Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Martin5.35

13. 4. 2012 12:59
Dotaz

Proboha! Kdo jste mu nevěřil???

jediné co mě napadá, že hledal důvod k otevření diskuzí, asi mu je bez nás smutno...

2 0
možnosti
FR

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 4. 2012 13:00
Re: Dotaz

nevěřili mu u Peldové..... a Vláďa tam zaplať Bohu šmíroval :-)R^

2 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

13. 4. 2012 12:57
challenge

Mistře, v jednom svém díle sv. Augustin jako kuriozitu uvádí, že jistý muž uměl zpívat řitním otvorem. To by bylo něco! To by teprv Šula, Trubačev (tedy já), Hrabě a všichni ti posměváčci čubrněli! R^

2 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 13:04
Re: challenge

Robůtek ... ;-);-D

1 0
možnosti

lubossula

13. 4. 2012 12:28
oboje

rytmicky mimo...

1 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 4. 2012 12:29
Re: oboje

Vem si mobil do ruky, natsav si diktafon, jdi někam na chodbu a zkus to napískat líp, ty chytrej;-D

0 0
možnosti
IK

istvan kada

13. 4. 2012 12:22
Tohle není žádná sranda !

Vláďa to opravdu myslí vážně. On si fakt srandu nedělá !

Po cca roce jsem se zašel mrknout k Vládikovi ( říkal jsem si - pátek, 13. ) a ... opět mě nezklamal.

Díky Vláďo, že jsi. ;-D

1 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

13. 4. 2012 12:08
do mě dneska do večera

nic nebude, na tom mým střepu to nejde spustit a ke compu se dostanu až večer ;-( A to jsem přehlídl i Kroupovu recitaci, tohle by se zkušenému kroupologovi nemělo stát :-/

2 0
možnosti
FR

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 4. 2012 12:19
Re: do mě dneska do večera

škoda, že se k tomu Vláďa nedoprovázel nosem na foukací harmoniku.... ovšem i tak jsme nuceni čelit uměleckému pokusu, na kterém je ovšem patrna začátečnická tréma.... Vzhledem k časovému úseku produkce není poslech vyloženě život ohrožující, nicméně je způsobilý poškodit zdraví a dosmrti zprotivit posluchači přednesené evergreeny, díky svérázné interpretaci pana Kroupy :-/

1 0
možnosti
FR

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 4. 2012 12:02
Tak jsem si pustil ukázku hvizdu a můj pes se mohl zbláznit

varuji všechny další pejskaře, aby se nepokoušeli v přítomnosti svého psa o poslech pískání autora na WC.... :-/

2 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 4. 2012 12:28
Re: Tak jsem si pustil ukázku hvizdu a můj pes se mohl zbláznit

To je ten ,,dobrman" co jsem prý před ním utíkal stokou? Tak to jsem na něj měl tedy zapískat  a kopal byste hrobeček, že ano...;-D

0 0
možnosti
VS

Astaroth

13. 4. 2012 11:48
Damy a panove!

Nevahejte a racte vstoupit! Uvidite, co jste jeste nevideli! Chlupata zena! Muz s supinami! Piskajici tramp! Tisic slonu! Deti a vojsko polovic!

5 0
možnosti
JK

jaroslav_1

13. 4. 2012 11:23
...

Pane Vladimíre, já jsem vám poslal normální pochvalu za básničku o pískání, protože se mi líbila a to je nezvyk. Tak proč tato podivná exhibice?

1 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 4. 2012 11:35
Re: ...

Ta s Vámi, pane Jaroslave, nemá nic společného - jen jsem u příležitosti jejího vydání odpověděl i Vám na Váš dotaz. Původ téhle mé ,,exhibice" je v diskusi o strachu z akvária...;-)

0 0
možnosti
AK

Alka.24

13. 4. 2012 11:19
A jste

taky "nevěřící Tomáš", nebo ne? Když už jste ten příměr uvedl..:-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 4. 2012 11:35
Re: A jste

A víte, že vlastně jsem:-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 4. 2012 11:11
Re: ?

A má být? V tom článku píšu, že je jen a jen na mě, kdy a jestli jakou diskusi povolím. Tuhle jsem povolil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám