Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GI

Gwendolyn I.

23. 3. 2011 20:53
autor kroupovin kritizuje autora pochovin?

8-o

Nesmejte se mu, on za to vazne nemuze. Zoufale touzi po POCHvale, ten nas Mistr.

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:56
Re: autor kroupovin kritizuje autora pochovin?

Utřete si bradu, má milá. Zdá se, že Vám na ní zůstala kapička slin...;-D

0 0
možnosti
DITM

Dr. Ing. Tomáš Marný

23. 3. 2011 20:35
hm, ten clanek i nadpis

se hodi asi tak kazdy prvni vas blog, mistre.

0 0
možnosti
B

Burian3

23. 3. 2011 20:47
Re: hm, ten clanek i nadpis

;-DR^

0 0
možnosti
L

larsenw

23. 3. 2011 20:28
Je lepší

mít kůži hroší, nebo poší?

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:30
Re: Je lepší

Hroch musí zavidět...

0 0
možnosti
T

thunderclap

23. 3. 2011 20:26
Pro Pana Pocha,jelikož nemá otevřenu diskusi:

Pane Pochu.Chci vám jen říci,že jste poslední dobou můj nejoblíbenější humorista a komik.Když čtu vaše povídky manželce,tak se u toho vždycky hodně nasmějeme.Byla by škoda,kdyby vašeho komediálního talentu nevyužila některá z komerčních televizí a na vaší osobě postavila nějakou hodně veselou estrádu.Takový Silvestr s vámi by taky nebyl od věci.

P.S.Panu Kroupovi se za zneužití jeho blogu omlouvám...

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:27
Re: Pro Pana Pocha,jelikož nemá otevřenu diskusi:

Omluva se přijímá...;-);-D

0 0
možnosti
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

23. 3. 2011 20:20
A zrovna vy, Kroupo, si přispěcháte z Pocha utahovat...

Že je Poch mimo, ví většina těch, co ho tu znají delší dobu. Vy sám jste napsal řadu vyložených blábolů, ale když je možnost, posmíváte se jiným, že? Trochu trapné zrovna od vás - lháře, žalobníčka a sebestředného naboba. Ale co, když zrovna nejsem v koutě já, tak si taky kopnu, že? Rv

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:22
Re: A zrovna vy, Kroupo, si přispěcháte z Pocha utahovat...

Já si z něho neutahuju. Já mám co dělat, abych udržel vnitřnosti na svém místě. Možná jsem nabob, ale pořád mám něco, čemu já osobně říkám smysl pro úctu k životu. I když jde o život ,,jen" jednoho kluka z ,,neúplné rodiny"...

0 0
možnosti
PK

pavel kula

23. 3. 2011 20:11
No a tohleto jste sem psal proč?

8-o

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:14
Re: No a tohleto jste sem psal proč?

Protože se mi zatmělo před očima. Nestává se mi to často, ale během posledních dvou dnů už se mi to stalo dvakrát - a pokaždé díky jednomu a tomu samému člověku. Omlouvám se, pokud tenhle můj ,,článek" někomu nesedí, ale já prostě musel...

0 0
možnosti
M

multIX

23. 3. 2011 20:10
Tohle rozsoudí

už jen Išty a jeho parta.

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:11
Re: Tohle rozsoudí

Jo, už se těším z jakého trestného činu mě ten Apač obviní dnes...R^;-);-D

0 0
možnosti
SK

sylwunia

23. 3. 2011 20:09
odpověď

Ráda bych odpověděla tomu  panu autorovi toho článku na otázku ... ohledně finanční částky vybrané na pomoc... Sorry, ale přispívám do daňového systému na život této komunity až... až... a nedobrovolně, protože kdyby se mě někdo zeptal  kam má ty peníze poslat... tak jim né!!!  Mimochodem jsem  jim nedobrovolně v pondělí přispěla řetízkem - darem od rodiny ... byl v hodnotě 6 tisíc a ten chudák utiskovaný se musel namáhat - a tedy vyvíjet činnost - dobrovolně bych ho nedala - takže  mi ho zezadu ztrhl zkrku.....Lidi docela nepříjemný pocit... Tak proto - ani korunu... tu ráda přispěju jiným...třeba na azylové domy pro matky s dětmi atd...

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 20:10
Re: odpověď

A dopr...8-oR^

0 0
možnosti
BB

miyu

23. 3. 2011 20:08
Je to jasne

V anglictine je pro lidi jako je Poch takovy pekny vyraz = "attention whore". Ten se musel zalykat stestim kdyz videl jak se ostatni blogeri chytli na ty jeho dusevni zvratky....

0 0
možnosti
IB

isabell

23. 3. 2011 20:06
...

Z toho posledního odstavce o Patrikovi, jakožto dítěti ulice, který si o znásilnění vlastně koledoval a také o tom, jak hodní cikáni měli svou rodinku pěkně pohromadě ve svém domečku, zato zlá bílá matka Patrika prostě neochránila, se mi regulérně zvedl žaludek (a to opravdu, ne jen virtuálně).... ;-€

0 0
možnosti
BB

miyu

23. 3. 2011 20:09
Re: ...

...jiste se to brzy dostane do "zaujalo nas"...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám