomu, že bude poledne, tak je to výzva:-)

2 0
možnosti
JS

Dobrý den, Vladimire. Hezky jste si o to řekl, ale protože vím, že na tom finančně nejste moc dobře, jdu do toho. Pak ale ovšem musím trvat na poctivém domácím knedlíku: ingredience, postup, foto, videotutoriál (vidonávod, ať to nemusíte hledat) a na konci zapískat státní hymnu. VR^[>-]

3 0
možnosti
JS
Foto

Já jdu taky do toho, ale jenom abych šířil věčnou slávu Básníka. Rozhodně se ale vařit neučte, lidí, co umí vařit, je habaděj. Nad čím bych se pak pohoršoval!

4 0
možnosti
FS

Mně akorát není jasné, jak se člověk díky "romantické večeři" naučí vařit, ale stejně jsem to panu Kroupovi naklikal.

Ještě by mne zajímalo, s kým ta večeře bude. Pokud s Patem, tak bych se na to asi vykašlal. :-)

1 0
možnosti
FS

Pane Kroupo, s moji podporou můžete počítat.

Naše vítězství je jisté, vzhůru na imperialisté! R^

3 0
možnosti
Foto

Díky díky, jdu si pro blembák na ti imperialsiti.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám