Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 16:37
Nikdo nemá ánung.... a dá se to i zpívat

Hajfecu můj, Tvůj ksicht tak pálí  

 po hubancích, co jsem Ti dal.  

  My pluli dál tmó, řekó v dáli,  

 

kdo navalí, co lajf mně jednó vzal.

3 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 16:38
Re: Nikdo nemá ánung.... a dá se to i zpívat

U bódy mé rád jsem Tě hópal

 vo peřejích, vo keni mé.

  Já před chrupnó s Tebó se cicmal

 a zonky vlků jely nocó tajemnó.

2 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 16:12
Zkusme se pustit do rozboru básně...

tak ta první sloka je jasná.... Vláďa má tajemství, děsně tajný a musí vše zatloukat ( je to krásně vidět na tom zvoníkovi, kterak poroučí zvonu, tedy Mistrovi, ale ten nedbá...) zbývá odpovědět na otázku.....kdo je ten tajemný zvoník? 8-o

1 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

21. 2. 2012 16:14
Re: Zkusme se pustit do rozboru básně...

bing bang! bing bang! :-)

0 0
možnosti
DKK

Děkanka Katedry Kroupologické

21. 2. 2012 15:26
Nikdo se nikdy nedozvi...?!

Proč  zvonivě zvony zvonily

Nikdo se nikdy nedozví

proč mě nutrie po Praze honily

3 0
možnosti
DKK

Děkanka Katedry Kroupologické

21. 2. 2012 15:28
Re: Nikdo se nikdy nedozvi...?!

Nikdo se nikdy nedozví

jak moc jsem tě rád měl

nikdy ti nikdy nepoví,

že jsem na tebe nezapoměl

2 0
možnosti
RL

Raymond Loewy

21. 2. 2012 15:14
Vladimíre

že vy jste tu báseň psal v kostelní věži, hlavu ve zvonu a zrovna odbíjela půlnoc?

3 0
možnosti
F

fleec

21. 2. 2012 13:51
Vladimíre,

a co že jste ke zvonům přiřadil stejné foto jako k povídce "Cherchel la femme"...že by to mělo hlubší smysl?;-)

1 0
možnosti
F

fleec

21. 2. 2012 13:52
Re: Vladimíre,

cherchez..

0 0
možnosti
KV

_-1-_

21. 2. 2012 11:45
... a ze ses nepochlubil?

... chodit randit do kostelni veze, na to jen tak nekdo nema! ........ nebo ze by ty zvony mely naslouchatka a slysely i to vzdychani ze sklepa? :o)

1 0
možnosti
F

fleec

21. 2. 2012 12:30
Re: ... a ze ses nepochlubil?

:-).....nehledě na to, že zvony, všechno široko daleko vyzvoní..

0 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 11:04
Mým národům (diskutérům)

...Pletichy protivníka plného nenávisti nutí Mne, abych na obranu cti Svého

mocnářství (blogu), na ochranu jeho vážnosti a moci k zabezpečení jeho državy

po dlouhých letech míru chopil se meče....

fakt jsem si přidal jen ty závorky :-)

4 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 10:24
Kdyby se to dalo zpívat, tak by to mohlo vyhrát i

Bratislavskou lýru. To už se jednou stalo a kam se hrabe "kvítku medový, to se nikdo nedoví" na brány v srdci Mistra....:-/

1 0
možnosti
AKZJ

Absolutní křupan z Jarova

21. 2. 2012 18:23
Re: Kdyby se to dalo zpívat, tak by to mohlo vyhrát i

Jo - zpívat. Třeba na melódyju vod Tutéj Blanky...

0 0
možnosti
V

Vasco.idnes

21. 2. 2012 10:22
Tak jsem mrknul do té diskuse o nutriích

a vidím, že ten Presler je teda fakt "hrdina". :-/R^ My se tady posmíváme Kroupovi, jak ze sebe dělá machra, ale je mi to pořád milejší, než když někdo machruje tím, že na druhého pošle kamarády, aby mu dali přes hubu. To, že se tady Presler obouvá taky do Kroupy ještě neznamená, že budu zákonitě s takovým člověkem táhnout za jeden provaz. Ony mi byly krajně nesympatické už ty jeho články na blogu. Ten člověk musí trpět nějakým mindrákem, jiné vysvětlení nemám. Rv

5 0
možnosti
VK

Vjačeslav Kotenočkin

21. 2. 2012 10:28
Re: Tak jsem mrknul do té diskuse o nutriích

Presler zklamal, to je jasný. Ale v duchu těch Preslerových propejskařských blábolů mně napadá - co takhle souboj jejich čoklů, když už se k tomu páníčkové osobně nemají? ;-D

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

21. 2. 2012 10:10
Asi následek diskuse o nutriích a následné analýzy investice

do přístroje...v kruhu rodinném. Tak rychlý nástup trudomyslnosti si nelze jinak vysvětlit:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám