Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vasco.idnes

13. 4. 2012 20:28
Pane Kfoupo,

co takhle natočit taky nějaký návod na pískání, aby i ostatní uměli tak skvěle pískat i při nadechování, jako vy? http://www.youtube.com/watch?v=ZHTLpGB4Rik

2 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 20:51
Re: Pane Kfoupo,

Zas ho tolik nenavádějte, pomalu, klídek - nebo natočí přes víkend flm pro dospělé a je po ptákách! ;-D

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

13. 4. 2012 19:22
...

Já byla tak v šoku ze znovu otevřené diskuse, že jsem z leknutí klikla na karmu;-D

1 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 19:46
Re: ...

;-D

0 0
možnosti
TDTAJT

Tomás de Torquemada a jeho tým

13. 4. 2012 19:19
Ale tohle Vladimír neumí

http://www.youtube.com/watch?v=boIiAQ2mg3o

1 0
možnosti
KV

_-1-_

13. 4. 2012 19:33
Re: Ale tohle Vladimír neumí

Jsem to doposlouchal až do konce ........... od poloviny se mi to začalo líbit a nakonec jsem tím naivním uměním nebyl pohoršen ;-)

0 0
možnosti
V

Vasco.idnes

13. 4. 2012 19:00
Mistr je v rozšafné náladě,

z toho by zase mohla být nějaká soutěž. Třeba v pískání!

1 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 19:04
Re: Mistr je v rozšafné náladě,

Ještě by mohl dneska něco zarapovat! Hey wtf madafaka ... a tak ...;-D

1 0
možnosti
TDTAJT

Tomás de Torquemada a jeho tým

13. 4. 2012 18:44
Dnes vznikl nový učební obor

Kroupohvizd. To co umí každá holka z vesnice ve věku tří let, Kroupa vydává jako umění. Docela věřím, že příští rok objeví tajemství píšťalek z vrbového proutí......:-/

2 0
možnosti
G

Gwendolyn!

13. 4. 2012 18:45
Re: Dnes vznikl nový učební obor

Neverici Tomasi!!!

2 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 18:31
Vladimíre, zkuste nacvičit a natočit tohle:

http://www.youtube.com/watch?v=USYq8_vClD8&feature=relmfu

Místo v šoubyznysu si zasloužíte.R^

0 0
možnosti
TDTAJT

Tomás de Torquemada a jeho tým

13. 4. 2012 18:23
Já s pískaním jdu jako Kroupa

tramtarara, tramtarara ram,

Ta pisnička je trochu hloupá

tramtarara, tramtarara ram. Když ráno na Zrzku zapískám, tramtarara, tramtara ram. Tak zjistím, že je s Otou a já jsem zase strašně sám.

Tak se světem potácím, V Afganistánu všechny porazím......Já s pískaním jdu jako Kroupa. Tramtarara, tramtarara ram

3 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 18:24
Re: Já s pískaním jdu jako Kroupa

... čačača;-D

4 0
možnosti
AD

Luka lives on the second floor

13. 4. 2012 17:51
Když jsem track "trumpeta" pustil nahlas v přítomnosti

našeho psa, dostal psotník. Začal výt a vyvádět jako šílenec. Musel jsem Lálovu produkci promptně ukončit, protože jsem měl strach o jeho zdraví. Fakt síla.

Až se tohle dostane do rukou militantních válečných stratégů, lidstvo bude ztraceno...

3 0
možnosti
FR

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 4. 2012 18:06
Re: Když jsem track

já jsem tomu mýmu pustil jen kousek Zelených plání a neudělalo mu to dobře. Trumpetu jsem už ani nezkoušel....respektive v jeho přítomnosti...:-/

2 0
možnosti
L

littlemisssunshine

13. 4. 2012 17:28
Nemohu si pomoci....

Premyslel jste i o treba duetu s Kikinkou? Vy budete piskat, kikina bude prskat..........do toho pak treba jeste bude Peldova skakat, aby bylo slyset kulicky........to by potom byl poslech jedna radost.

3 0
možnosti
K

Kroupodoro

13. 4. 2012 17:34
Re: Nemohu si pomoci....

Peldová - živoucí rumbakoule! Kroupa - muž který hrál na své tělo. Květák - taneční kreace. ;-D

2 0
možnosti
FR

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 4. 2012 17:05
Já bych s tím slaměnným vdovectvím nebyl tak hrrr

....kdoví, co je za tím. To se člověk raduje, že má stíhačku z baráku a nakonec dopadne jak hubkař (nebo hupkař... tady si nejsem jistý). Ostatně....jediný rozdíl mezi veselým a smutným paroháčem je ten, že ten veselý to dosud neví....:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám