Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kulička-v-trávě

8. 6. 2012 12:42
.

Byla jsem se podívat, jak si leží sylváské zelené. Pomalu se blíží jeho čas:-) Při posezení na terase, skleničkou v ruce a vánkem ve vlasech mne napadají daleko příjemnější věci, než je rozbor básně. S chťovými pohárky okouzlenými vychlazeným vínem se nemohu soustředit na mrtvolu s motorovou pilou. Zanechám tedy marného snažení a dnes se již budu jen kochat.

3 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

8. 6. 2012 12:43
Re: .

mňo, ono ani na to psaní se nemohu soustředit;-D

1 0
možnosti
EB

tenterhook_willow

8. 6. 2012 12:25
Klepani na pitevne

Tak nejdriv britva (casu) reze a pak pro zmenu ostri zceluje (to nejak nechapu) a vosk stepi (jako neutronove stepeni?). Taky by me dost zajimalo, jak se souhvezdi Panny muze smat, a taky - proc vlastne (kdyby teda aspon jeho tvar pripominal usmev)? A zas to polykani horkosti, ale to celkem chapu - tim chtel basnik rict, ze mu nekdo nas... na hlavu a on to bohuzel musi zkousnout bez moznosti se branit. Rev motorove pily - zrejme ma evokovat pitevnu, nebo taky ten slavny horor Texasky masakr'? Jinak motorovka vetsino nereze jen na kost, ale s klidem urizne nohu i s kosti. Tvarna chodba, co pohlti kroky, vypolstrovana cela?... zbytek basne uz je jen snaha dobrat se konce a rozuzleni, moc to neslo, proto je to taky tak dlouhy. Nejlepsi vers - jednoznacne "dech u konce s dechem".

5 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 12:31
Re: Klepani na pitevne

No jo, ale jaký je jeho význam? Má to být počátek konečného řešení a nebo konec?

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

8. 6. 2012 11:26
Teď nám ty kujóne vysvětli svými slovy, co jsi nám chtěl

tou básní říct. Všechny pokusy o rozbor básně zatím selhaly.... :-/

1 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

8. 6. 2012 11:32
Re: Teď nám ty kujóne vysvětli svými slovy, co jsi nám chtěl

Pozor - to není obyčejná báseň! To je detektivní báseň, kolego!

3 0
možnosti
K

kulička-v-trávě

8. 6. 2012 11:08
Rozbor:

Jeden se veze s kartičkou na noze, chtěl vodevřít dveře, ale nešlo to. Vzal na dveře motorovou pilu, ale nemehlo jedno - až na kost si uřízl prsty, žíly i povadlého šaška. Kdybych jen věděla, co to je „dech u konce s dechem“;-( určitě bych odhalila, kdo je vrahem.

3 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 11:17
Re: Rozbor:

Vladimír?

0 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 10:58
Mě zajímá tohle

Kroky v ní pohltí tvárnost.8-o8-o8-o

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

8. 6. 2012 10:48
Kdysi dávno jsem se nechal zlákat k návštěvě klubu

začínajících literátů a poetů. Bylo to ve sklepě u Lužánek (brněnský park) Hosté seděli stylově na bedýnkách od tvarůžek, margarínu a bůvíčeho. Víno se pilo z hořčičáků, atmosféra hustá. Začínající autoři měli předčítat svoje díla a to byla ta chyba... nějaký relativně mladý básník povstal a začal nějak takhle.... " jen kopanec do p***le a prázdná krabička od sardinek.... a nelítostně pokračoval poezií, kde autobus honil prsaté baobaby... Největší problém byl zachovat vážnou tvář a tvářit se, že tomu rozumíme. V životě jsem tak netrpěl a ta úleva, když jsme z toho sklepa vylezli, byla nepopsatelná. Takže průkopníkem fantasmagorické poesie jistě nejsi, ale věř mi.... tudy cesta nevede:-)

2 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 10:59
Re: Kdysi dávno jsem se nechal zlákat k návštěvě klubu

Tam bych nechtěl být. Nejsem korektní, tam bych se smál :-)

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

8. 6. 2012 10:29
Nic mi nebylo, ale po té tvé básničce je mi mdlo

... hoď tam nějakýho vyprošťováka:-/

2 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 11:00
Re: Nic mi nebylo, ale po té tvé básničce je mi mdlo

Já jsem si dal kalíšek trnkovice. No, ne jeden. Cítím se teď tak nějak volnější a přístupnější k Lálovým dílům :-)

1 0
možnosti
ŽVD

Žena v domácnosti

8. 6. 2012 10:10
Co je to

rozštěpen voskem??8-o

2 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 10:12
Re: Co je to

To je něco....ehm, jak to vysvětlit......kolik třešní, tolik višní

1 0
možnosti
B

Bucharovic

8. 6. 2012 10:08
Bando nevděčná...

...nemůžete říct, že bych vás včera nevaroval;-D

0 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 10:12
Re: Bando nevděčná...

Bohužel, jste nás na to dostatečně nepřipravil :-/

1 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 9:42
Vladimíre, tohle je poezie!!!!!

Já u pramene jsem a žízní hynu;

horký jak oheň, zuby drkotám;

dlím v cizotě, kde mám svou domovinu;

ač blízko krbu, zimnici přec mám;

4 0
možnosti
AK

Antonín Koniáš

8. 6. 2012 9:43
Re: Vladimíre, tohle je poezie!!!!!

nahý jak červ, oděn jak prelát sám;

směji se v pláči, doufám v zoufání;

mně lékem je, co jiné poraní;

mně při zábavě oddech není přán;

já sílu mám a žádný prospěch z ní, srdečně přijat, každým odmítán.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám