Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IW

Ištván Winnetou

17. 2. 2012 10:39
Tedy přírodním zrzkám se zdaleka vyhýbám....

... jen jednou jsem se nechal ukecat... v rámci vědeckého výzkumu a šlus. To se nedá...:-/

1 0
možnosti
RL

Raymond Loewy

17. 2. 2012 10:41
Re: Tedy přírodním zrzkám se zdaleka vyhýbám....

A mě se ještě žádná nepokusila ukacat, třeba bych se výzkumu účastnil :-)

1 0
možnosti
TNTH

tango na třech hodinách

17. 2. 2012 10:32
To

je docela omšelé téma a opakování tisíckrát napsaného? Kde jsou dobrodružné výpravy do džungle? Kde je ždímání vody z košile? Kde jsou zapačené tilapie? Už to holt není ono.

1 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

17. 2. 2012 10:36
Re: To

skvělý nick R^;-D

1 0
možnosti
RL

Raymond Loewy

17. 2. 2012 10:30
Vida jak se rozjíždí diskuze

Příspěvky zde přibývají rychleji, než u Matějky karma ;-D

1 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

17. 2. 2012 10:27
To máte blbé...

Moje žena couvá líp než já (díky své práci ujede asi trilión kilometrů ročně), nakupovat chodíme občas spolu, občas jde s kámoškama a nový účes umí zvolit tak rafinovaně, že to většinou skončí u společného "ležení a dýchání".

A když už jsme u toho škádlení, dovolím si ještě trochu poškádlit superspisovatele, že knihkupectví opravdu, ale opravdu knihy nevydávají. ;-D

3 0
možnosti
ABK

Apolena bez kolena

17. 2. 2012 10:35
Re: To máte blbé...

zásah ;-D

0 0
možnosti

skodaabzeichen

17. 2. 2012 10:24
Diskuze zajímavější než článek sám

Opět dnes dojde k úkazu, že článek s velmi nízkou karmou, bude mít nejvíc nacvaklou diskuzi.

0 0
možnosti
VK

Vjačeslav Kotenočkin

17. 2. 2012 10:26
Re: Diskuze zajímavější než článek sám

To už je taková místní traĎice.

1 0
možnosti
VK

Vjačeslav Kotenočkin

17. 2. 2012 10:22
Třeskutý vtip na konec - nový styl Mistra.

Holt je to taková naše ošatka humoru a vtipu...;-D

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

17. 2. 2012 10:26
Re: Třeskutý vtip na konec - nový styl Mistra.

já už jsem mu domluvil věhlasnou terapeutku....:-)

1 0
možnosti
IB

isabell

17. 2. 2012 10:21
....

Muž, co nedokáže ocenit výhody ženiny nové kabelky nebo bot, si vzal ženu, která mu to neumí srozumitelně vysvětlit ;-)

Jinak nuda Rv

1 0
možnosti
RL

Raymond Loewy

17. 2. 2012 10:37
Re: ....

Já myslím, že u Vláďovi by to nevysvětlila žádná žena. Tak to prostě je a neptejte se mě proč

1 0
možnosti
ABK

Apolena bez kolena

17. 2. 2012 10:16
Nefanděte si.

Ta vaše snůška banalit nikomu tlak nezvedne. Je to neumětelské, obehrané a nebýt těch vašich smajlíků, ani nepoznám, že to mělo být vtipné. Rv A přiložené fotky jsou prostě otřesné. Na co jste si kupoval ten nový foťák, proboha? 8-o

2 0
možnosti
IB

isabell

17. 2. 2012 10:23
Re: Nefanděte si.

Nedávno mi tu bylo vysvětleno, že tyhle fotky jsou nejen velmi staré, ale i přefocované z "papírových", páč mistr neměl skener.

Jinak souhlas, vtip aby pohledal.

0 0
možnosti

Bára33

17. 2. 2012 10:10
Dobře vám tak

Náhodou mě se článek líbil - popisuje docla pravdivě nemalou část ženské populace. Na druhou stranu - pokud si chlap něco takového vybere za životní partnerku, dobře mu tak. Protože jsou i ženy, které po návratu z práce potřebují tu svou čtvrhodinku, kdy by na ně neměl nikdo mluvit - a respektují totéž u muže, jsou ženy, které při podélném parkování u chodníkumanžel požádá, ať tam radši zacouvají ony, při sexu myslí opravdu jen na sex a svým koníčkem postupně obsazují stále větší část bytu (já se nakonec odhodlala se svým koníčkem začít živit). Takže máte-li něco takového, o čem píšete, doma, tak vám to jen přeju. A pkud ne - buďte pyšný na to, že jste si uměl vybrat

1 0
možnosti
RL

Raymond Loewy

17. 2. 2012 10:15
Re: Dobře vám tak

Ne každý při sexu myslí na sex. Například Alice B. při tom vymýšlí recepty

4 0
možnosti
AK

Alka.24

17. 2. 2012 10:08
Zrzky

jsou taky hezké;-), pominu vtip na blondýny:-/, ale s tím nakupováním...taky mi to neba, když můj muž nakupuje a světe div se, on nakupuje boty, svetry a jiné i pro mne krásné maličkosti. Ale proč mu to trvá tak dlouho?;-D8-o Sestra je mi svědkem. A to nevěřila;-D. Takže opatrně s těmi závěry, jo:-P

0 0
možnosti
P

papaya.

17. 2. 2012 10:11
Re: Zrzky

Vladimíra nesmíte brát vážně. On jest dokladem toho, že bůh je opravdu všemohoucí ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám