Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Ode mě dnes máte Vladimíre karmu. R^

1 6
možnosti
Foto

Šmarjá, a co jste požil?!8-o Omlouvám se, ale málem se mi zastavilo srdceV

3 8
možnosti
Foto

Na světě nejsou jen sluníčka. Bohužel.

2 7
možnosti
HS

Já jsem tak rád, že hoši z Delta Force toho Sajáma al Hamídiho nakonec dostali....;-( Jinak se mi to moc líbí, hlavně jak bylo na tu dálku vidět naběhlé hrdlo a taky jak ti odvážní vojáci zasypali domeček z kamení a vlnitého plechu palbou z M4, granátometu a kulometu a trefili akorát malou holku do ramene. R^

9 0
možnosti
Foto

To jsem rád, že se vám to líbí, hned se mi bude spát lépe.

0 7
možnosti
JK

Vyprávění drsného chlapa s citlivým srdcem. Pryč odtud...

12 0
možnosti
Foto

Yes, škoda vás nebude...

0 13
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám