Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Ale ta fotka v perexu je velmi profesionální. Kde jste to fotil?

11 0
možnosti
Foto

Mě vždycky zaujme ten váš způsob rýmování: první strofa ABAB, druhá se nerýmuje vůbec, třetí zase ABAC (věru neobvyklé) - úplně jako minule. Zdá se, že konečně nabývají zřetelnějších obrysů určitá pravidla i v doposud velmi nejistých vodách formální stránky kroupoesie. Pro kroupologii jako takovou je tento pátek, pátek, pátek významným dnem. Druhá věc by byla ta, kdybyste si myslel, že se vám to rýmuje všechno stejně ABAB, ale tomu se zdráhám uvěřit. Doteky - nahoty, tváří - schází, to snad jako rým nemůžete chápat ani Vy R^

12 0
možnosti
Foto

Já chápu mnohem víc, než jste vy ochotný mně přiznat. Ale jedno vy nepochopíte nikdy. Nemáte totiž klíč k mým básničkám.

0 10
možnosti
HBM

Proč ten zbytečný anglický povzdech, který to všechno rozhodil? Jinak,... něžné vyznání.

1 12
možnosti
Foto

Nějak mi tam jeho česká podoba neseděla. Prostě jsem to tak cítil.

1 9
možnosti
JK

Nejlepší báseň, co jste dneska napsal, Vladimíre! R^

"odcházíš - nescházíš, schází - tváří" a jiné dobroty z vašeho básnického stolu, mňam...!

10 1
možnosti

Nejlepší báseň, co jste kdy napsal.

Vladimíre, Vy jste zamilovaný do nějaké spoluskladnice.

11 0
možnosti
Foto

Já tady nemám spoluskladnice.

1 8
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám